tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: «Στην παράταξη του Δημάρχου δεν υπάρχει χώρος για πραγματικούς αγωνιστές της καθημερινότητας»

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

«Στην παράταξη του Δημάρχου δεν υπάρχει χώρος για πραγματικούς αγωνιστές της καθημερινότητας»

Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρίπολης, υπήρξε μία καταγγελία από τον Πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Παλαιόπυργου Λεβιδίου, Αθανάσιου Σιάννη, για τη συμπεριφορά εναντίον του από την Αντιδήμαρχο Μαρία Εικοσιδέκα.
Το θέμα συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο και τότε η Αντιδήμαρχος είπε ότι όλα αυτά είναι ψέματα.
Μάλιστα, τότε, το kalimera-arkadia.gr είχε παρουσιάσει αποκλειστικό βίντεο, το οποίο μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.
Σήμερα, ο Αθ. Σιάννης έδωσε στη δημοσιότητα επιστολής ανεξαρτητοποίησής του, δηλαδή αποχώρησής του από την παράταξη του Γιάννη Σμυρνιώτη...

Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου τρέχοντος έτους, επέδωσα στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Κ. Μπόζο Ιωάννη, θέμα προ ημερησίας διάταξης, που αφορούσε εξυβριστική συμπεριφορά της αντιδημάρχου Μαρίας Εικοσιδέκα προς το πρόσωπό μου που έγινε στις 9 Φεβρουαρίου και αφορούσε την προσωρινή αποκατάσταση ζημιών από την πρόσφατη κακοκαιρία.  Αφού αποφασίστηκε από το σώμα να προηγηθούν τα προηγούμενα θέματα και να μείνουν για το τέλος τα προ ημερησίας, πράγμα ανορθόδοξο και πρωτοφανές, καταλήξαμε να φτάσουμε η ώρα 1:40΄, όταν ο Αντιπρόεδρος μας καληνύχτισε, παρόντος του Προέδρου και του Δημάρχου. Όταν δήλωσα εκ νέου την παρουσία μου και υπενθύμισα πάλι για το θέμα μου, μου προτάθηκε από τον Πρόεδρο αναβολή του θέματός μου, για επόμενη συνεδρίαση. «Θα ξινίσει μέχρι τότε κ. Πρόεδρε» αποκρίθηκα εγώ παρά το λιγοστό των συμβούλων και πολιτών. Αναγκάστηκα να διαβάσω την αίτηση που είχα καταθέσει στο προεδρείο, γύρω από το ζήτημα που θεωρώ ότι είναι θέμα θεσμικό, πολύ σοβαρό και ενδεικτικό καταστάσεων. Ενώ τοποθετήθηκα με σοβαρότητα και σεμνότητα, γύρω από την εξυβριστική συμπεριφορά της αντιδημάρχου προς εμέ, δεν έλαβα αντίδραση - άποψη από τους Πρόεδρο - Δήμαρχο, ενώ αρκετοί από τους παρευρισκόμενους συμβούλους και λόγω της περασμένης ώρας, δεν είχαν -όπως αντιλήφθηκα-, ούτε τη διάθεση να με ακούσουν.
Η μόνη αντίδραση που έλαβα, ήταν αυτή από την κ. Εικοσιδέκα, που αρκέστηκε στο να μου πει, πως όσο είχε τα παιδιά μου στο σχολείο, (σημειωτέον υπήρξε καθηγήτρια στο Λύκειο Λεβιδίου) δεν τολμούσα να μιλήσω έτσι. Αντιπαρερχόμενος την απαξιωτική και ελαφρά συμπεριφορά της, μη θέλοντας να σκεφτώ τι εννοούσε, δηλώνω τούτο. Αντίθετα με τα όσα η ιδία και ορισμένοι από την παράταξη ΝΕΑ ΤΡΙΠΟΛΗ ισχυρίζονται και διαδίδουν, μεταξύ αυτών και ο Δήμαρχος Γιάννης Σμυρνιώτης, η αντιπαράθεσή μου με την αν λόγω αντιδήμαρχο είναι θεσμική και επί των αρχών λειτουργίας του Δήμου και όχι προσωπική.
Εξηγώντας λοιπόν τους λόγους της αντιπαράθεσής μου, επισημαίνω τα εξής:
Η κ. Εικοσιδέκα, την οποία χαρακτηρίζει η απουσία και η απραξία, -- με αποκορύφωμα, στο σοβαρό τραυματισμό μονίμου εργάτη του Δήμου, σε εργασίες που εκτελούσε στον Παλαιόπυργο τον Αύγουστο, όχι μόνο δεν ανέλαβε τις ευθύνες της όπως και ο καθένας αυτές που του αναλογούν, παρά άφησε(αν) να αιωρούνται οι ευθύνες πάνω από το κεφάλι του τοπικού προέδρου, που εν τέλει είναι η τελευταία τρύπα της φλογέρας-, μας κάλεσε τους προέδρους των χωριών της δημοτικής ενότητας Λεβιδίου στο τέλος του προηγούμενου έτους στο Λεβίδι, και ενώ είχαμε δώσει το τεχνικό πρόγραμμα των χωριών και μας είπε χαρακτηριστικά: « σας κάλεσα εδώ απόψε, να σας ανακοινώσω ότι αποφάσισα μαζί με το Δήμαρχο, προκειμένου η ΣΑΤΑ των χωριών να μην κατατμηθεί ανά χωριό, να χρηματοδοτήσω μία μελέτη στην Κανδήλα και μία μελέτη στον Καρδαρά». Αξίζει να σημειωθεί, ότι η μοναδική τακτική οικονομική επιχορήγηση για τα χωριά, είναι η ΣΑΤΑ, άκρως αναγκαίος κουμπαράς, για την αντιμετώπιση των πολλών και ποικίλων προβλημάτων. Η αντίδραση από τους παρευρισκόμενους υπήρξε καθολική, διότι φάνηκε η υποκριτική συμπεριφορά του Δήμου, ο οποίος προ ολίγων ημερών μας είχε ζητήσει την υποβολή τεχνικού προγράμματος και εκείνη τη στιγμή ο Δήμαρχος και η Αντιδήμαρχος το ακύρωναν. Αντιδρώντας σε έντονο ύφος, κατέθεσα τις απόψεις μου, λέγοντας ότι από τα έντεκα χωριά του Λεβιδίου, στην παρούσα δημοτική περίοδο δε θα προλάβουν κάποια να πάρουν, με αυτή την τακτική της κατανομής των επιχορηγήσεων και αποχώρησα,   διότι η μελέτη γίνεται στο χωριό της αντιδημάρχου, που είναι η Κανδήλα και η άλλη μελέτη στον Καρδαρά, χωριό το οποίο δεν ξέρω για ποιους λόγους επελέγη.
Εγώ δεν αντιστρατεύτηκα  τις ανάγκες των παραπάνω χωριών, διότι τόσα χρόνια πρόεδρος στο χωριό μου, γνωρίζω τα προβλήματα της αυτοδιοίκησης και τα κατανοώ και θα περίμενα στοιχειωδώς σεβασμό σε προσωπικό και θεσμικό επίπεδο, από άτομα που εξελέγησαν χθες.  Δε μπορώ όμως να κατανοήσω, γιατί μου αποστέρησαν τα λίγα ψίχουλα που αναλογούσαν σε κάθε χωριό και τα έκαναν καρβέλι για την Κανδήλα και τον Καρδαρά, ενώ θα μπορούσαν από τη θέση και την ισχύ που έχουν, να αναζητήσουν από αλλού χρήματα και όχι να πάρουν τα έτοιμα που βρήκαν. Ο συνδυασμός της δημοτικής ενότητας Λεβιδίου που στηρίξαμε το Δήμαρχο, μην πιστεύοντας αυτά που ακούσαμε, καλέσαμε τις επόμενες ημέρες σε συνάντηση το Δήμαρχο, ο οποίος μας είπε ότι η απόφαση είναι αυτή και όποιος θέλει τον ακολουθεί. Από τότε η συμπεριφορά της αντιδημάρχου, υπήρξε πάντα προκλητική στο πρόσωπό μου.
Εγώ τουλάχιστον, στη συνεχή εικοσαετή ενασχόλησή μου με την αυτοδιοίκηση και τα κοινά του τόπου μου, δεν έχω βιώσει τέτοιες συμπεριφορές και τακτικές, τις οποίες θεωρούσα αφελώς όπως αποδεικνύεται, ότι ανήκαν στο παρελθόν.
Εάν η αντιπαράθεσή μου αυτή θεωρείται από οποιονδήποτε προσωπική, τότε είμαι εγώ αυτός που θα πρέπει να απολογηθώ.
Συνοψίζοντας τα ανωτέρω, θεωρώ ότι δεν υπάρχει χώρος στην παράταξη ΝΕΑ ΤΡΙΠΟΛΗ του κ. Γιάννη Σμυρνιώτη, για πραγματικούς αγωνιστές της καθημερινότητας, ούτε για ανθρώπους που ενδιαφέρονται και πασχίζουν για την επιβίωση των οικισμών τους. Με λύπη μου ανακοινώνω, ότι αποσύρω τη στήριξή μου προς το πρόσωπο του Δημάρχου και συνολικά της παράταξης. Παράταξη την οποία βοήθησα ουσιαστικά στην εκλογή της και για την οποία εργάστηκα, για να ανταποκριθεί  στις απαιτήσεις των καιρών. Φαίνεται τελικά, ότι δεν είχαμε όλοι την ίδια άποψη περί χρηστής διαχείρισης και λειτουργίας του Δήμου. Άλλωστε είχα επισημάνει στο Δήμαρχο, ότι καλά θα έκανε, ή να μας καταργούσε ή να μας στήριζε ως προέδρους των χωριών, διότι δεν εκλεγήκαμε μόνο για γλάστρες στο Δήμο, αλλά για να προσφέρουμε και να εισακουγόμαστε και όχι να εμπαιζόμαστε. Και ως  εκ θαύματος, η απάντησή του ,ήρθε μετά λίγες ημέρες δια της αντιδημάρχου του, η οποία μου είπε ότι «δεν ξέρω τι μου γίνεται» και «τον κακό μου τον καιρό».
Παρά τα ανωτέρω, πιστός στους συνδημότες μου και φίλους μου, δηλώνω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό αυτού του τόπου, ανεξάρτητος πλέον από παρατάξεις και συνδυασμούς, από σκοπιμότητες και μικροπρέπειες. Δηλώνω, ότι η κίνησή μου αυτή, δεν έχει σκοπό να βλάψει την παράταξη, αλλά να την αφυπνίσει.
Τέλος, εύχομαι κάθε επιτυχία στους στόχους της δημοτικής αρχής και ελπίζω να αποδειχθεί ότι εγώ τελικά έφταιξα, μιας και θα έχει κερδίσει ο τόπος.

Παλαιόπυργος, 18 Φεβρουαρίου 2012.-

Ο Πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Παλαιοπύργου


Αθανάσιος Σιάννης

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρεπει να περασει και αλλος χρονος για να διαπιστωθει η ανεπαρκεια της Αντιδημαρχου
Δεν ξερω τι ευγενεστερο να γραψω

Ανώνυμος είπε...

Και ποιά είναι η κυρία Εικοσιδέκα???Αν είναι δυνατόν...Τα μοντελάκια τελείωσαν και οι άνθρωποι της επιφάνειας.Εμείς στηρίζουμε τον άνθρωπο που μια ζωή δούλευε για την πατρίδα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Φιλοι μου η διοικηση ειναι πολυ μεγαλη τεχνη..!!! Αλλοι την μαθαινουν με τα χρονια, αλλοι την μαθαινουν σπουδαζοντας την και ελαχιστοι την εχουν εμφυτη..!!! Απ'οτι καταλαβα αυτοι που μας διοικουν σημερα στο δημο τριπολης δεν διαθετουν τιποτα απο τα παραπανω..!!! Ευτυχως που βρισκεται καποιος θανασης με θαρρος να πει καποια πραγματα που νιωθει ο κοσμος..!!! Μπραβο Θαναση...!!!!

blogger hit counter