Ο Δημήτρης Ρέππας ανέλαβε ένα από τα πλέον σημαντικά Υπουργεία στην «Κυβέρνηση Παπανδρέου». Ένα Υπουργείο στο οποίο θα είναι αρμόδιος για τα δημόσια έργα, αλλά και για τις μεταφορές (ΟΣΕ, αεροδρόμια κλπ). Προς το παρόν, οι αρμοδιότητες που θα έχει, δεν έχουν ανακοινωθεί. Όμως, είναι βέβαιο ότι πρόκειται για ένα Υπερυπουργείο από το οποίο θα κριθούν πολλά για την ανάπτυξη (και) της Αρκαδίας μέσα στα επόμενα χρόνια.
Σήμερα, θα επιχειρήσουμε μία πρώτη προσέγγιση σε εκείνα τα θέματα τα οποία περιμένει ο νομός Αρκαδίας από το νέο Υπουργό Υποδομών.
Η αλήθεια είναι ότι ο Ρέππας ενδιαφέρεται πραγματικά για την Αρκαδία. Άλλος στη θέση του θα μπορούσε να είχε φύγει για την Αθήνα και να εκλέγεται ίσως πιο εύκολα εκεί, απ’ ότι εδώ. Δεν το έκανε όμως. Και δεν το έκανε, επειδή νοιάζεται για την Αρκαδία.
Μπορεί κάποιοι να τον κατηγορήσουν ότι είναι απόμακρος από τον κόσμο, ότι δεν εμφανίζεται συχνά στην Αρκαδία ή ότι δεν κάνει πολλά … ρουσφέτια (κακό είναι αυτό;). Κανείς όμως δεν μπορεί να μην παραδεχτεί ότι στο μεγαλύτερο έργο που έγινε τις τελευταίες δεκαετίες για την Αρκαδία, έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Και αναφέρομαι στην απόφαση ίδρυσης και λειτουργίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με έδρα την Τρίπολη.
Με αυτό το σκεπτικό, η Αρκαδία περιμένει 4-5 πολύ συγκεκριμένα πράγματα από τον Ρέππα, όσο είναι στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Κάποια τα έχει ήδη υποσχεθεί ο Γιώργος Παπανδρέου, προεκλογικά από την Τρίπολη, κάποια άλλα όχι…
«ΒΥΤΙΝΑ –ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ»
Στις 15 Σεπτεμβρίου, ο Παπανδρέου μίλησε στην κεντρική Πλατεία της Τρίπολης. Στην ομιλία του είπε ότι για το ΠΑΣΟΚ είναι επιλογή η κατασκευή του οδικού άξονα Τρίπολη - Βυτίνα - Αρχαία Ολυμπία» και προσέθεσε ότι αυτό το έργο «πρέπει να προχωρήσει».
Από τη στιγμή λοιπόν κατά την οποία πρόκειται για προσωπική δέσμευση του νυν Πρωθυπουργού και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τον νέο Υπουργό Υποδομών να μην προχωρήσει άμεσα αυτό το έργο.
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ
Ισχύουν ακριβώς τα ίδια και για αυτό το δρόμο. Ο ίδιος ο Παπανδρέου έθεσε προεκλογικά ως προτεραιότητα της παράταξης του να προχωρήσει αυτή την υποδομή, όταν κυβερνήσει. Τώρα, έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι. Οφείλει να το κάνει. Όπως οφείλει και ο Κυνουριάτης Υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας να προχωρήσει αυτό το έργο «Κυβέρι - Άστρος - Τυρός - Λεωνίδιο - Κυπαρίσσι - Μονεμβασία» το οποίο θα συμβάλλει σημαντικά στην τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της Κυνουρίας.
«ΤΡΙΠΟΛΗ – ΑΣΤΡΟΣ»
Είναι αλήθεια ότι για τον δρόμο αυτό, δεν δεσμεύθηκε προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ. Κάποιοι θα πουν ότι το έργο έχει δρομολογηθεί και βρίσκεται σε εξέλιξη. Το ζήτημα όμως είναι ότι ο Ρέππας οφείλει να εγγυηθεί δημοσίως ότι το έργο δεν πρόκειται να «σκαλώσει» πουθενά και θα εξελιχθεί ομαλά. Όπως επίσης πρέπει να αποσαφηνίσει πότε θα είναι έτοιμο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του. Μην λησμονούμε ότι αναφερόμαστε σε έναν δρόμο που έχει τα μαύρα του τα χάλια και είναι ο μοναδικός οδικός άξονας που συνδέει την Πρωτεύουσα του νομού Αρκαδίας με την επαρχία Κυνουρίας.
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ
Τα πράγματα είναι απλά. Μπορεί το ΠΑΣΟΚ να μην μας υποσχέθηκε προεκλογικά ότι θα φτιάξει πολιτικό αεροδρόμιο εδώ, αλλά όλοι ξέρουν ότι προηγούμενες Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ είχαν υποσχεθεί κατ’ επανάληψη αυτό το έργο. Και ανάμεσα σε εκείνους που συμφωνούσαν ήταν και ο Δημήτρης Ρέππας.
Επίσης, κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι προβλέπεται στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ η ένταξη της Τρίπολης στους δευτερεύοντες πόλους ανάπτυξης και αφήνει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου.
Ο Ρέππας λοιπόν πρέπει να ξεκαθαρίσει τη θέση του, μια και καλή. Να μην αφήσει να «σέρνεται» το θέμα… Να βγει και να πει δημοσίως αν υπάρχει πραγματική πολιτική βούληση να προχωρήσει αυτό το έργο. Αν δεν υπάρχει, τότε είναι προτιμότερο να πει ορθά – κοφτά ότι δεν θα γίνει πολιτικό αεροδρόμιο.
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Από την Τρίπολη, ο Παπανδρέου είπε ότι στηρίζει τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, «που είναι και το μέσο του μέλλοντος, λόγω της ήπιας ενεργειακής απόδοσης, ώστε να έχουμε μια Αρκαδία, μια Πελοπόννησο που θα κοιτάζει το μέλλον με αισιοδοξία». Αφού λοιπόν που υπάρχει διάθεση, ας μας πουν ποιο είναι το σχέδιο για τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο…
Φίλοι του σιδηροδρόμου υποστηρίζουν ότι υπάρχει πλέον η δυνατότητα ανάπτυξης ταχυτήτων 120 χλμ/ώρα στα πεδινά τμήματα της γραμμής. Προσθέτουν δε ότι «σε ιδεατό επίπεδο η διαδρομή Τρίπολη-Αθήνα θα μπορούσε να είναι 2, 15 λεπτά».
Αυτά, προς το παρόν..
Η φωτογραφία είναι από την ιστοσελίδα www.papandreou.gr .
Σήμερα, θα επιχειρήσουμε μία πρώτη προσέγγιση σε εκείνα τα θέματα τα οποία περιμένει ο νομός Αρκαδίας από το νέο Υπουργό Υποδομών.
Η αλήθεια είναι ότι ο Ρέππας ενδιαφέρεται πραγματικά για την Αρκαδία. Άλλος στη θέση του θα μπορούσε να είχε φύγει για την Αθήνα και να εκλέγεται ίσως πιο εύκολα εκεί, απ’ ότι εδώ. Δεν το έκανε όμως. Και δεν το έκανε, επειδή νοιάζεται για την Αρκαδία.
Μπορεί κάποιοι να τον κατηγορήσουν ότι είναι απόμακρος από τον κόσμο, ότι δεν εμφανίζεται συχνά στην Αρκαδία ή ότι δεν κάνει πολλά … ρουσφέτια (κακό είναι αυτό;). Κανείς όμως δεν μπορεί να μην παραδεχτεί ότι στο μεγαλύτερο έργο που έγινε τις τελευταίες δεκαετίες για την Αρκαδία, έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Και αναφέρομαι στην απόφαση ίδρυσης και λειτουργίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με έδρα την Τρίπολη.
Με αυτό το σκεπτικό, η Αρκαδία περιμένει 4-5 πολύ συγκεκριμένα πράγματα από τον Ρέππα, όσο είναι στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Κάποια τα έχει ήδη υποσχεθεί ο Γιώργος Παπανδρέου, προεκλογικά από την Τρίπολη, κάποια άλλα όχι…
«ΒΥΤΙΝΑ –ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ»
Στις 15 Σεπτεμβρίου, ο Παπανδρέου μίλησε στην κεντρική Πλατεία της Τρίπολης. Στην ομιλία του είπε ότι για το ΠΑΣΟΚ είναι επιλογή η κατασκευή του οδικού άξονα Τρίπολη - Βυτίνα - Αρχαία Ολυμπία» και προσέθεσε ότι αυτό το έργο «πρέπει να προχωρήσει».
Από τη στιγμή λοιπόν κατά την οποία πρόκειται για προσωπική δέσμευση του νυν Πρωθυπουργού και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τον νέο Υπουργό Υποδομών να μην προχωρήσει άμεσα αυτό το έργο.
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ
Ισχύουν ακριβώς τα ίδια και για αυτό το δρόμο. Ο ίδιος ο Παπανδρέου έθεσε προεκλογικά ως προτεραιότητα της παράταξης του να προχωρήσει αυτή την υποδομή, όταν κυβερνήσει. Τώρα, έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι. Οφείλει να το κάνει. Όπως οφείλει και ο Κυνουριάτης Υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας να προχωρήσει αυτό το έργο «Κυβέρι - Άστρος - Τυρός - Λεωνίδιο - Κυπαρίσσι - Μονεμβασία» το οποίο θα συμβάλλει σημαντικά στην τουριστική ανάπτυξη ολόκληρης της Κυνουρίας.
«ΤΡΙΠΟΛΗ – ΑΣΤΡΟΣ»
Είναι αλήθεια ότι για τον δρόμο αυτό, δεν δεσμεύθηκε προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ. Κάποιοι θα πουν ότι το έργο έχει δρομολογηθεί και βρίσκεται σε εξέλιξη. Το ζήτημα όμως είναι ότι ο Ρέππας οφείλει να εγγυηθεί δημοσίως ότι το έργο δεν πρόκειται να «σκαλώσει» πουθενά και θα εξελιχθεί ομαλά. Όπως επίσης πρέπει να αποσαφηνίσει πότε θα είναι έτοιμο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του. Μην λησμονούμε ότι αναφερόμαστε σε έναν δρόμο που έχει τα μαύρα του τα χάλια και είναι ο μοναδικός οδικός άξονας που συνδέει την Πρωτεύουσα του νομού Αρκαδίας με την επαρχία Κυνουρίας.
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ
Τα πράγματα είναι απλά. Μπορεί το ΠΑΣΟΚ να μην μας υποσχέθηκε προεκλογικά ότι θα φτιάξει πολιτικό αεροδρόμιο εδώ, αλλά όλοι ξέρουν ότι προηγούμενες Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ είχαν υποσχεθεί κατ’ επανάληψη αυτό το έργο. Και ανάμεσα σε εκείνους που συμφωνούσαν ήταν και ο Δημήτρης Ρέππας.
Επίσης, κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι προβλέπεται στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο του ΥΠΕΧΩΔΕ η ένταξη της Τρίπολης στους δευτερεύοντες πόλους ανάπτυξης και αφήνει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο για τη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου.
Ο Ρέππας λοιπόν πρέπει να ξεκαθαρίσει τη θέση του, μια και καλή. Να μην αφήσει να «σέρνεται» το θέμα… Να βγει και να πει δημοσίως αν υπάρχει πραγματική πολιτική βούληση να προχωρήσει αυτό το έργο. Αν δεν υπάρχει, τότε είναι προτιμότερο να πει ορθά – κοφτά ότι δεν θα γίνει πολιτικό αεροδρόμιο.
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
Από την Τρίπολη, ο Παπανδρέου είπε ότι στηρίζει τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, «που είναι και το μέσο του μέλλοντος, λόγω της ήπιας ενεργειακής απόδοσης, ώστε να έχουμε μια Αρκαδία, μια Πελοπόννησο που θα κοιτάζει το μέλλον με αισιοδοξία». Αφού λοιπόν που υπάρχει διάθεση, ας μας πουν ποιο είναι το σχέδιο για τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο…
Φίλοι του σιδηροδρόμου υποστηρίζουν ότι υπάρχει πλέον η δυνατότητα ανάπτυξης ταχυτήτων 120 χλμ/ώρα στα πεδινά τμήματα της γραμμής. Προσθέτουν δε ότι «σε ιδεατό επίπεδο η διαδρομή Τρίπολη-Αθήνα θα μπορούσε να είναι 2, 15 λεπτά».
Αυτά, προς το παρόν..
Η φωτογραφία είναι από την ιστοσελίδα www.papandreou.gr .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου