Οι βουλευτές της Αρκαδίας και της Αργολίδας να ρωτήσουν τους Υπουργούς Οικονομίας και ΠΕΧΩΔΕ:
Αν όχι, τότε θα αποδειχθεί ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει την πολιτική βούληση να προχωρήσει αυτό το έργο..
Η λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου είναι μία … πονεμένη ιστορία για την Τρίπολη. Την τελευταία 20ετία έχουν δοθεί αμέτρητες υποσχέσεις ότι αυτή η υπόθεση θα προχωρήσει. Υποσχέσεις και από τις «πράσινες» και από τις «γαλάζιες» Κυβερνήσεις. Υποσχέσεις που έμειναν στα λόγια… Να θυμηθούμε τις υποσχέσεις Υπουργών και Υφυπουργών Άμυνας ή και βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, όσο βρίσκονταν στην Κυβέρνηση; Ή μήπως να θυμηθούμε τις υποσχέσεις του Καραμανλή, λίγο πριν τις εθνικές εκλογές του 2004, όταν στο Πνευματικό Κέντρο εγκαλούσε το ΠΑΣΟΚ ότι δεν έχει κάνει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη;
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι κανείς δεν μας έχει πείσει για ποιο λόγο δεν πρέπει να γίνει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη. Κανείς δεν μας έχει εξηγήσει που «κολλάει» αυτό το έργο.
Είναι αλήθεια ότι εμείς οι Αρκάδες έχουμε σοβαρότατες ευθύνες που έχει «παγώσει» αυτή η ιστορία. Οι ευθύνες μας εντοπίζονται στο γεγονός ότι δεν διεκδικούμε και δεν πιέζουμε στο βαθμό που πρέπει όλους εκείνους τους πολιτικούς παράγοντες οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα με μία υπογραφή τους, να «ανοίξουν» το δρόμο για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου. Εδώ, στην Αρκαδία, ουσιαστικά έχουμε εγκαταλείψει τη διεκδίκηση αυτού του μεγάλου αναπτυξιακού έργου. Το «γιατί» είναι κάτι το οποίο παραμένει ανεξήγητο…
Αν δεν υπήρχαν κάποια τοπικά ΜΜΕ και απειροελάχιστες φωνές που κατά διαστήματα θέτουν το ζήτημα και το κρατούν στην επικαιρότητα, τότε δεν θα ακουγόταν τίποτα σχετικά με την υπόθεση αυτή.
ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ…
Η ανεξήγητη και αδικαιολόγητη αδιαφορία της Αρκαδίας για αυτό το έργο αποδεικνύεται με ένα πολύ απλό παράδειγμα: Η τελευταία σοβαρή και οργανωμένη προσπάθεια που έγινε για τη διεκδίκηση της λειτουργίας πολιτικού αεροδρομίου της Τρίπολης, δεν έγινε από εμάς, αλλά από τους Αργολιδείς! Το περασμένο καλοκαίρι, το Επιμελητήριο Αργολίδας και ο Σύλλογος Επαγγελματιών Τολού, πραγματοποίησε μία πολύ σημαντική ημερίδα, θέτοντας μιας σειρά από λογικά και τεκμηριωμένα επιχειρήματα, σύμφωνα με τα οποία υπάρχει μεγάλη ανάγκη για να λειτουργήσει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη.
Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι οι γείτονες μας ενδιαφέρονται περισσότερο από εμάς για ένα τεράστιο αναπτυξιακό έργο το οποίο θα γίνει όχι στην Αργολίδα, αλλά στην Πρωτεύουσα της Αρκαδίας! Αυτό και μόνο το στοιχείο «δείχνει» το έλλειμμα διεκδίκησης που υπάρχει εδώ για το πολιτικό αεροδρόμιο.
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ;
Σε αυτό το εύλογο ερώτημα, υπενθυμίζουμε τα λόγια του πρόεδρου του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού Γιάννη Γεωργιδάκη, στην ημερίδα του καλοκαιριού: «Η πολιτική χρήση του αεροδρομίου της Τρίπολης είναι ένα έργο που θα δώσει πνοή στην Κεντρική και Ανατολική Πελοπόννησο, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, θα αυξήσει τα συναλλαγματικά έσοδα της χώρας και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις προσέλκυσης νέων επενδύσεων σε μία τόσο ωραία περιοχή της Πελοποννήσου ενισχύοντας έργα ιδιωτικής πρωτοβουλίας, που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος μας.Από τις συζητήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει με Touroperators, ώστε να δημιουργήσουν πακέτα διακοπών στην περιοχή μας, επιθυμούν από ένα αεροδρόμιο τα παρακάτω:1) Χαμηλό κόστος φόρων αεροδρομίου.2) Δυνατότητα πρόσβασης σε αρκετούς τουριστικούς προορισμούς. Επειδή ναυλώνουν ολόκληρο αεροπλάνο από μία πόλη της Ευρώπης, έχουν περισσότερες πιθανότητες να το γεμίσουν όταν έχουν αρκετούς τουριστικούς προορισμούς.3) Χρόνο μεταφοράς πελατών από το αεροδρόμιο μέχρι το ξενοδοχείο μέχρι 1 ώρα και 30 λεπτά. Στη σημερινή εποχή που οι πελάτες μειώνουν την διάρκεια των διακοπών τους είτε λόγω κόστους είτε λόγω έλλειψης χρόνου έχει μεγάλη σημασία να μπορεί ο πελάτης φεύγοντας το πρωί από το σπίτι του, το μεσημέρι να είναι στον προορισμό του.
ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΙΣΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
Το σημερινό δημοσίευμα της στήλης «Καλημέρα Αρκαδία» δεν έχει στόχο να γράψει ξανά πράγματα και στοιχεία τα οποία είναι ήδη δημοσιευμένα και γνωστά. Μοναδικό στόχο έχει να παροτρύνει τους βουλευτές της Αρκαδίας και της Αργολίδας να θέσουν μία πολύ απλή ερώτηση στη Βουλή που θα ζητάει στοιχεία για:
„ Πρώτον, το Υπουργείο Οικονομίας να γνωστοποιήσει επίσημα αν προβλέπεται πίστωση στον προϋπολογισμό του 2009 για την μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης και ως πολιτικού για πτήσεις τσάρτερς. Αυτό άλλωστε ήταν και το βασικό αίτημα όλων των φορέων οι οποίοι συμμετείχαν στην ημερίδα η οποία έγινε το περασμένο καλοκαίρι στην Αργολίδα. Ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2009 έχει καταρτισθεί και πλέον πρέπει να κατατεθεί μία ερώτηση για να διευκρινιστεί αν έχει προβλεφθεί πίστωση για αυτό το έργο.
„ Δεύτερον, να εξηγήσει το Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ ποιο είναι το σχέδιο του για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη. Τι προτίθεται να κάνει μέσα στο 2009 για αυτή την υπόθεση. Σε αυτό το σημείο θα υπενθυμίσουμε ότι στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ και στο κεφάλαιο «Αερολιμενική υποδομή & Αεροπορικές Υπηρεσίες» προβλέπεται ότι σε σχέση με τις αεροπορικές μεταφορές και τις αερολιμενικές υποδομές, και υπηρεσίες δίδονται οι εξής κατευθύνσεις: «Διερεύνηση ανάπτυξης αερολιμένα – κόμβου (hub) χαμηλού κόστους εξυπηρέτησης ναυλωμένων επιβατικών αεροσκαφών (charters) ή / και την δημιουργία εξειδικευμένου εμπορευματικού αερολιμένα (hub για courier service) στον αερολιμένα της Τρίπολης».
Από την απάντηση που θα δώσουν τα Υπουργεία Οικονομίας και ΠΕΧΩΔΕ, θα διαφανεί τι μέλλει γεννέσθαι. Αν –για παράδειγμα- δεν έχει προβλεφθεί καμία πίστωση στον προϋπολογισμό για την δημιουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη, τότε θα είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε να διεκδικούμε αυτό το έργο. Τουλάχιστον για το 2009. Αν άλλωστε δεν υπάρχουν στον προϋπολογισμό, τότε με τι κονδύλια θα γίνει το έργο;
Αν όχι, τότε θα αποδειχθεί ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει την πολιτική βούληση να προχωρήσει αυτό το έργο..
Η λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου είναι μία … πονεμένη ιστορία για την Τρίπολη. Την τελευταία 20ετία έχουν δοθεί αμέτρητες υποσχέσεις ότι αυτή η υπόθεση θα προχωρήσει. Υποσχέσεις και από τις «πράσινες» και από τις «γαλάζιες» Κυβερνήσεις. Υποσχέσεις που έμειναν στα λόγια… Να θυμηθούμε τις υποσχέσεις Υπουργών και Υφυπουργών Άμυνας ή και βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, όσο βρίσκονταν στην Κυβέρνηση; Ή μήπως να θυμηθούμε τις υποσχέσεις του Καραμανλή, λίγο πριν τις εθνικές εκλογές του 2004, όταν στο Πνευματικό Κέντρο εγκαλούσε το ΠΑΣΟΚ ότι δεν έχει κάνει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη;
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι κανείς δεν μας έχει πείσει για ποιο λόγο δεν πρέπει να γίνει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη. Κανείς δεν μας έχει εξηγήσει που «κολλάει» αυτό το έργο.
Είναι αλήθεια ότι εμείς οι Αρκάδες έχουμε σοβαρότατες ευθύνες που έχει «παγώσει» αυτή η ιστορία. Οι ευθύνες μας εντοπίζονται στο γεγονός ότι δεν διεκδικούμε και δεν πιέζουμε στο βαθμό που πρέπει όλους εκείνους τους πολιτικούς παράγοντες οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα με μία υπογραφή τους, να «ανοίξουν» το δρόμο για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου. Εδώ, στην Αρκαδία, ουσιαστικά έχουμε εγκαταλείψει τη διεκδίκηση αυτού του μεγάλου αναπτυξιακού έργου. Το «γιατί» είναι κάτι το οποίο παραμένει ανεξήγητο…
Αν δεν υπήρχαν κάποια τοπικά ΜΜΕ και απειροελάχιστες φωνές που κατά διαστήματα θέτουν το ζήτημα και το κρατούν στην επικαιρότητα, τότε δεν θα ακουγόταν τίποτα σχετικά με την υπόθεση αυτή.
ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ…
Η ανεξήγητη και αδικαιολόγητη αδιαφορία της Αρκαδίας για αυτό το έργο αποδεικνύεται με ένα πολύ απλό παράδειγμα: Η τελευταία σοβαρή και οργανωμένη προσπάθεια που έγινε για τη διεκδίκηση της λειτουργίας πολιτικού αεροδρομίου της Τρίπολης, δεν έγινε από εμάς, αλλά από τους Αργολιδείς! Το περασμένο καλοκαίρι, το Επιμελητήριο Αργολίδας και ο Σύλλογος Επαγγελματιών Τολού, πραγματοποίησε μία πολύ σημαντική ημερίδα, θέτοντας μιας σειρά από λογικά και τεκμηριωμένα επιχειρήματα, σύμφωνα με τα οποία υπάρχει μεγάλη ανάγκη για να λειτουργήσει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη.
Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι οι γείτονες μας ενδιαφέρονται περισσότερο από εμάς για ένα τεράστιο αναπτυξιακό έργο το οποίο θα γίνει όχι στην Αργολίδα, αλλά στην Πρωτεύουσα της Αρκαδίας! Αυτό και μόνο το στοιχείο «δείχνει» το έλλειμμα διεκδίκησης που υπάρχει εδώ για το πολιτικό αεροδρόμιο.
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ;
Σε αυτό το εύλογο ερώτημα, υπενθυμίζουμε τα λόγια του πρόεδρου του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού Γιάννη Γεωργιδάκη, στην ημερίδα του καλοκαιριού: «Η πολιτική χρήση του αεροδρομίου της Τρίπολης είναι ένα έργο που θα δώσει πνοή στην Κεντρική και Ανατολική Πελοπόννησο, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, θα αυξήσει τα συναλλαγματικά έσοδα της χώρας και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις προσέλκυσης νέων επενδύσεων σε μία τόσο ωραία περιοχή της Πελοποννήσου ενισχύοντας έργα ιδιωτικής πρωτοβουλίας, που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος μας.Από τις συζητήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει με Touroperators, ώστε να δημιουργήσουν πακέτα διακοπών στην περιοχή μας, επιθυμούν από ένα αεροδρόμιο τα παρακάτω:1) Χαμηλό κόστος φόρων αεροδρομίου.2) Δυνατότητα πρόσβασης σε αρκετούς τουριστικούς προορισμούς. Επειδή ναυλώνουν ολόκληρο αεροπλάνο από μία πόλη της Ευρώπης, έχουν περισσότερες πιθανότητες να το γεμίσουν όταν έχουν αρκετούς τουριστικούς προορισμούς.3) Χρόνο μεταφοράς πελατών από το αεροδρόμιο μέχρι το ξενοδοχείο μέχρι 1 ώρα και 30 λεπτά. Στη σημερινή εποχή που οι πελάτες μειώνουν την διάρκεια των διακοπών τους είτε λόγω κόστους είτε λόγω έλλειψης χρόνου έχει μεγάλη σημασία να μπορεί ο πελάτης φεύγοντας το πρωί από το σπίτι του, το μεσημέρι να είναι στον προορισμό του.
ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΙΣΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
Το σημερινό δημοσίευμα της στήλης «Καλημέρα Αρκαδία» δεν έχει στόχο να γράψει ξανά πράγματα και στοιχεία τα οποία είναι ήδη δημοσιευμένα και γνωστά. Μοναδικό στόχο έχει να παροτρύνει τους βουλευτές της Αρκαδίας και της Αργολίδας να θέσουν μία πολύ απλή ερώτηση στη Βουλή που θα ζητάει στοιχεία για:
„ Πρώτον, το Υπουργείο Οικονομίας να γνωστοποιήσει επίσημα αν προβλέπεται πίστωση στον προϋπολογισμό του 2009 για την μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης και ως πολιτικού για πτήσεις τσάρτερς. Αυτό άλλωστε ήταν και το βασικό αίτημα όλων των φορέων οι οποίοι συμμετείχαν στην ημερίδα η οποία έγινε το περασμένο καλοκαίρι στην Αργολίδα. Ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2009 έχει καταρτισθεί και πλέον πρέπει να κατατεθεί μία ερώτηση για να διευκρινιστεί αν έχει προβλεφθεί πίστωση για αυτό το έργο.
„ Δεύτερον, να εξηγήσει το Υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ ποιο είναι το σχέδιο του για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη. Τι προτίθεται να κάνει μέσα στο 2009 για αυτή την υπόθεση. Σε αυτό το σημείο θα υπενθυμίσουμε ότι στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ και στο κεφάλαιο «Αερολιμενική υποδομή & Αεροπορικές Υπηρεσίες» προβλέπεται ότι σε σχέση με τις αεροπορικές μεταφορές και τις αερολιμενικές υποδομές, και υπηρεσίες δίδονται οι εξής κατευθύνσεις: «Διερεύνηση ανάπτυξης αερολιμένα – κόμβου (hub) χαμηλού κόστους εξυπηρέτησης ναυλωμένων επιβατικών αεροσκαφών (charters) ή / και την δημιουργία εξειδικευμένου εμπορευματικού αερολιμένα (hub για courier service) στον αερολιμένα της Τρίπολης».
Από την απάντηση που θα δώσουν τα Υπουργεία Οικονομίας και ΠΕΧΩΔΕ, θα διαφανεί τι μέλλει γεννέσθαι. Αν –για παράδειγμα- δεν έχει προβλεφθεί καμία πίστωση στον προϋπολογισμό για την δημιουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη, τότε θα είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε να διεκδικούμε αυτό το έργο. Τουλάχιστον για το 2009. Αν άλλωστε δεν υπάρχουν στον προϋπολογισμό, τότε με τι κονδύλια θα γίνει το έργο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου