tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Ολοκληρώθηκε η επανακαταμέτρηση στο Δήμο Γορτυνίας - Δήλωση Αποσκίτη

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Ολοκληρώθηκε η επανακαταμέτρηση στο Δήμο Γορτυνίας - Δήλωση Αποσκίτη

"Απευθύνω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου στους συνεργάτες μου  υποψηφίους δημοτικούς και τοπικούς του συνδυασμού μας που μαζί δώσαμε έναν καθαρό και έντιμο εκλογικό αγώνα
Ένα πιο μεγάλο όμως ευχαριστώ απευθύνω και εγώ προσωπικά και εκ μέρους όλων των συνεργατών μου, σε όλους όσους μας τίμησαν με την ψήφο τους, αναγνωρίζοντας τις προθέσεις μας και την δυνατότητά μας να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες στην Γορτυνία.
Η έγκυρη, επίσημη διαφορά μεταξύ του 2ου  και του δικού μας συνδυασμού είναι ...
12 ψήφοι.
Ας επιχαίρουν κάποιοι αξιωματούχοι και οι παντός είδους ευεργετηθέντες που θέλησαν να μου στερήσουν την δυνατότητα να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον τόπο μου και τους συμπατριώτες μου.
Δεν θα τους ικανοποιήσω. Είμαι και θα είμαι παρών.
Εύχομαι στην νέα δημοτική αρχή να επιτύχει το ακατόρθωτο. Εμείς, είναι αυτονόητο, ότι θα βοηθήσουμε.

Κοντοβάζαινα  25-11-2010
Ηλίας Χ. Αποσκίτης
Δήμαρχος Κοντοβαζαίνης"
blogger hit counter