tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: «ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ» ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ!!!

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

«ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ» ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ!!!

Αυστηρή επιστολή του Περιφερειάρχη Αγγελόπουλου προς τον ΟΣΕ…
«Καίγεται» η Περιφέρεια, διότι είναι υπεύθυνη απέναντι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή που χρηματοδοτεί κατά 80% το έργο…

Όσοι διαβάζουν τακτικά τη στήλη, ξέρουν πολύ καλά ότι … άπειρες φορές έχουμε αναδείξει με συγκεκριμένα στοιχεία ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ μάς εμπαίζει, μοιράζοντας συνεχώς υποσχέσεις και «θα» για την επαναλειτουργία της γραμμής Κορίνθου Τρίπολης, χωρίς όμως μέχρι σήμερα το τρένο να έχει σφυρίξει στην περιοχή μας. Η γραμμή είναι κλειστή από το 2004. Τα έργα έχουν ολοκληρωθεί και μάλιστα έχουν γίνει και δοκιμαστικά δρομολόγια, όμως το δίκτυο παραμένει κλειστό!
Αυτή η κοροϊδία από την πλευρά της κυβερνητικής παράταξης, έχει εκνευρίσει πολίτες, φορείς και πολιτικούς παράγοντες σε όλη την Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Φαίνεται όμως ότι αυτή η καθυστέρηση, έχει προκαλέσει μουρμούρες και μέσα στη ΝΔ! Αυτό είναι το νέο στοιχείο, το οποίο έχει κομβική σημασία, διότι αποδεικνύει ότι ακόμα και «γαλάζια» στελέχη διαμαρτύρονται πλέον για αυτήν την κατάσταση.
Και για να μην αναφερόμαστε γενικά και αόριστα σε εσωκομματικές γκρίνιες μέσα στη ΝΔ για την καθυστέρηση επαναλειτουργίας της γραμμής «Κορίνθου – Τρίπολης», θα επικαλεστούμε συγκεκριμένα στοιχεία.
Η στήλη «Καλημέρα Αρκαδία» εντόπισε μία ανακοίνωση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Αργολίδας Γιάννη Μανιάτη, στην προσωπική του ιστοσελίδα. Εκεί ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ αποκαλύπτει για πρώτη φορά ότι από τις αρχές του 2009 ο γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Πελοποννήσου, Νίκος Αγγελόπουλος, έχει αποστείλει έγγραφο προς τον ΟΣΕ και προς το Υπουργείο Μεταφορών με το οποίο ζητά δεσμευτικά σχετικά με την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής, λέγοντας μάλιστα ότι «οι προηγούμενες προβλέψεις του τελικού δικαιούχου ήταν μη επιτυχείς»…

ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ

Η ανακοίνωση του Γ. Μανιάτη αναφέρει επί λέξει:
«Την αγανάκτηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Γενικού Γραμματέα, κ. Ν. Αγγελόπουλου έχει προκαλέσει η απαράδεκτη καθυστέρηση επαναλειτουργίας της νέας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Άργος/Ναύπλιο. Μετά τις επίμονες παρεμβάσεις σε κοινοβουλευτικό επίπεδο του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, καθ. Γιάννη Μανιάτη, καταθέτοντας επανειλημμένα ερωτήσεις στη Βουλή προς τους αρμόδιους Υπουργούς για τη μη επαναλειτουργία της ανακαινισμένης γραμμής Κόρινθος- Άργος/ Ναύπλιο- Τρίπολης, τώρα και η ίδια η Περιφέρεια Πελοποννήσου, δια του επικεφαλής της Γενικού Γραμματέα, ζητά με επίσημα έγγραφά της, την επαναλειτουργία επιτέλους της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής.
Σημειώνεται ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει ιδιαίτερο λόγο να ζητά την έναρξη λειτουργίας της γραμμής στο βαθμό που το έργο Κόρινθος – Άργος/Ναύπλιο – Ανδρίτσα είναι ενταγμένο στο ΠΕΠ Πελοποννήσου, γεγονός που καθιστά την Περιφέρεια υπεύθυνη απέναντι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η οποία συγχρηματοδοτεί κατά 80% το έργο.
Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με το από 8/1/2009 και με αρ. πρωτ. 6209 έγγραφό της προς τον ΟΣΕ και το Υπουργείο Μεταφορών και σε συνέχεια άλλου εγγράφου, με το οποίο βεβαιώνεται η ολοκλήρωση των εργασιών, ζητά να ενημερωθεί επίσημα και δεσμευτικά σχετικά με την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη.
Στο έγγραφο γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην ασυνέπεια του ΟΣΕ, ο οποίος είχε δεσμευτεί και κατά το παρελθόν να επαναλειτουργήσει τη γραμμή. Πιο συγκεκριμένα, ο Γ. Γ. της Περιφέρειας αναφέρει στο έγγραφό του: «Υπενθυμίζουμε προηγούμενες, μη επιτυχείς, προβλέψεις του τελικού δικαιούχου, σχετικά με την έναρξη των δρομολογίων, καθώς και το γεγονός ότι οι εργασίες της εργολαβίας του έργου του θέματος ολοκληρώθηκαν εμπρόθεσμα την 15/2/2008».
Επιπλέον, στο έγγραφο της Περιφέρειας γίνεται αναφορά στα βασικά μεγέθη του έργου που έχουν ως εξής:
„ Συνολική δαπάνη του έργου 26.500.000,00 € (χωρίς ΦΠΑ).
„ Το έργο δημοπρατήθηκε την 14-01-2004 (σύμβαση 25-08-2004), με συνολικό οικονομικό αντικείμενο ύψους 24.253.307,32 € και αρχική προθεσμία ολοκλήρωσης την 25-12-2007 (που παρατάθηκε με απόφαση του κυρίου του έργου έως την 15-02-2008).
„ Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της Πράξης: 25-08-2004 έως 25-12-2007
„ Κοινοτική συμμετοχή και διαρθρωτικό Ταμείο που καλύπτει την Πράξη: ΕΤΠΑ: 80% (21.200.000 €)
„ Κρατική συμμετοχή 20% (5.300.000 €)».

«ΠΕΡΙΤΤΕΥΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΧΟΛΙΟ…»

Σχετικά με τα παραπάνω, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Μανιάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:«Περιττεύει οποιοδήποτε σχόλιο από την πλευρά μου, αφού το έγγραφο της Περιφέρειας τα λέει όλα. Θέλω να ελπίζω ότι κάποιοι επιτέλους θα ακούσουν, αν όχι τον βουλευτή της αντιπολίτευσης, τουλάχιστον την κραυγή αγωνίας του διορισμένου από την ίδια την κυβέρνηση Γ.Γ. της Περιφέρειας Πελοποννήσου».
Ο Μανιάτης έχει απόλυτο δίκιο. Τον κάθε βουλευτή του ΠΑΣΟΚ (της αντιπολίτευσης) δεν τον λαμβάνουν υπόψην τους οι κυβερνώντες. Ίσως και να θεωρούν ότι φωνάζει και διαμαρτύρεται, για μικροπολιτικούς ή ψηφοθηρικούς λόγους.
Όμως, εδώ πλέον δεν μιλάμε για την κριτική που κάνουν τα κόμματα της αντιπολίτευσης, σχετικά με ένα έργο που καθυστερεί να λειτουργήσει. Εδώ πλέον ζητάνε εξηγήσεις ακόμα και στελέχη μέσα από τη ΝΔ.
Είναι απίστευτό αλλά στην Κυβέρνηση κατάφεραν να δυσαρεστήσουν ακόμα και τα δικά τους στελέχη, με τους χειρισμούς που έκαναν σε αυτή την υπόθεση…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter