Έως πότε θα αδιαφορούμε εδώ στην Αρκαδία; Μόνο οι Αχαιοί πιέζουν σοβαρά την Κυβέρνηση
Ξεχασμένος από όλους αυτός ο οδικός άξονας. Γιατί άραγε;
Κραυγή αγωνίας από τον Δήμαρχο Παϊων προς τον Υπουργό Μεταφορών
Κατ’ επανάληψη, η στήλη «Καλημέρα Αρκαδία» έχει ασχοληθεί με την εθνική οδό «Πατρών – Τριπόλεως», γνωστή και ως «111» και μάλιστα έχει επισημάνει την ανάγκη να σχεδιασθούν και να υλοποιηθούν συγκεκριμένα έργα βελτίωσης της. Επίσης, έχουμε υπογραμμίσει με έμφαση ότι για αυτό το δρόμο, δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι γείτονες μας Αχαιοί, οι οποίοι συνεχώς ασκούν όσο το δυνατόν εντονότερες πιέσεις προς την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σε αντίθεση με εμάς, εδώ στην Αρκαδία, που ουσιαστικά επιδεικνύουμε μία αδικαιολόγητη αδιαφορία…
Αυτό το τελευταίο στοιχείο έρχεται σήμερα να επιβεβαιωθεί και να ισχυροποιηθεί από μία επιστολή την οποία έστειλε ο Δήμαρχος Παϊων προς τον Υπουργό Μεταφορών, τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, το Νομάρχη Αχαΐας και τους βουλευτές Αχαΐας.
Η επιστολή του Δημάρχου κ. Κώστα Ασημακόπουλου εστάλη πριν από λίγες ημέρες και μάλιστα δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο blog «http://pankalavritinos.blogspot.com», απ’ όπου αναδημοσιεύουμε δύο από τις τέσσερις φωτογραφίες.
ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΪΩΝ
«Αξιότιμοι ΚύριοιΣτην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και στην περιοχή μας – το Νομό Αχαΐας – αρκετά μεγάλα έργα εκτελούνται, όπως η Μίνι Περιμετρική Πάτρας, οι παρα-Γλαύκιοι δρόμοι, το λιμάνι της Πάτρας το φράγμα Πείρου- Παραπείρου, η κάλυψη Διακονιάρη, πολλά έργα δημοπρατήθηκαν ή δημοπρατούνται και πολλά δρομολογήθηκαν και δρομολογούνται όπως η Ιόνια οδός, η Κορίνθου-Πατρών –Πύργου σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που εξήγγειλε ο αρμόδιος υπουργός Αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα το ΥΠΕΧΩΔΕ δρομολογεί και εκτελεί σοβαρά έργα σε όλες τις μεγάλες οδικές αρτηρίες Στα μεγάλα αυτά έργα δυστυχώς δεν συμπεριλαμβάνεται η εθν. Οδός Πατρών –Τριπόλεως γνωστή ως (111) που σίγουρα θα δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης και ευημερίας στις περιοχές από τις οποίες διέρχεται και συγκεκριμένα την ενδοχώρα της Αχαΐας ,της Ηλείας και της Αρκαδίας .
Ο σημαντικός αυτός οδικός άξονας μήκους 170 χιλιομέτρων που διασχίζει την κεντρική Πελοπόννησο και είναι ο πιο σύντομος δρόμος, θα φέρει την Τρίπολη στην Πάτρα και θα πάει την Πάτρα στην Τρίπολη μαζί με τις κωμοπόλεις και τα χωριά των περιοχών από τις οποίες διέρχεται ,με όλα, όσα θετικά που αυτό συνεπάγεται. Δυστυχώς ακόμα δεν έχει προβλεφθεί και δεν έχει ενταχθεί σε κανένα πρόγραμμα βελτίωσης και κατασκευής. Αποτέλεσμα αυτού είναι όλη η κεντρική Πελοπόννησος που ενδείκνυται για ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ να αποκλείεται από την παραπέρα ανάπτυξη και η περιοχή να μαραζώνει , να ερημώνει ,αλλά και η Πάτρα να μην αποκτά ενδοχώρα .Κατανοούμε και επικροτούμε τις στρατηγικές επιλογές της πολιτείας και της κυβέρνησης για τη δημιουργία μεγάλων οδικών αρτηριών και με αισιοδοξία στηρίζουμε τα μεγάλα έργα που ήδη εκτελούντα και θα εκτελεστούν σε όλη τη χώρα . Δεν κατανοούμε και απορούμε γιατί τόσα χρόνια οι αρμόδιοι δεν έχουν αντιληφθεί τα οικονομικά οφέλη που θα προκύψουν από την κατασκευή της Πατρών-Τριπόλεως ώστε να την συμπεριλάβουν στα μεγάλα έργα της περιφέρειας ή του ΥΠΕΧΩΔΕ. Η κατασκευή του κύριου και βασικού αυτού οδικού άξονα για τους τρεις νομούς (Αχαΐας –Ηλείας - Αρκαδίας ) θα αναπτύξει τον εναλλακτικό τουρισμό και εν γένει τις τουριστικές δυνατότητες των περιοχών από όπου διέρχεται και σίγουρα θα δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης και ευημερίας.Κύριοι,Επιβάλλεται να ολοκληρωθεί σύντομα η μελέτη του δρόμου και επειδή η Πατρών-Τριπόλεως έχει και αρχή και τέλος πρέπει να προηγηθούν τμήματα της μελέτης και της κατασκευής του δρόμου που σήμερα είναι λείαν επικίνδυνα ,κυρίως στο ημιορεινό τμήμα μέσα στο νομό Ηλείας πριν και μετά την Λαμπεία .Δεν ζητάμε αυτοκινητόδρομο. Βελτίωση του υπάρχοντα δρόμου θέλουμε να μην θρηνούμε θύματα, να ταξιδεύουμε με ασφάλεια και να μειώσουμε την απόσταση των ορεινών προορισμών από την Πάτρα . Να αναπτυχθεί και στην περιοχή μας ο ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, σε μια περιοχή που διαθέτει ωραία ποτάμια – λίμνες – σπάνια δάση, θρησκευτικά και αρχαιολογικά μνημεία που περιμένουν αξιοποίηση. Η Πατρών –Τριπόλεως διέρχεται από δώδεκα (12) Δήμους: (Πατρών –Μεσσάτιδος –Φαρρών –Τριταίας –Λασιώνος –Λαμπείας –Αροανίας –Παΐων –Λευκασίου –Κλείτορος –Λεβιδίου και Τριπόλεως) και είναι καθολικό αίτημα όλων των Δημάρχων που είναι έτοιμοι να συμπαρασταθούν και να συμβάλουν στην κατασκευή του έργου».
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ
Για άλλη μία φορά, γίνεται σαφές ότι στην Αχαΐα έχουν αντιληφθεί πλήρως τη σημασία αυτού του δρόμου και την καθοριστική συμβολή που μπορεί να παίξει στην ανάπτυξη των τριών νομών, από τους οποίους διέρχεται. Με απλά λόγια, οι Αχαιοί φωνάζουν και διεκδικούν το αυτονόητο. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο δεν ασκείται πίεση και από την πλευρά της Αρκαδίας. Αντίστοιχη επιστολή από κάποιον Δήμαρχο της Αρκαδίας, δεν έχει γίνει ποτέ, προς κανέναν Υπουργό… Πέρα από κάποιες φωνές που ακούγονται κατά διαστήματα (ΝΟΔΕ Αρκαδίας, Τατούλης, Νομάρχης), ουσιαστικά δεν ασκείται μία συντονισμένη πίεση προς την Κυβέρνηση, ώστε να προχωρήσει αυτό το έργο. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Ξεχασμένος από όλους αυτός ο οδικός άξονας. Γιατί άραγε;
Κραυγή αγωνίας από τον Δήμαρχο Παϊων προς τον Υπουργό Μεταφορών
Κατ’ επανάληψη, η στήλη «Καλημέρα Αρκαδία» έχει ασχοληθεί με την εθνική οδό «Πατρών – Τριπόλεως», γνωστή και ως «111» και μάλιστα έχει επισημάνει την ανάγκη να σχεδιασθούν και να υλοποιηθούν συγκεκριμένα έργα βελτίωσης της. Επίσης, έχουμε υπογραμμίσει με έμφαση ότι για αυτό το δρόμο, δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι γείτονες μας Αχαιοί, οι οποίοι συνεχώς ασκούν όσο το δυνατόν εντονότερες πιέσεις προς την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σε αντίθεση με εμάς, εδώ στην Αρκαδία, που ουσιαστικά επιδεικνύουμε μία αδικαιολόγητη αδιαφορία…
Αυτό το τελευταίο στοιχείο έρχεται σήμερα να επιβεβαιωθεί και να ισχυροποιηθεί από μία επιστολή την οποία έστειλε ο Δήμαρχος Παϊων προς τον Υπουργό Μεταφορών, τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, το Νομάρχη Αχαΐας και τους βουλευτές Αχαΐας.
Η επιστολή του Δημάρχου κ. Κώστα Ασημακόπουλου εστάλη πριν από λίγες ημέρες και μάλιστα δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο blog «http://pankalavritinos.blogspot.com», απ’ όπου αναδημοσιεύουμε δύο από τις τέσσερις φωτογραφίες.
ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΪΩΝ
«Αξιότιμοι ΚύριοιΣτην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και στην περιοχή μας – το Νομό Αχαΐας – αρκετά μεγάλα έργα εκτελούνται, όπως η Μίνι Περιμετρική Πάτρας, οι παρα-Γλαύκιοι δρόμοι, το λιμάνι της Πάτρας το φράγμα Πείρου- Παραπείρου, η κάλυψη Διακονιάρη, πολλά έργα δημοπρατήθηκαν ή δημοπρατούνται και πολλά δρομολογήθηκαν και δρομολογούνται όπως η Ιόνια οδός, η Κορίνθου-Πατρών –Πύργου σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που εξήγγειλε ο αρμόδιος υπουργός Αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα το ΥΠΕΧΩΔΕ δρομολογεί και εκτελεί σοβαρά έργα σε όλες τις μεγάλες οδικές αρτηρίες Στα μεγάλα αυτά έργα δυστυχώς δεν συμπεριλαμβάνεται η εθν. Οδός Πατρών –Τριπόλεως γνωστή ως (111) που σίγουρα θα δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης και ευημερίας στις περιοχές από τις οποίες διέρχεται και συγκεκριμένα την ενδοχώρα της Αχαΐας ,της Ηλείας και της Αρκαδίας .
Ο σημαντικός αυτός οδικός άξονας μήκους 170 χιλιομέτρων που διασχίζει την κεντρική Πελοπόννησο και είναι ο πιο σύντομος δρόμος, θα φέρει την Τρίπολη στην Πάτρα και θα πάει την Πάτρα στην Τρίπολη μαζί με τις κωμοπόλεις και τα χωριά των περιοχών από τις οποίες διέρχεται ,με όλα, όσα θετικά που αυτό συνεπάγεται. Δυστυχώς ακόμα δεν έχει προβλεφθεί και δεν έχει ενταχθεί σε κανένα πρόγραμμα βελτίωσης και κατασκευής. Αποτέλεσμα αυτού είναι όλη η κεντρική Πελοπόννησος που ενδείκνυται για ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ να αποκλείεται από την παραπέρα ανάπτυξη και η περιοχή να μαραζώνει , να ερημώνει ,αλλά και η Πάτρα να μην αποκτά ενδοχώρα .Κατανοούμε και επικροτούμε τις στρατηγικές επιλογές της πολιτείας και της κυβέρνησης για τη δημιουργία μεγάλων οδικών αρτηριών και με αισιοδοξία στηρίζουμε τα μεγάλα έργα που ήδη εκτελούντα και θα εκτελεστούν σε όλη τη χώρα . Δεν κατανοούμε και απορούμε γιατί τόσα χρόνια οι αρμόδιοι δεν έχουν αντιληφθεί τα οικονομικά οφέλη που θα προκύψουν από την κατασκευή της Πατρών-Τριπόλεως ώστε να την συμπεριλάβουν στα μεγάλα έργα της περιφέρειας ή του ΥΠΕΧΩΔΕ. Η κατασκευή του κύριου και βασικού αυτού οδικού άξονα για τους τρεις νομούς (Αχαΐας –Ηλείας - Αρκαδίας ) θα αναπτύξει τον εναλλακτικό τουρισμό και εν γένει τις τουριστικές δυνατότητες των περιοχών από όπου διέρχεται και σίγουρα θα δημιουργήσει συνθήκες ανάπτυξης και ευημερίας.Κύριοι,Επιβάλλεται να ολοκληρωθεί σύντομα η μελέτη του δρόμου και επειδή η Πατρών-Τριπόλεως έχει και αρχή και τέλος πρέπει να προηγηθούν τμήματα της μελέτης και της κατασκευής του δρόμου που σήμερα είναι λείαν επικίνδυνα ,κυρίως στο ημιορεινό τμήμα μέσα στο νομό Ηλείας πριν και μετά την Λαμπεία .Δεν ζητάμε αυτοκινητόδρομο. Βελτίωση του υπάρχοντα δρόμου θέλουμε να μην θρηνούμε θύματα, να ταξιδεύουμε με ασφάλεια και να μειώσουμε την απόσταση των ορεινών προορισμών από την Πάτρα . Να αναπτυχθεί και στην περιοχή μας ο ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, σε μια περιοχή που διαθέτει ωραία ποτάμια – λίμνες – σπάνια δάση, θρησκευτικά και αρχαιολογικά μνημεία που περιμένουν αξιοποίηση. Η Πατρών –Τριπόλεως διέρχεται από δώδεκα (12) Δήμους: (Πατρών –Μεσσάτιδος –Φαρρών –Τριταίας –Λασιώνος –Λαμπείας –Αροανίας –Παΐων –Λευκασίου –Κλείτορος –Λεβιδίου και Τριπόλεως) και είναι καθολικό αίτημα όλων των Δημάρχων που είναι έτοιμοι να συμπαρασταθούν και να συμβάλουν στην κατασκευή του έργου».
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ
Για άλλη μία φορά, γίνεται σαφές ότι στην Αχαΐα έχουν αντιληφθεί πλήρως τη σημασία αυτού του δρόμου και την καθοριστική συμβολή που μπορεί να παίξει στην ανάπτυξη των τριών νομών, από τους οποίους διέρχεται. Με απλά λόγια, οι Αχαιοί φωνάζουν και διεκδικούν το αυτονόητο. Απορίας άξιο είναι για ποιο λόγο δεν ασκείται πίεση και από την πλευρά της Αρκαδίας. Αντίστοιχη επιστολή από κάποιον Δήμαρχο της Αρκαδίας, δεν έχει γίνει ποτέ, προς κανέναν Υπουργό… Πέρα από κάποιες φωνές που ακούγονται κατά διαστήματα (ΝΟΔΕ Αρκαδίας, Τατούλης, Νομάρχης), ουσιαστικά δεν ασκείται μία συντονισμένη πίεση προς την Κυβέρνηση, ώστε να προχωρήσει αυτό το έργο. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου