Σφοδρή σύγκρουση ανλαμεσα σε Ρέππα και Νέα Δημοκρατία ξέσπασε σήμερα. Το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης απάντησε σε δηλώσεις του Αρκά υπουργού κι εκείνος με την σεριά του επιτέθηκε στην "γαλάζια" παράταξη.
Για ποιο λόγο; Η απάντηση είναι εδώ...
Σε απάντηση των δηλώσεων του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, από το γραφείο Τύπου της Ν.Δ. εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
« 1. Οι νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής και το Αεροδρόμιο Καστελίου, δύο πολύ σημαντικά έργα και πολύ καλά μελετημένα, δεν έχουν καμία σχέση με προεκλογικές σκοπιμότητες.
Η δημοπράτηση των Αυτοκινητόδρομων Αττικής έγινε μετά από μελέτες, έρευνες και διαβούλευση τριών (3) ετών. Για το Αεροδρόμιο, μάλιστα, του Καστελίου, τον Μάιο του 2008, στο Ηράκλειο Κρήτης, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε δεσμευτεί ότι θα δημοπρατηθεί τον Μάιο του 2009.
2. Ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας, με ανεδαφικές δικαιολογίες και προσχήματα, ακυρώνει τους «Νέους Αυτοκινητόδρομους Αττικής» και μεταθέτει το διαγωνισμό για το Αεροδρόμιο Καστελίου. Για το Αεροδρόμιο επικαλείται το θέμα των αεροβοηθημάτων.
Επισημαίνουμε ότι για τα αεροβοηθήματα ακολουθήθηκε η μέθοδος του Αεροδρομίου των Σπάτων. Δεν περιλαμβανόταν στον αρχικό διαγωνισμό, αλλά έγινε χωριστός διαγωνισμός για την προμήθεια και την τοποθέτησή τους.
Όσο για τους Αυτοκινητόδρομους Αττικής συνολικού μήκους 71,6χλμ:
Πρώτον, είναι ανακριβές ότι δεν υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη για το τμήμα Σπάτα- Αεροδρόμιο μήκους περίπου 1 χλμ. Υπάρχει και περιλήφθηκε στην απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του έργου, όπως απεικονίζεται στα εγκεκριμένα σχέδια της Μ.Π.Ε.. Μάλιστα απεικονίζεται στο σχέδιο της Μ.Π.Ε. -29Ν.
Δεύτερον, το τμήμα από τον κόμβο Μεσογείων προς Αγ. Μαρίνα και Καλύβια, δεν ήταν καταχωρημένο στο Ρυθμιστικό. Όμως, αποτελεί ουσιώδες τμήμα της λειτουργικής υποστήριξης του συστήματος περιφερειακών αξόνων και γι’ αυτό το λόγο περιλήφθηκε στο Νέο Ρυθμιστικό, του οποίου η θεσμοθέτηση προβλεπόταν να γίνει τον Ιανουάριο του 2010. Υπενθυμίζουμε ότι και για το Αεροδρόμιο των Σπάτων και για τους υποστηρικτικούς του άξονες, έγινε ειδική τροποποίηση του Ρυθμιστικού. Επισημαίνουμε, επίσης, ότι είναι απολύτως ανακριβές ότι δεν ετέθη το τμήμα αυτό σε διαβούλευση.
3. Προφανώς, ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας για λόγους, είτε εσωκυβερνητικών τριβών, είτε πολιτικής σκοπιμότητας (ώστε να μην φαίνεται η συνέχεια του έργου της Ν.Δ.) χρησιμοποιεί και αυτός τη μέθοδο του «παγώματος» με ανυπόστατα επιχειρήματα και επικοινωνιακά τεχνάσματα.
Σε κάθε περίπτωση όμως, με αυτές τις τακτικές, ούτε τα έργα προωθούνται, ούτε ο πολιτικός διάλογος προάγεται».
… ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΡΕΠΠΑ
Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε απάντηση ανακοίνωσης του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ., τονίζει:
Δεν θα μιμηθούμε την Κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία όταν ανέλαβε την εξουσία τον Μάρτιο του 2004 ακύρωσε όλους τους διαγωνισμούς που ήταν σε εξέλιξη και έκανε πάνω από ενάμιση χρόνο να δημοπρατήσει νέο έργο, ενώ μετέθεσε την ολοκλήρωση των δημοπρασιών για τους αυτοκινητόδρομους κατά τρία χρόνια για να δώσει στα έργα αυτά το κομματικό χρώμα.
Δεν διδάχθηκε τίποτα από το μήνυμα των εκλογών της 4ης Οκτώβρη. Συνεχίζει να υπερασπίζεται ένα μοντέλο ανάπτυξης της Αττικής καταστροφικό για τους πολίτες της και το Λεκανοπέδιο.
Όλοι γνώριζαν και γνωρίζουν την εχθρικότητα που είχε η ΝΔ για το Περιβάλλον. Ελπίζαμε ότι με τη νέα ηγεσία της κάτι θα άλλαζε.
Όσον αφορά στους χρόνους δημοπράτησης των αυτοκινητοδρόμων Αττικής και του αεροδρομίου της Κρήτης, αρχικώς τους προγραμμάτισε για το Μάη του 2009 για ευνόητους λόγους γιατί προετοίμαζε δίδυμες εκλογές τον Ιούνιο. Το ότι τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009 δημοπράτησε τους αυτοκινητοδρόμους Αττικής, την Τρίτη 1η Σεπτεμβρίου το αεροδρόμιο στο Καστέλι και την Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου προκήρυξε εκλογές αποδεικνύει περίτρανα πόσο ανέτοιμα ήταν τα έργα, αλλά και πόσο μικροκομματικά και προσχηματικά λειτούργησε η ΝΔ.
Το αεροδρόμιο στο Καστέλι θα είναι πανέτοιμο το καλοκαίρι του 2015 και οι επεκτάσεις των αυτοκινητοδρόμων Αττικής ανασχεδιάζονται και θα γίνουν με τρόπο που θα εξυπηρετούν τη βιώσιμη ανάπτυξη της πρωτεύουσας και της ευρύτερης περιοχής και όχι άλλες σκοπιμότητες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου