ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ!
Μόνο οι Αργολιδείς νοιάζονται για να αναβαθμιστεί το αεροδρόμιο της … Τρίπολης!!!
Κάνουν ημερίδες και ερωτήσεις στη Βουλή, ενώ οι Αρκάδες αδιαφορούμε προκλητικά..

Μας έκανε εντύπωση ότι το καλοκαίρι του 2008, το Επιμελητήριο Αργολίδας και ο Σύλλογος Επαγγελματιών Τολού, είχαν λάβει μία πρωτοβουλία και προχώρησαν μία πολύ σημαντική ημερίδα, θέτοντας μιας σειρά από λογικά και τεκμηριωμένα επιχειρήματα, σύμφωνα με τα οποία υπάρχει μεγάλη ανάγκη για να λειτουργήσει πολιτικό αεροδρόμιο στην Τρίπολη.
Γράφαμε τότε: «…Η ανεξήγητη και αδικαιολόγητη αδιαφορία της Αρκαδίας για αυτό το έργο αποδεικνύεται με ένα πολύ απλό παράδειγμα: Η τελευταία σοβαρή και οργανωμένη προσπάθεια που έγινε για τη διεκδίκηση της λειτουργίας πολιτικού αεροδρομίου της Τρίπολης, δεν έγινε από εμάς, αλλά από τους Αργολιδείς! …Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι οι γείτονες μας ενδιαφέρονται περισσότερο από εμάς για ένα τεράστιο αναπτυξιακό έργο το οποίο θα γίνει όχι στην Αργολίδα, αλλά στην Πρωτεύουσα της Αρκαδίας! Αυτό και μόνο το στοιχείο «δείχνει» το έλλειμμα διεκδίκησης που υπάρχει εδώ για το πολιτικό αεροδρόμιο.»
Από τότε μέχρι σήμερα, έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια. Μέσα σε αυτό το διάστημα, δεν λήφθηκε καμία σοβαρή πρωτοβουλία από την Αρκαδία για να ανακινήσουμε αυτή την υπόθεση. Δεν ασχολήθηκε κανείς.
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΡΕΠΠΑ
Όλα τα προαναφερόμενα, έρχεται να τα επιβεβαιώσει … πανηγυρικά η τελευταία εξέλιξη για το αεροδρόμιο της Τρίπολης. Μία ερώτηση στη Βουλή. Μια ερώτηση η οποία δεν έγινε από βουλευτή Αρκαδίας, αλλά από βουλευτή της Αργολίδας!!
Όχι, δεν μας προξενεί πλέον εντύπωση. Το συνηθίσαμε…
Την ερώτηση έκανε ο Ανδριανός προς τον Ρέππα.
Το κείμενο της Ερώτησης που κατέθεσε ο κ. Ανδριανός έχει ως εξής:
«Η μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης έτσι ώστε να λειτουργεί ως αερολιμένας – κόμβος χαμηλού κόστους για την εξυπηρέτηση ναυλωμένων πτήσεων επιβατικών αεροσκαφών είναι ένα πάγιο αίτημα των πολιτών της Αργολίδας και των όμορων νομών.
Ως Βουλευτής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο Υπουργός Μεταφορών κ. Ρέππας, σε χαιρετισμό του στις 24 Ιουνίου 2008 σε σχετική Ημερίδα του Επιμελητηρίου Αργολίδας και του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού με θέμα «Λειτουργία Αεροδρομίου Τρίπολης» είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ότι «τα οφέλη από τη λειτουργία αεροδρομίου στην Τρίπολη είναι πολλά: αφενός θα αναβαθμιστούν οι εναέριες μεταφορές της χώρας, αφετέρου δε, θα εξυπηρετηθούν οι καθημερινές ανάγκες της Περιφέρειας Πελοποννήσου και θα ενισχυθεί σημαντικά η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής». Είχε μάλιστα χαρακτηρίσει την πρωτοβουλία της ημερίδας «σπουδαία προσπάθεια που μας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του κοινού μας στόχου».
Το έργο θα έδινε ανάσα ζωής στο δοκιμαζόμενο από την κρίση τουριστικό κλάδο τόσο στην Αργολίδα όσο και στους υπόλοιπους όμορους νομούς.
Η εξυπηρέτηση πολιτικών πτήσεων από το αεροδρόμιο Τρίπολης, στο κέντρο της Πελοποννήσου, θα έλυνε το πρόβλημα της δεδομένης - λόγω απόστασης, αλλά και κυρίως λόγω του μεγάλου κόστους τελών - ασύμφορης χρήσης του αεροδρομίου Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» για την εξυπηρέτηση των τεσσάρων νομών. Ήδη με επιστολές τους, αρκετοί tour operators, όπως με έχουν ενημερώσει εκπρόσωποι φορέων της Αργολίδας, έχουν εκφράσει έντονο ενδιαφέρον για τη χρήση του αεροδρομίου για πτήσεις charter.
Η αναγνώριση της ανάγκης και της χρησιμότητας της λειτουργίας του αεροδρομίου της Τρίπολης για την εξυπηρέτηση ναυλωμένων πτήσεων επιβατικών αεροσκαφών είναι καθολική. Όπως επίσης καθολική είναι η αναγνώριση της κρισιμότητας της κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο τουριστικός κλάδος και η τοπική οικονομία.
Κατόπιν αυτών, ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
«Η μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης έτσι ώστε να λειτουργεί ως αερολιμένας – κόμβος χαμηλού κόστους για την εξυπηρέτηση ναυλωμένων πτήσεων επιβατικών αεροσκαφών είναι ένα πάγιο αίτημα των πολιτών της Αργολίδας και των όμορων νομών.
Ως Βουλευτής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο Υπουργός Μεταφορών κ. Ρέππας, σε χαιρετισμό του στις 24 Ιουνίου 2008 σε σχετική Ημερίδα του Επιμελητηρίου Αργολίδας και του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού με θέμα «Λειτουργία Αεροδρομίου Τρίπολης» είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ότι «τα οφέλη από τη λειτουργία αεροδρομίου στην Τρίπολη είναι πολλά: αφενός θα αναβαθμιστούν οι εναέριες μεταφορές της χώρας, αφετέρου δε, θα εξυπηρετηθούν οι καθημερινές ανάγκες της Περιφέρειας Πελοποννήσου και θα ενισχυθεί σημαντικά η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής». Είχε μάλιστα χαρακτηρίσει την πρωτοβουλία της ημερίδας «σπουδαία προσπάθεια που μας φέρνει πιο κοντά στην επίτευξη του κοινού μας στόχου».
Το έργο θα έδινε ανάσα ζωής στο δοκιμαζόμενο από την κρίση τουριστικό κλάδο τόσο στην Αργολίδα όσο και στους υπόλοιπους όμορους νομούς.
Η εξυπηρέτηση πολιτικών πτήσεων από το αεροδρόμιο Τρίπολης, στο κέντρο της Πελοποννήσου, θα έλυνε το πρόβλημα της δεδομένης - λόγω απόστασης, αλλά και κυρίως λόγω του μεγάλου κόστους τελών - ασύμφορης χρήσης του αεροδρομίου Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» για την εξυπηρέτηση των τεσσάρων νομών. Ήδη με επιστολές τους, αρκετοί tour operators, όπως με έχουν ενημερώσει εκπρόσωποι φορέων της Αργολίδας, έχουν εκφράσει έντονο ενδιαφέρον για τη χρήση του αεροδρομίου για πτήσεις charter.
Η αναγνώριση της ανάγκης και της χρησιμότητας της λειτουργίας του αεροδρομίου της Τρίπολης για την εξυπηρέτηση ναυλωμένων πτήσεων επιβατικών αεροσκαφών είναι καθολική. Όπως επίσης καθολική είναι η αναγνώριση της κρισιμότητας της κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο τουριστικός κλάδος και η τοπική οικονομία.
Κατόπιν αυτών, ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
Σε ποιες ενέργειες σκοπεύει να προβεί για την εξέταση της δυνατότητας εξυπηρέτησης ναυλωμένων πτήσεων επιβατικών αεροσκαφών από το αεροδρόμιο της Τρίπολης».
Ουσιαστικά, ο Ανδριανός φέρνει σε δύσκολη θέση τον Ρέππα, θυμίζοντας του και θυμίζοντας παράλληλα σε όλο τον κόσμο τι έλεγε όταν ήταν … στην αντιπολίτευση.. Θα έχει σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον η απάντηση του Αρκά Υπουργού Υποδομών.
Βέβαια, όχι ότι και ο Ανδριανός δεν έχει τις ευθύνες του. Δίπλα στον Καραμανλή ήταν και –αν ήθελε- θα μπορούσε να προχωρήσει αυτή την υπόθεση. Δεν το έκανε. Και τώρα που είναι στην αντιπολίτευση, κάνει ερωτήσεις..
Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
Πάμε στην ουσία. Για το έργο αυτό, δεν πρόκειται να υπάρξει καμία εξέλιξη ουσιαστική, τουλάχιστον μέσα στο 2010, για έναν πολύ απλό λόγο. Διότι, το Υπουργείο Οικονομίας δεν έχει προβλέψει πίστωση στον προϋπολογισμό για την μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης σε πολιτικό αεροδρόμιο, για πτήσεις τσάρτερς. Από τη στιγμή, λοιπόν, που δεν έχουν προβλεφθεί χρήματα για το έργο αυτό, πως έχουμε την απαίτηση να προχωρήσει; Όταν συντασσόταν ο φετινός προϋπολογισμός, ζήτησε κανείς να προβλεφθεί ένα κονδύλι για το αεροδρόμιο της Τρίπολης; Όχι. Άρα, όλη αυτή η συζήτηση δεν έχει κανένα νόημα..
Το μόνο που μπορεί να γίνει τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι να βγει ο Ρέππας (που και αυτό δύσκολο το «βλέπω») και να δεσμευτεί ότι στον επόμενο προϋπολογισμό θα υπάρχει πρόβλεψη για αυτή την υπόθεση.
Μόνο αυτό μπορεί να γίνει τώρα… Τίποτα άλλο..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου