tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ…

Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ…


ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ «ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ» Ο ΟΣΕ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ;

Ζημιά 58.000.000 € εμφανίζει ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο. Αυτό προκύπτει μέσα από τα στοιχεία τα οποία δόθηκαν στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Μεταφορών. Εμφανίζουν ως ζημιογόνα τα δρομολόγια του ΟΣΕ στην Πελοποννήσου και λένε ότι το Κράτος θα τα επιδοτήσει, χαρακτηρίζοντας τα ως «απαραίτητα για λόγους εθνικούς, κοινωνικούς ή αστικής ανάπτυξης». Μάλιστα, στο Σχέδιο …. Ανασυγκρότησης του ΟΣΕ αναφέρεται ότι «πέραν της επιδότησης από το κράτος των δρομολογίων αυτών που κρίνονται ως καθολική υπηρεσία, θα αναζητηθεί επιδότηση και για άλλα δρομολόγια που δεν καλύπτουν τα λειτουργικά τους έξοδα από την Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, προκειμένου να καταστεί εφικτή η διατήρησή τους». Πλάκα κάνουμε; Εδώ οι Δήμοι βρίσκονται σε κάκιστη οικονομική κατάσταση και δεν έχουν χρήματα για να καλύψουν τις δικές τους ανάγκες, θα χρηματοδοτήσουν και τα ζημιογόνα δρομολόγια του ΟΣΕ; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά…
Για το δρομολόγιο «Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα» δεν γράφτηκε ούτε … μισή λέξη. Τα έργα έχουν ολοκληρωθεί στο πρώτο κομμάτι και έχουν γίνει δοκιμαστικά δρομολόγια. Παρά ταύτα, το τρένο εξακολουθεί να μην περνά από την Τρίπολη. Και το ερώτημα είναι «γιατί;». μήπως επειδή είναι ζημιογόνο αυτό το δρομολόγιο για τον ΟΣΕ και δεν τους συμφέρει οικονομικά να το θέσουν σε επαναλειτουργία, όπως έχουμε γράψει κατ’ επανάληψη μέσα από τη στήλη «Καλημέρα Αρκαδία»;

Για το έλλειμμα του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο, υπάρχουν αποκαλυπτικά στοιχεία μέσα στο blog του ιδίου του Υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη (
http://khatzidakis.blogspot.com/)! Στο Blog του Υπουργού υπάρχουν πολίτες οι οποίοι το επισκέπτονται και καταγραφούν την άποψη τους και παραθέτουν τα στοιχεία που έχουν στη διάθεση τους, σχετικά με το Σχέδιο Ανασυγκρότησης του ΟΣΕ.
Μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι το εμφανιζόμενο οικονομικό έλλειμμα του ΟΣΕ στην περιοχή μας δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και μάλιστα παρατίθενται συγκεκριμένα στοιχεία.
Για παράδειγμα αναφέρεται ότι:
«Δεν είναι καθόλου αντικειμενικό να αξιολογείτε την κατάσταση του δικτύου Πελοποννήσου ειδικά αυτήν την μεταβατική περίοδο, που έχει αποκοπεί από τον άλλοτε ομφάλιο λώρο του στην Αθήνα (εμπορικό, τεχνικό, λειτουργικό) διότι αυτή η αποκοπή είχε σαν αποτέλεσμα την ουσιαστική κατάρρευση της συντήρησης του τροχαίου υλικού και την χαμηλή διαθεσιμότητά του ή την πενιχρή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από αυτό λόγω ελλιπούς συντήρησης, δεδομένου ότι το Μηχανοστάσιο Καλαμάτας δεν μπορεί ακόμα λόγω έλλειψης προσωπικού και μέσων να αντικαταστήσει το Κεντρικό Μηχανοστάσιο Πειραιώς που υποστήριζε ολόκληρο το δίκτυο της μετρικής γραμμής πριν την αποκοπή προς χάριν του Προαστιακού.Ο τρόπος που γίνεται η μετεπιβίβαση στο Κιάτο (επί διαφορετικής αποβάθρας και με ανεβοκατέβασμα σκαλών μεταξύ 2 επιπέδων) μεταξύ συρμών της μετρικής γραμμής και του Προαστιακού, είναι άκρως αποτρεπτικός για να ταξιδέψει κανείς με το τραίνο μεταξύ Αθηνών-Πατρών-Πύργου κλπ».

ΚΛΕΙΣΤΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΣΕ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ … 2004!


Στο Blog επισημαίνεται και το γεγονός ότι το δίκτυο του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο, ουσιαστικά παραμένει κλειστό από το 2004. λίγο πριν γίνουν οι εθνικές εκλογές και κερδίσει η ΝΔ την Κυβέρνηση. Υπογραμμίζεται ότι «το μισό περίπου δίκτυο Πελοποννήσου παραμένει κλειστό εδώ και 4 τουλάχιστον χρόνια λόγω έργων ανακαίνισης, για τα οποία η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και σύντομα θα ζητήσει τον λόγο για να δει πως αξιοποιήθηκαν αυτά τα κονδύλια. Ενώ λοιπόν το μισό σχεδόν δίκτυο είναι κλειστό και δεν έχει έσοδα, το προσωπικό πληρώνεται κανονικά, ενώ και άλλες τρέχουσες λειτουργικές δαπάνες τρέχουν και συμβάλουν σε παραπλανητικά οικονομικά συμπεράσματα, σαν κι αυτά που μας επικαλείστε.Ερωτούμε μάλιστα γιατί δεν έχει ανοίξει στην εκμετάλλευση το τμήμα Κόρινθος-Τρίπολη/Ναύπλιο που έχει παραδοθεί από τον ΕΔΙΣΥ και που μάλιστα τώρα που είναι και θερινή περίοδος θα είχε αυξημένη κίνηση ? Δεν δεχόμαστε βεβαίως την απάντηση που έδωσε προσφάτως κορυφαίο στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι τάχα δεν θα χωρούσε ο κόσμος στον Προαστιακό στην μετεπιβίβαση από τα τραίνα της μετρικής γραμμής στον Προαστιακό στην Κόρινθο, δεδομένου ότι τα δρομολόγια Τριπόλεως / Ναυπλίου-Κορίνθου είχαν σχεδιαστεί να ανταποκρίνονται σε εκείνα τα δρομολόγια του Προαστιακού που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ανταπόκριση με τραίνα της μετρικής γραμμής Πελοποννήσου στο Κιάτο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter