Την αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημοσίας Χρήσης, μετά την Γενική Συνέλευση του κλάδου τους, η οποία έληξε πριν λίγο, και εκεί, με οριακή πλειοψηφία επικράτησαν οι φωνές για τη λήξη της απεργίας, καθώς στην αγορά είχαν προκληθεί τις τελευταίες μέρες, μεγάλα προβλήματα τροφοδοσίας.
Της εξέλιξης αυτής προηγήθηκε έντονο παρασκήνιο χτες το απόγευμα, καθώς από τις παραγωγικές και επιχειρηματικές τάξεις διατυπώθηκε η πρόταση να ανασταλεί η απεργία και η κυβέρνηση να άρει την πολιτική επιστράτευση. Την πρόταση αυτή υιοθέτησαν αμέσως οι απεργοί και αργότερα την αποδέχθηκε και υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει δέσμευση από την πλευρά των απεργών ότι δεν προσφύγουν σε νέες κινητοποιήσεις όσο θα κρατήσει ο διάλογος για το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.
Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι ο διάλογος θα αφορά τις προτάσεις του υπουργείου για θέματα που αφορούν τα φορολογικά και τα ασφαλιστικά ζητήματα των μεταφορέων, καθώς και την ένταξή τους στον αναπτυξιακό νόμο. Διεμήνυσε επίσης ότι θέμα παράτασης του χρόνου προσαρμογής, που σύμφωνα με το νομοσχέδιο είναι η τριετία, δεν τίθεται στο τραπέζι του διαλόγου.
Πάντως η τροφοδοσία της αγοράς, κυρίως με καύσιμα, συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς από τα ιδιωτικά και επιταγμένα βυτιοφόρα. Στην περιοχή της Αττικής ικανοποιητικός αριθμός πρατηρίων διαθέτει καύσιμα και εκτιμάται ότι σύντομα η αγορά θα ομαλοποιηθεί.
Της εξέλιξης αυτής προηγήθηκε έντονο παρασκήνιο χτες το απόγευμα, καθώς από τις παραγωγικές και επιχειρηματικές τάξεις διατυπώθηκε η πρόταση να ανασταλεί η απεργία και η κυβέρνηση να άρει την πολιτική επιστράτευση. Την πρόταση αυτή υιοθέτησαν αμέσως οι απεργοί και αργότερα την αποδέχθηκε και υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει δέσμευση από την πλευρά των απεργών ότι δεν προσφύγουν σε νέες κινητοποιήσεις όσο θα κρατήσει ο διάλογος για το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.
Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι ο διάλογος θα αφορά τις προτάσεις του υπουργείου για θέματα που αφορούν τα φορολογικά και τα ασφαλιστικά ζητήματα των μεταφορέων, καθώς και την ένταξή τους στον αναπτυξιακό νόμο. Διεμήνυσε επίσης ότι θέμα παράτασης του χρόνου προσαρμογής, που σύμφωνα με το νομοσχέδιο είναι η τριετία, δεν τίθεται στο τραπέζι του διαλόγου.
Πάντως η τροφοδοσία της αγοράς, κυρίως με καύσιμα, συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς από τα ιδιωτικά και επιταγμένα βυτιοφόρα. Στην περιοχή της Αττικής ικανοποιητικός αριθμός πρατηρίων διαθέτει καύσιμα και εκτιμάται ότι σύντομα η αγορά θα ομαλοποιηθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου