tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Οριστική η συνεργασία Αγγελακόπουλου - Παρασκευόπουλου

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Οριστική η συνεργασία Αγγελακόπουλου - Παρασκευόπουλου

"Οριστικοποιήθηκε η συνεργασία μου με τον  ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟ , υποφήφιο  Δήμαρχο Γορτυνίας ,  στον  συνδυασμό του οποίου θα είμαι υποψήφιος  Δημοτικός  Σύμβουλος .
Το όραμά  μου   η ανάπτυξη της Γορτυνίας, το σταμάτημα της ερημοποίησης , η επιστροφή των νέων , το ξαναζωντάνεμα του τόπου   .  Η ανοιχτή δημοκρατία , η διαφάνεια και η αξιοκρατία καθώς και η χρηστή διαχείρηση των οικονομικών του Δήμου είναι για μένα κανόνας ζωής .
Η κοινωνική μου διαδρομή , η επαγγελματική καταξίωση ( διευθυντικό στέλεχος του ΟΤΕ για πολλά χρόνια ), η ένασχολησή μου με τα δημοτικά δρώμενα στο Δήμο Τρικολώνων αποτελούν εγγύηση προσφοράς στον τόπο.
Μαζί με σας θα πετύχουμε την αναγέννηση της Γορτυνίας . Της Γορτυνίας που χρωστάμε στα παιδιά μας .

Νίκος Αγγελακόπουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος"

blogger hit counter