Ήρθε ο Καρατζαφέρης και δυστυχώς δεν έκανε καμιά αναφορά για κανένα από τα μεγάλα προβλήματα του νομού Αρκαδίας. Για τα έργα που έχουν «παγώσει», για την υποβάθμιση της περιοχής. Από τον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ, που είναι και Αρκάς, είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες. Αλλά…
Για σήμερα, έχει προγραμματιστεί η ομιλία Παπανδρέου στην κεντρική Πλατεία (7.30 μμ). Είναι μία σημαντική ομιλία, υπό την έννοια ότι πρόκειται για τον αρχηγό ενός κόμματος το οποίο έχει σοβαρές πιθανότητες να κυβερνήσεις στις 5 Οκτωβρίου. Κατά συνέπεια, όσα πει αποτελούν αυτόματα και δεσμεύσεις για το μέλλον.
Στο προηγούμενο φύλλο, η στήλη «Καλημέρα Αρκαδία» έθεσε κάποια από τα προβλήματα που υπάρχουν στην Αρκαδία και ζητούν λύσεις. Σήμερα, συνεχίζουμε …
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ: Η αλήθεια είναι ότι με τα σημερινά δεδομένα δεν υπάρχουν πιθανότητες να λειτουργήσει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη. Μπορεί οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας να μας το έχουν υποσχεθεί … άπειρες φορές, όμως είναι ξεκάθαρο ότι δίνεται προτεραιότητα στην αναβάθμιση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, ενώ την ίδια ώρα υπάρχει σε κοντινή απόσταση το αεροδρόμιο των Αθηνών. Επιπλέον, η ΝΔ πρόσφατα υποσχέθηκε και ανακοίνωσε ότι θα γίνουν έργα αναβάθμισης και για το αεροδρόμιο της Σπάρτης. Επομένως, περιθώρια για το δικό μας αεροδρόμιο δεν υπάρχουν…
Τα σχέδια της ΝΔ είναι γνωστά. Το ερώτημα όμως είναι: Άραγε, το ΠΑΣΟΚ, εφόσον κληθεί να κυβερνήσει, θα υλοποιήσει όσα ξεκίνησε η ΝΔ; Η μήπως υπάρχει περιθώριο να αλλάξει σχέδια και να προωθήσει τελικά τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη, κάτι το οποίο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι προβλέπεται στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ που εντάσσει την Τρίπολη στους δευτερεύοντες πόλους ανάπτυξης και αφήνει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου;
Αυτό το θέμα ίσως πρέπει να διευκρινιστεί ακόμα και σήμερα από τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, με την ευκαιρία της ομιλίας του στην Αρκαδική Πρωτεύουσα…
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΙΓΜΕ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Μόλις χθες οι εργαζόμενοι εξέδωσαν ανακοίνωσαν και λένε ότι είναι απλήρωτοι. Επίσης, υπάρχουν εργαζόμενοι οι οποίοι έχουν βγει στη σύνταξη από πέρυσι και ακόμα δεν έχουν πάρει εφάπαξ! Η Περιφερειακή Μονάδα Πελοποννήσου που εδρεύει στην Τρίπολη, κινδυνεύει άμεσα, λόγω συνταξιοδοτήσεων – περίπου 48 υπαλλήλων της – να μείνει χωρίς επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό και να οδηγηθεί σε κατάργηση.
Ποιο είναι λοιπόν το σχέδιο των κομμάτων για τη συγκεκριμένη υπηρεσία; Η ΝΔ θα εξακολουθήσει να έχει την ίδια τακτική, αν επανεκλεγεί Κυβέρνηση; Από την άλλη πλευρά το ΠΑΣΟΚ –το οποίο ασκούσε κριτική στη ΝΔ για αυτή την υπόθεση- που διαφοροποιείται;
ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΤΡΙΠΟΛΗΣ – ΑΣΤΡΟΥΣ»: Η ΝΔ ήταν 5,5 χρόνια στην εξουσία και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει αυτό το δρόμο, που ενώνει την Τρίπολη με την παραλιακή Κυνουρία. Αντιστοίχως και το ΠΑΣΟΚ, όσα χρόνια ήταν κυβέρνηση, δεν προχώρησε ουσιαστικά αυτή την υποδομή.
Εργασίες μπορεί να γίνονται αυτή την περίοδο όμως κανείς δεν ξεκαθαρίζει πότε θα ολοκληρωθεί. Είναι άραγε μέσα στις προτεραιότητες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αυτός ο άξονας; Μπορούν να δεσμευτούν με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα;
ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΚΙΒΕΡΙ- ΆΣΤΡΟΣ – ΛΕΩΝΙΔΙΟ – ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ»: Πρόκειται για ένα έργο το οποίο θεωρείται ως το πιο σημαντικό για την ανάπτυξη της Κυνουρίας. Μόλις πρόσφατα, και λίγο πριν προκηρυχθούν οι εκλογές, το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσουν οι μελέτες. Τουλάχιστον, τα δύο κόμματα εξουσίας οφείλουν να ξεκαθαρίσουν τις προθέσεις τους για την προώθηση αυτού του έργου.
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ: Υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο για αυτό το αρχαίο θέατρο; Από τη δεκαετία του 1980 τέθηκε θέμα στερέωσης του και μάλιστα εκπονήθηκε σχετική μελέτη. Δεσμεύονται τα κόμματα ότι θα προχωρήσει η χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ για να προχωρήσει η αναστήλωση του μνημείου;
ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑ «ΤΡΙΠΟΛΗ – ΒΥΤΙΝΑ – ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ»: Πρόσφατα, το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε την ανάθεση εκπόνησης της μελέτης «Γεωτεχνικές έρευνες για το έργο: Μελέτη βελτίωσης κατά τμήματα του οδικού άξονα Τρίπολη – Βυτίνα – Αρχαία Ολυμπία». Η μελέτη αφορά την βελτίωση των τμημάτων Λούβρο – Τριποταμιά – Κ. Ηραίας και Παράκαμψη Σταυροδρομίου.
Άραγε, αυτό το κομμάτι βρίσκεται στις προτεραιότητες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για τα επόμενα 4 χρόνια;
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ: Για το συγκεκριμένο ζήτημα, δεν υπάρχει ούτε ένας στη Μεγαλόπολη που να συμφωνεί με τα σχέδια της ΔΕΗ να δημιουργήσει χώρος για βιομηχανικά απόβλητα στις εγκαταστάσεις της. Επειδή, το θέμα αυτό παραμένει «ανοιχτό» οφείλουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να πουν στο λαό της Μεγαλόπολης αν είναι υπέρ ή κατά της προοπτικής αυτής…
ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΆΣΤΡΟΥΣ: Κάθε καλοκαίρι, είναι γνωστό ότι η βόρεια Κυνουρία «πνίγεται» από τη δυσοσμία, όταν υπερχειλίζουν τα βοθρολύματα της περιοχής, κάτι που έχει αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό της περιοχής. Τι σχεδιάζουν τα δύο κόμματα εξουσίας για την ολοκλήρωση της μονάδας βιολογικού καθαρισμού της περιοχής;
Για σήμερα, έχει προγραμματιστεί η ομιλία Παπανδρέου στην κεντρική Πλατεία (7.30 μμ). Είναι μία σημαντική ομιλία, υπό την έννοια ότι πρόκειται για τον αρχηγό ενός κόμματος το οποίο έχει σοβαρές πιθανότητες να κυβερνήσεις στις 5 Οκτωβρίου. Κατά συνέπεια, όσα πει αποτελούν αυτόματα και δεσμεύσεις για το μέλλον.
Στο προηγούμενο φύλλο, η στήλη «Καλημέρα Αρκαδία» έθεσε κάποια από τα προβλήματα που υπάρχουν στην Αρκαδία και ζητούν λύσεις. Σήμερα, συνεχίζουμε …
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ: Η αλήθεια είναι ότι με τα σημερινά δεδομένα δεν υπάρχουν πιθανότητες να λειτουργήσει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη. Μπορεί οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας να μας το έχουν υποσχεθεί … άπειρες φορές, όμως είναι ξεκάθαρο ότι δίνεται προτεραιότητα στην αναβάθμιση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, ενώ την ίδια ώρα υπάρχει σε κοντινή απόσταση το αεροδρόμιο των Αθηνών. Επιπλέον, η ΝΔ πρόσφατα υποσχέθηκε και ανακοίνωσε ότι θα γίνουν έργα αναβάθμισης και για το αεροδρόμιο της Σπάρτης. Επομένως, περιθώρια για το δικό μας αεροδρόμιο δεν υπάρχουν…
Τα σχέδια της ΝΔ είναι γνωστά. Το ερώτημα όμως είναι: Άραγε, το ΠΑΣΟΚ, εφόσον κληθεί να κυβερνήσει, θα υλοποιήσει όσα ξεκίνησε η ΝΔ; Η μήπως υπάρχει περιθώριο να αλλάξει σχέδια και να προωθήσει τελικά τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη, κάτι το οποίο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι προβλέπεται στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ που εντάσσει την Τρίπολη στους δευτερεύοντες πόλους ανάπτυξης και αφήνει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου;
Αυτό το θέμα ίσως πρέπει να διευκρινιστεί ακόμα και σήμερα από τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, με την ευκαιρία της ομιλίας του στην Αρκαδική Πρωτεύουσα…
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΙΓΜΕ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Μόλις χθες οι εργαζόμενοι εξέδωσαν ανακοίνωσαν και λένε ότι είναι απλήρωτοι. Επίσης, υπάρχουν εργαζόμενοι οι οποίοι έχουν βγει στη σύνταξη από πέρυσι και ακόμα δεν έχουν πάρει εφάπαξ! Η Περιφερειακή Μονάδα Πελοποννήσου που εδρεύει στην Τρίπολη, κινδυνεύει άμεσα, λόγω συνταξιοδοτήσεων – περίπου 48 υπαλλήλων της – να μείνει χωρίς επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό και να οδηγηθεί σε κατάργηση.
Ποιο είναι λοιπόν το σχέδιο των κομμάτων για τη συγκεκριμένη υπηρεσία; Η ΝΔ θα εξακολουθήσει να έχει την ίδια τακτική, αν επανεκλεγεί Κυβέρνηση; Από την άλλη πλευρά το ΠΑΣΟΚ –το οποίο ασκούσε κριτική στη ΝΔ για αυτή την υπόθεση- που διαφοροποιείται;
ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΤΡΙΠΟΛΗΣ – ΑΣΤΡΟΥΣ»: Η ΝΔ ήταν 5,5 χρόνια στην εξουσία και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει αυτό το δρόμο, που ενώνει την Τρίπολη με την παραλιακή Κυνουρία. Αντιστοίχως και το ΠΑΣΟΚ, όσα χρόνια ήταν κυβέρνηση, δεν προχώρησε ουσιαστικά αυτή την υποδομή.
Εργασίες μπορεί να γίνονται αυτή την περίοδο όμως κανείς δεν ξεκαθαρίζει πότε θα ολοκληρωθεί. Είναι άραγε μέσα στις προτεραιότητες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αυτός ο άξονας; Μπορούν να δεσμευτούν με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα;
ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ «ΚΙΒΕΡΙ- ΆΣΤΡΟΣ – ΛΕΩΝΙΔΙΟ – ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ»: Πρόκειται για ένα έργο το οποίο θεωρείται ως το πιο σημαντικό για την ανάπτυξη της Κυνουρίας. Μόλις πρόσφατα, και λίγο πριν προκηρυχθούν οι εκλογές, το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσουν οι μελέτες. Τουλάχιστον, τα δύο κόμματα εξουσίας οφείλουν να ξεκαθαρίσουν τις προθέσεις τους για την προώθηση αυτού του έργου.
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ: Υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο για αυτό το αρχαίο θέατρο; Από τη δεκαετία του 1980 τέθηκε θέμα στερέωσης του και μάλιστα εκπονήθηκε σχετική μελέτη. Δεσμεύονται τα κόμματα ότι θα προχωρήσει η χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ για να προχωρήσει η αναστήλωση του μνημείου;
ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑ «ΤΡΙΠΟΛΗ – ΒΥΤΙΝΑ – ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ»: Πρόσφατα, το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε την ανάθεση εκπόνησης της μελέτης «Γεωτεχνικές έρευνες για το έργο: Μελέτη βελτίωσης κατά τμήματα του οδικού άξονα Τρίπολη – Βυτίνα – Αρχαία Ολυμπία». Η μελέτη αφορά την βελτίωση των τμημάτων Λούβρο – Τριποταμιά – Κ. Ηραίας και Παράκαμψη Σταυροδρομίου.
Άραγε, αυτό το κομμάτι βρίσκεται στις προτεραιότητες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για τα επόμενα 4 χρόνια;
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ: Για το συγκεκριμένο ζήτημα, δεν υπάρχει ούτε ένας στη Μεγαλόπολη που να συμφωνεί με τα σχέδια της ΔΕΗ να δημιουργήσει χώρος για βιομηχανικά απόβλητα στις εγκαταστάσεις της. Επειδή, το θέμα αυτό παραμένει «ανοιχτό» οφείλουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να πουν στο λαό της Μεγαλόπολης αν είναι υπέρ ή κατά της προοπτικής αυτής…
ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΆΣΤΡΟΥΣ: Κάθε καλοκαίρι, είναι γνωστό ότι η βόρεια Κυνουρία «πνίγεται» από τη δυσοσμία, όταν υπερχειλίζουν τα βοθρολύματα της περιοχής, κάτι που έχει αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό της περιοχής. Τι σχεδιάζουν τα δύο κόμματα εξουσίας για την ολοκλήρωση της μονάδας βιολογικού καθαρισμού της περιοχής;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου