tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007


ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο … ΠΟΙΗΤΗΣ;

ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: «ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ» (ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ)!


Λίγες ημέρες έμειναν μέχρι να γίνουν οι εκλογές για την ανάδειξη Προέδρου στο ΠΑΣΟΚ. Αρχικά, να ξεκαθαρίσουμε ότι η στήλη δεν συμπαθεί, ούτε αντιπαθεί ιδιαίτερα κανέναν από τους υποψηφίους. Εκτιμούμε ότι το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ δεν είναι ποιος είναι Πρόεδρος του, αλλά ότι … ξέχασε τη διακήρυξη της 3ης του Σεπτέμβρη. Τέλος πάντων…
Από τότε που ήρθε ο Βενιζέλος στην Τρίπολη, έχουν περάσει αρκετές ημέρες. Γιατί θα ασχοληθούμε σήμερα με αυτή την επίσκεψη; Έπεσε στα χέρια μας ένα δημοσίευμα από τον «Βηματοδότη», μίας στήλης του έγκριτου «Βήματος». Τι αναφέρει αυτό το δημοσίευμα;
Προσέξτε: «Αλλά, Δεν μπορώ να πω! Παρά τις συνεχείς προκλήσεις, ο κ. Ευ. Βενιζέλος έδειξε αυτοσυγκράτηση. Έως ότου βρέθηκε μπροστά του ο δήμαρχος Στεμνίτσας κ. Γ. Μπαρούτσας. «Έχετε όλοι σας ευθύνες για το αποτέλεσμα των εκλογών» σχολίασε ο δήμαρχος. Ο κ. Βενιζέλος τον κοίταξε λοξά και του απάντησε: «Ε, όχι όλοι. Εγώ δεν είμαι Αρκάς για να έχω ευθύνες»...»
Αν ισχύει αυτή η κουβέντα του Βενιζέλου, και αν πράγματι ειπώθηκε έτσι, είναι πολύ σοβαρή. Τι του είπε ο Μπαρούτσας, σύμφωνα με το δημοσίευμα; Ότι όλα τα πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑΣΟΚ έχουν μερίδιο ευθυνών για την ήττα του ΠΑΣΟΚ. Άδικο έχει; Μήπως δηλαδή νομίζετε ότι μόνο ο Παπανδρέου φταίει για την ήττα; Όχι, βέβαια. Άρα, ο Μπαρούτσας μίλησε ορθά. Ο Βενιζέλος γιατί ενοχλήθηκε; Θεωρεί ότι είναι αλάνθαστος;
Και εντάξει, ενοχλήθηκε. Η κουβέντα του ότι δεν είναι Αρκάς, τι ακριβώς σημαίνει; Ότι όποιος είναι Αρκάς και είναι στέλεχος του κόμματος, αυτομάτως σημαίνει πως έχει μερίδιο της ευθύνης για την ήττα του ΠΑΣΟΚ; Κι εγώ θα μπορούσα να ισχυριστώ για παράδειγμα, ότι οι Μακεδόνες πολιτικοί του ΠΑΣΟΚ φέρνουν μερίδιο ευθύνης γιατί δεν αντέδρασαν τόσα χρόνια στην πολιτική που ακολουθήθηκε και σήμερα όλες οι χώρες αναγνωρίζουν τα Σκόπια, ως «Μακεδονία». Αλλά, οι ευθύνες αφορούν όλο το πολιτικό σύστημα και όχι μόνο κάποιους.
Και επανέρχομαι: Τι εννοούσε ο Βενιζέλος; Έχετε πρόβλημα, κύριε, με τον Ρέππα, τον Λαλιώτη ή δεν ξέρω ποιο άλλο Αρκά του ΠΑΣΟΚ; Βγες και χωσ’τα τους. Με επιχειρήματα και με ονόματα. Πείσε μας ότι ο Ρέππας, ο Λαλιώτης και όποιος άλλος Αρκας ΠΑΣΟΚος φταίει που το κόμμα σας έχασε στις 16 Σεπτεμβρίου. Αυτό θα το καταλάβω. Αλλά, να κατηγορούνται συλλήβδην όλοι οι Αρκάδες, αυτό είναι ακατανόητο και αποτελεί σίγουρα ένα μεγάλο «μείον» στην εικόνα του Βενιζέλου στην Αρκαδία…
Και είναι και το άλλο: Στην Αρκαδία ο Βενιζέλος έχει πολλούς υποστηριχτές. Και μάλιστα πολλοί εξ αυτών, είναι επώνυμοι και προβεβλημένοι ΠΑΣΟΚοι της Αρκαδίας. Δεν χρειάζεται να αναφέρω ονόματα. Τα έχουμε γράψει κατ’ επανάληψη. Η «Βενιζέλική ομάδα» στην περιοχή μας είναι γνωστή. Άραγε, όλοι οι Αρκάδες που υποστηρίζουν την υποψηφιότητά του, φέρουν κι αυτοί ευθύνη για την ήττα στις τελευταίες εκλογές; Θα είχε ενδιαφέρον η απάντησή του.
Και επιπλέον: Όλοι αυτοί οι οποίοι δηλώνουν «Βενιζελικοί» στην Αρκαδία, συμφωνούν με τη φερόμενη ως ατάκα του Βαγγέλη ότι «Εγώ δεν είμαι Αρκάς για να έχω ευθύνες» για την ήττα; Συμφωνούν ή διαφωνούν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter