tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: "ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ"

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

"ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ"


"ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ

Συστηματικά συνεχίζεται (το βλέπουμε έντονα τις τελευταίες μέρες) η προσπάθεια νομιμοποίησης της σύμβασης παραχώρησης του δρόμου Κορίνθου –Τρίπολης- Καλαμάτας Λεύκτρο- Σπάρτη και του δικαιώματος των παραχωρησιούχων να εισπράττουν διόδια".


"Συγκεκριμένα οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σταθερά στηρίζουν τους μεγαλοκατασκευαστές και ψήφισαν από κοινού στη βουλή τη σύμβαση παραχώρησης και οι δυνάμεις του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ, με ερώτηση στη βουλή βουλευτών του, κάνουν αναφορά στα διόδια που, κακώς σύμφωνα με την ΕΕ, εισπράττει ο «ΜΟΡΕΑΣ» αφού τα έργα του δρόμου δεν έχουν ολοκληρωθεί! Σύμφωνα με αυτή τη λογική νομιμοποιούνται τα διόδια όταν τελειώσουν τα έργα. Και ας τα έχουν πληρώσει πολλαπλάσια οι εργαζόμενοι με βάση τους όρους της λεόντειας σύμβασης παραχώρησης που δίνει το δικαίωμα στην κοινοπραξία «ΜΟΡΕΑΣ» να αποκομίζει τεράστια υπερκέρδη. Συγκεκριμένα:
• Στη «σύμβαση παραχώρησης» για το τμήμα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Σπάρτη, σε ένα κατασκευαστικό - μελετητικό κόστος 882,2 εκατ. ευρώ η ίδια συμμετοχή της κοινοπραξίας είναι μόνο 55 εκατ. ευρώ, δηλαδή 6,2%, και άλλα 50 εκατ. ευρώ, που αποτελούν το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας...
• Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, ακόμη και αυτά τα ελάχιστα ποσά καλύπτονται από τις εισπράξεις των διοδίων που τους παραχωρούνται προκαταβολικά - και μάλιστα δραστικά αυξημένα ενώ αναμένεται με βάση τις προβλέψεις της σύμβασης παραχώρησης και νέα αύξηση.
• Αντίθετα, ο ελληνικός λαός καταβάλλει με «ζεστό» χρήμα από τον κρατικό προϋπολογισμό 330 εκατ. ευρώ, δηλαδή το 37% του συνολικού κατασκευαστικού κόστους Επιπλέον, παραχωρούνται έργα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που κατασκευάζονται σήμερα με χρήματα αποκλειστικά του ελληνικού λαού. Συγκεκριμένα κατασκευάζονται τα τμήματα Σήραγγα Ραψομάτη - Λεύκτρο και Παραδείσια - Τσακώνα. Μόνο το τελευταίο, το Παραδείσια – Τσακώνα, κοστίζει 110 εκατ. ευρώ.
• Με τη ίδια σύμβαση στην κοινοπραξία «ΜΟΡΕΑΣ», εκτός όλων των άλλων, παρέχονται και επιδοτήσεις λειτουργίας, δηλαδή εγγυήσεις κερδοφορίας που μπορεί να φτάσει για τα χρόνια παραχώρησης μέχρι και 132 εκατ. ευρώ .
• Την ίδια στιγμή για τους εργαζόμενους προβλέπονται αυξήσεις του 1 Ευρώ την ημέρα, εξαγγέλλονται νέα μέτρα λιτότητας, παγώματος μισθών ή και μείωσης για τους νεοεισερχομένους,
Ο ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν λέει κουβέντα για όλα αυτά αλλά με ερώτηση βουλευτών του ζητάει να δοθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό άλλα 25 εκ. Ευρώ για το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα.
Οι δυνάμεις της ΝΑΣ καλούμε τους εργαζόμενους να βγάλουν συμπεράσματα και να παλέψουν ώστε τα έργα και οι υποδομές να είναι κοινωνική ιδιοκτησία, να μην χρησιμοποιούνται προκειμένου ν’ αυξάνουν κάποιοι τα κέρδη τους . Να παλέψουμε και να διεκδικήσουμε τη γρήγορη ολοκλήρωση του δρόμου, και την παράδοση του στους εργαζόμενους, να τον χρησιμοποιούν χωρίς να πληρώνουν διόδια. Να σταματήσει η ληστεία, μέσω των διοδίων, από τους κατασκευαστικούς ομίλους.
Οι εργαζόμενοι έχουν δικαίωμα να κινούνται σε δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους γιατί τους έχουν πληρώσει και συνεχίζουν να τους πληρώνουν με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας, με τους μεγάλους φόρους στα καύσιμα.
ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2009"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter