
«Με την συγκυρία αυτή, της πρότασης για την δραστική μείωση των δρομολογίων, αποφασίσαμε ότι πρέπει να αντιδράσουμε. Η αντίδρασή μας αυτή πρέπει να έχει χαρακτήρα ευρύτερο, πέραν της Μεσσηνίας, να συνεργαστούμε δηλαδή και με όμορους Νομούς. Δεύτερον να έχει ευρύτητα συμμετοχής θεσμικών παραγόντων και προσώπων του Νομού και της Περιφέρειας. Τέλος να υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση με τα σημεία τα οποία αναφέραμε όλοι, έτσι ώστε, πραγματικά, να βάζει το πλαίσιο και τον άξονα πάνω στον οποίο θέλουμε να κινηθούμε. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν μπορούμε να υποχωρήσουμε στην περαιτέρω απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου, στην υποβάθμισή του. Θα επιδιωχθεί άμεση συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. του ΟΣΕ, την επόμενη εβδομάδα».
Όπως καταλάβατε, στην γειτονική Μεσσηνία, δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια. Τα λόγια του Νομάρχη Μεσσηνίας Δημήτρη Δράκου, καταδεικνύουν ότι οι γείτονες μας είναι αποφασισμένοι να αντιδράσουν δυναμικά. Και μην ισχυριστεί κάποιος ότι αυτά γίνονται για αντιπολιτευτικούς λόγους, διότι ο Δράκος είναι εξέχων στέλεχος της ΝΔ.
Τα προβλήματα που έχουν οι Μεσσήνιοι με τον σιδηρόδρομο είναι ακριβώς τα ίδια με τα δικά μας προβλήματα. Το τρένο έχει να σφυρίξει κι εκεί από το 2004, όταν έκλεισε για να γίνουν έργα … αναβάθμισης η γραμμή «Κορίνθου –Τρίπολης – Καλαμάτας».
Αρνούμενοι να αποδεχτούν αυτή την κατάσταση, οι Μεσσήνιοι αντιδρούν. Θέλουν να λειτουργήσει ξανά σωστά και οργανωμένα το τρένο στην περιοχή τους. Αυτοί φωνάζουν και καλά κάνουν. Εμείς, πως αντιδράμε;
Δυστυχώς, σιωπούμε και περιμένουμε το … μοιραίο. Που είναι οι Δήμοι; Που είναι η Νομαρχία; Γιατί δεν παραδειγματιζόμαστε από την οργανωμένη αντίδραση της γειτονικής Μεσσηνίας; Μήπως τελικά δεν μας ενδιαφέρει ο σιδηρόδρομος και τζάμπα χύνουμε τόσο μελάνι;
Όπως καταλάβατε, στην γειτονική Μεσσηνία, δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια. Τα λόγια του Νομάρχη Μεσσηνίας Δημήτρη Δράκου, καταδεικνύουν ότι οι γείτονες μας είναι αποφασισμένοι να αντιδράσουν δυναμικά. Και μην ισχυριστεί κάποιος ότι αυτά γίνονται για αντιπολιτευτικούς λόγους, διότι ο Δράκος είναι εξέχων στέλεχος της ΝΔ.
Τα προβλήματα που έχουν οι Μεσσήνιοι με τον σιδηρόδρομο είναι ακριβώς τα ίδια με τα δικά μας προβλήματα. Το τρένο έχει να σφυρίξει κι εκεί από το 2004, όταν έκλεισε για να γίνουν έργα … αναβάθμισης η γραμμή «Κορίνθου –Τρίπολης – Καλαμάτας».
Αρνούμενοι να αποδεχτούν αυτή την κατάσταση, οι Μεσσήνιοι αντιδρούν. Θέλουν να λειτουργήσει ξανά σωστά και οργανωμένα το τρένο στην περιοχή τους. Αυτοί φωνάζουν και καλά κάνουν. Εμείς, πως αντιδράμε;
Δυστυχώς, σιωπούμε και περιμένουμε το … μοιραίο. Που είναι οι Δήμοι; Που είναι η Νομαρχία; Γιατί δεν παραδειγματιζόμαστε από την οργανωμένη αντίδραση της γειτονικής Μεσσηνίας; Μήπως τελικά δεν μας ενδιαφέρει ο σιδηρόδρομος και τζάμπα χύνουμε τόσο μελάνι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου