tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: ΠΟΙΟΙ … ΤΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ;

Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

ΠΟΙΟΙ … ΤΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ;



Κάτι συμβαίνει με τον ΟΣΕ… Ένας τακτικός αναγνώστης της στήλης «Καλημέρα Αρκαδία», το μέλος της ελληνικής κοινότητας των σιδηροδρομοφίλων Χρήστος Χαρβάτης μας έστειλε μία επιστολή, μέσω της οποίας αφήνει να εννοηθεί ότι, ενώ είναι όλα έτοιμα για να επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή της Τρίπολης, υπάρχουν κάποιες πληροφορίες ότι ο ΟΣΕ σκέπτεται να ματαιώσει την επαναλειτουργία της, για λόγους που κανείς δεν ξέρει!
Γράφει στην επιστολή του: «Σε συνέχεια παλαιότερης επιστολής μου, που σας επισυνάπτω, θέλω να σας ενημερώσω για ορισμένες δυσμενείς εξελίξεις όσον αφορά το μέλλον του σιδηροδρομικού δικτύου της Τρίπολης. Όπως ίσως γνωρίζετε έχουν ήδη ξεκινήσει δοκιμαστικά δρομολόγια από το Πάσχα σε καθημερινή βάση. Μετά από ορισμένες τεχνικές παρεμβάσεις που κρίθηκαν απαραίτητες, η εταιρείας σιδηροδρομικής υποδομής ΕΔΙΣΥ είναι έτοιμη να παραδώσει τη γραμμή σε κυκλοφορία και σύντομα να αναθεωρήσει τον κανονισμό κυκλοφορίας ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη ταχύτητα των 120 χλμ/ώρα (τεχνικά ήδη εφικτή). Πληροφορήθηκα ότι δυστυχώς το αν θα επαναλειτουργήσει η γραμμή είναι πλέον αμφίβολο για λόγους που μόνο ο ΟΣΕ γνωρίζει. Προσωπικό διαθέτει, τροχαίο υλικό διαθέτει, αναρωτιέμαι γιατί να μην λειτουργήσει, σε μια εποχή που λόγω του κόστους των καυσίμων και της συμφόρησης των εθνικών οδών το χρειαζόμαστε όσο ποτέ άλλοτε...»
Ο Χ. Χαρβάτης είχε αρθρογραφήσει και τον περασμένο Απρίλιο, όταν τότε έγραφε ότι «υπάρχει πλέον η δυνατότητα ανάπτυξης ταχυτήτων 120 χλμ/ώρα στα πεδινά τμήματα της γραμμής, η κύλιση του τρένου είναι εντελώς αθόρυβη και πλέον ο ΟΣΕ διαθέτει τροχαίο υλικό καλύτερης ποιότητας το οποίο μάλιστα περισσεύει από άλλα δίκτυα και μπορεί άμεσα να διατεθεί». Και προσέθετε ότι «σε ιδεατό επίπεδο η διαδρομή Τρίπολη-Αθήνα θα μπορούσε να είναι 2, 15 λεπτά με ένα μεταφορικό μέσο αξιόπιστο, φιλικό προς το περιβάλλον και κυρίως οικονομικό για τους καταναλωτές».
Ενώ υπογράμμιζε: «Παρά τα τόσα θετικά, παρατηρείται από πλευράς ΟΣΕ μια καθυστέρηση στην παράδοση σε κυκλοφορία του έργου, με προσχηματικές κατά κύριο λόγο δικαιολογίες.
…Κατά κύριο λόγο έμφαση επιδιώκεται να δοθεί στην γραμμή Κορίνθου-Ναυπλίου για προφανείς λόγους που έχουν να κάνουν με τον τουρισμό. Μάλιστα ορισμένοι έχοντας ήδη προεξοφλήσει την αποτυχία της γραμμής για Τρίπολη σκέπτονται οι Αρκάδες επιβάτες να επιβιβάζονται με μικρό τρένο παλαιού τύπου και στο Άργος να αλλάζουν τρένο και να χρησιμοποιούν τα πολυτελή και ταχύτερα του Ναυπλίου».
Και τα ερωτήματα είναι εύλογα: Ισχύουν αυτές οι πληροφορίες; Έχει λάβει κάποια απόφαση ο ΟΣΕ να καθυστερήσει την επαναλειτουργία της γραμμής στην Τρίπολη; Κι αν ναι, ποιοι είναι οι λόγοι; Υπάρχει προσωπικό; Υπάρχει τροχαίο υλικό; Εφόσον, είναι όλα έτοιμα, γιατί καθυστερεί να δοθεί η γραμμή σε λειτουργία;
Περιμένουμε απαντήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter