tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009


Κατ’ επανάληψη, έχουμε επισημάνει μέσα από αυτή τη στήλη ότι δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας. Έχουμε αναδείξει με συγκεκριμένα στοιχεία ότι η Κυβέρνηση μας εμπαίζει και δεν ανάβει το «πράσινο φως» για την επαναλειτουργία της γραμμής Κορίνθου Τρίπολης, αν και έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες και μάλιστα έχουν γίνει και δοκιμαστικά δρομολόγια!
Πριν από λίγες ημέρες, πήγε στην Καλαμάτα ο νέος υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης. Τι είπε;
«Η διαδρομή Καλαμάτα – Αθήνα είναι ένα έργο το οποίο ξεκίνησε τα προηγούμενα χρόνια. Η αναβάθμιση το 2004 ξεκίνησε με προϋπολογισμό 42,8 εκατομμύρια για τις συνδέσεις Ανδρίτσαινα – Καλαμάτα και Λέχαιο – Μεγαλόπολη. Στις 6/2/2006 ξεκίνησε ένα έργο της τάξης του 1.000.000 Eυρώ και πάνω , για την ενίσχυση της γέφυρας του Σουφλά και της γραμμής Μύλων – Καλαμάτας.
Ο στόχος είναι όλα αυτά τα έργα τα οποία βρίσκονται σε εκκρεμότητα από τα προηγούμενα χρόνια να επισπευσθούν, ώστε η σύνδεση Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο – Τρίπολη – Καλαμάτα που μειώθηκε από τις 4.30 στις 4 ώρες, να συνεχίσει να μειώνεται, η σιδηροδρομική σύνδεση ν’ αναβαθμιστεί και βεβαίως να μπορέσουμε έτσι να διευκολύνουμε αυτό τον τρόπο μεταφοράς, παρότι, όπως γνωρίζετε, ο ΟΣΕ βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή, έχει πάρα πολλά χρέη που πρέπει να αντιμετωπισθούν μέσα από το σχέδιο εξυγίανσης του.
Δεν θέλουμε να σταματήσει αυτό το γεγονός την ανάπτυξη του δικτύου ή τον εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου δικτύου. Θα επιμείνουμε, θα συνεχίσουμε και θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε στο κοινό αυτού του είδους τις υπηρεσίες οι οποίες είναι και φθηνές και κυρίως συμβάλλουν στην εξυπηρέτηση των λαϊκών στρωμάτων, κάτι το οποίο μας ευαισθητοποιεί και ως κυβέρνηση».
Όλα αυτά βέβαια – με άλλα λόγια, ίσως- έχουν ακουστεί πολλάκις στο παρελθόν και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν ως μία θετική εξέλιξη. Η στήλη «Καλημέρα Αρκαδία» θα επαναλάβει την εκτίμησή της η οποία είναι η εξής: H Κυβέρνηση θα επαναλειτουργήσει τη γραμμή. Αυτό θα γίνει πιθανότατα λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές, οι οποίες ίσως να μην είναι πολύ μακριά. Για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους, θα λειτουργήσει η γραμμή. Και μετά τις εκλογές, θα μας … αραδιάσουν κάποιες δικαιολογίες (με πρώτη και καλύτερη ότι η γραμμή είναι ασύμφορη) και θα την ξανακλείσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter