tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Την ηθική και πολιτική του αποκατάσταση ζητά ο Τάσος Κάβουρας

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Την ηθική και πολιτική του αποκατάσταση ζητά ο Τάσος Κάβουρας

 Στην καταγγελία που έκανε προσφάτως εναντίον του, ο Σπύρος Τσιριγώτης (διαβάστε εδώ) απάντησε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μεγαλόπολης Τάσος Κάβουρας.
Στην απάντησή του, επισημαίνει:
«Υπήρξε μια καταγγελία του επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης κ. Σπύρου Τσιριγώτη, η οποία αναρτήθηκε στο διαδίκτυο το Σάββατο 11-2-2012, με κατηγορίες εναντίον του κ. Δημάρχου και εμένα προσωπικά, με κεντρικό αποδέκτη κατηγορίας το πρόσωπό μου και κυρίαρχα του τρόπου λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου Μεγαλόπολης στη συνεδρίαση της 8-2-2012.
Θεωρώ ότι η μέχρι σήμερα παρουσία μου σε 46 δημοτικά συμβούλια, ως Προέδρου του Δ. Σ. τη χαρακτηρίζει η Δημοκρατικότητα και ο σεβασμός όλων των Πολιτικών Παρατάξεων και νομίζω ότι δεν με βαραίνει κάτι για το οποίο θα έπρεπε ούτε να απολογηθώ ούτε να δώσω εξηγήσεις.
Όμως η τόσο άδικη καταγγελία  και μόνο για την δημιουργία εντυπώσεων με εκθέτει στους συμπολίτες μου, με μειώνει ως δημοκρατικό πολίτη, λοιδορεί το θεσμό του Προέδρου, και αναιρεί την μέχρι σήμερα στήριξη στο πρόσωπό μου από όλες τις Δημοτικές Παρατάξεις.
Ως πολίτης με ενεργό συμμετοχή στα κοινά και συναισθανόμενος την ευθύνη της θέσεώς, και των καθηκόντων μου εργάστηκα για ένα Δημοτικό Συμβούλιο αντάξιο της Ιστορικής μας πόλης. Δεν στάθηκα στα λόγια αλλά τόλμησα στην πράξη να τιμώ την Δημοκρατία και τη νομιμότητα. Με διακριτή τη παρουσία μου τόσο ως συμβούλου της πλειοψηφίας όσο και ως προέδρου του Δ. Σ. κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια να βοηθήσω σε προοδευτική κατεύθυνση.
Βασικές μου αρχές και θέσεις είναι η επικοινωνία μεταξύ όλων των συναδέλφων μου, η ισονομία, η συνεργασία, ο σεβασμός στην αντίθετη άποψη, η ανάδειξη κάθε πρότασης καθώς και σύνθεσης απόψεων, με στόχο τη πρόοδο του τόπου μας.
Σε μια συνεδρίαση του Δ. Σ. που διήρκεσε συνολικά 13 ώρες σε δύο ημέρες και μόνο να σκεφτεί κάποιος ότι υπήρξε φίμωση Δημοτικών Παρατάξεων και όχι διάλογος, αποτελεί συκοφαντία και δημαγωγία. Η εφαρμογή του Κανονισμού που είναι υποχρέωσή μου θεωρείται προφανώς από μερικούς «φασιστική συμπεριφορά» !
Δεν αντιλαμβάνομαι όμως γιατί μία τόσο βαριά έκφραση δεν έτυχε της όποιας δημόσιας καταδίκης από την πλευρά της Συμπολίτευσης και των λοιπών Παρατάξεων της Αντιπολίτευσης. Ή διαφορετικά υπάρχει έλλειμμα Προέδρου ;
Τέλος επειδή τα μεγάλα προβλήματα της περιοχής μας, απαιτούν συναίνεση, σοβαρότητα, και προσπάθεια από όλους, αρνούμαι να ακολουθήσω τον ολισθηρό δρόμο της στείρας αντιπαράθεσης και του «κωφεύειν» και ζητώ από όλους την ηθική και πολιτική μου αποκατάσταση.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter