Για αυτή την υπόθεση με την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής «Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα» είναι σαφές πλέον ότι υπάρχει μία πρωτοφανής κοροϊδία από την πλευρά της κυβέρνησης. Η γραμμή είναι κλειστή από το 2004 (την έκλεισε άρον – άρον το ΠΑΣΟΚ επειδή κάθε τρεις και λίγο γίνονταν ατυχήματα και φυσικά για να μην χάσει ψήφους στις εκλογές) και παρά το γεγονός ότι τα έργα έχουν τελειώσει, η γραμμή δεν δίνεται στην κυκλοφορία.
Έχουν γίνει άπειρες ερωτήσεις στη Βουλή. Άλλες έχουν απαντηθεί και άλλες όχι. Όταν το Υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΣΕ «στριμώχνονται» μας .. πετάνε και μία ημερομηνία επαναλειτουργίας της γραμμής. Η κοροϊδία πάει σύννεφο. Πλέον, κανείς δεν τους πιστεύει.
Θα κάνουμε σήμερα μία εκτίμηση για όσα ακολουθήσουν. Το … «κόλπο» είναι παλιό. Κάποια στιγμή η Κυβέρνηση θα επαναλειτουργήσει τη γραμμή. Θα κατέβουν Υπουργοί, βουλευτές, παράγοντες και θα πανηγυρίζουν όλοι μαζί για το … μεγάλο επίτευγμα! Αυτό θα γίνει πιθανότατα λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές, οι οποίες –κατά τα φαινόμενα- δεν είναι πολύ μακριά. Για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους, θα λειτουργήσει η γραμμή. Δεν θα τη λειτουργήσουν επειδή τους ενδιαφέρει ο σιδηρόδρομος. Θα τη λειτουργήσουν για να αποκομίσουν οφέλη ενόψει των εκλογών. Και μετά τις εκλογές, θα μας … αραδιάσουν κάποιες δικαιολογίες (με πρώτη και καλύτερη ότι η γραμμή είναι ασύμφορη) και θα την ξανακλείσουν.
Έχουν γίνει άπειρες ερωτήσεις στη Βουλή. Άλλες έχουν απαντηθεί και άλλες όχι. Όταν το Υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΣΕ «στριμώχνονται» μας .. πετάνε και μία ημερομηνία επαναλειτουργίας της γραμμής. Η κοροϊδία πάει σύννεφο. Πλέον, κανείς δεν τους πιστεύει.
Θα κάνουμε σήμερα μία εκτίμηση για όσα ακολουθήσουν. Το … «κόλπο» είναι παλιό. Κάποια στιγμή η Κυβέρνηση θα επαναλειτουργήσει τη γραμμή. Θα κατέβουν Υπουργοί, βουλευτές, παράγοντες και θα πανηγυρίζουν όλοι μαζί για το … μεγάλο επίτευγμα! Αυτό θα γίνει πιθανότατα λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές, οι οποίες –κατά τα φαινόμενα- δεν είναι πολύ μακριά. Για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους, θα λειτουργήσει η γραμμή. Δεν θα τη λειτουργήσουν επειδή τους ενδιαφέρει ο σιδηρόδρομος. Θα τη λειτουργήσουν για να αποκομίσουν οφέλη ενόψει των εκλογών. Και μετά τις εκλογές, θα μας … αραδιάσουν κάποιες δικαιολογίες (με πρώτη και καλύτερη ότι η γραμμή είναι ασύμφορη) και θα την ξανακλείσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου