Ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας Γιάννης Μαρνέρης έδωσε στη δημοσιότητα μία λίστα από ενέργειες στις οποίες δεσμεύεται να προχωρήσει η δημοτική αρχή στις πρώτες 100 ημέρες διακυβέρνησης του νεοσύστατου Δήμου.
Πιο συγκεκριμένα, η λίστα αυτή προβλέπει τις παρακάτω ενέργειες...
Ι. ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ – ΑΝΑΘΕΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ.
1. Ορκωμοσία Δημάρχου, Δημοτικών Συμβούλων, Συμβούλων Δημοτικής – Τοπικών Κοινοτήτων & Εκπροσώπων Τοπικών Κοινοτήτων (μέχρι 31-12-2010).
2. Εκλογή Προεδρείου Δημοτικού Συμβουλίου με μυστική ψηφοφορία στην πρώτη συνεδρίαση (02-01-2011 ή 09-01-2011 αν απαιτηθεί).
3. α. Εκλογή μελών Οικονομικής Επιτροπής με μυστική ψηφοφορία (μέχρι 02-01-2011).
β. Εκλογή μελών Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με μυστική ψηφοφορία (προαιρετική ενέργεια) - (μέχρι 02-01-2011).
4. Ορισμός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση σε αυτούς αρμοδιοτήτων του Δημάρχου (μετά την εκλογή του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου).
5. ΄Εναρξη λειτουργίας Εκτελεστικής Επιτροπής (μετά τον ορισμό των αντιδημάρχων).
6. Συγκρότηση Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (μέχρι 20-01-2011).
7. Συγκρότηση λοιπών επιτροπών και οργάνων (εντός δύο μηνών από την εγκατάσταση της δημοτικής αρχής).
8. Συγκρότηση επιτροπής τουριστικής ανάπτυξης και προβολής συγκριτικών πλεονεκτημάτων (μέχρι 31-03-2011).
9. Συγκρότηση Συμβουλίου ΄Ενταξης Μεταναστών (μέχρι 31-03-2011).
10. Επιλογή συμπαραστάστη του δημότη και της επιχείρησης (προαιρετική ενέργεια) – (εντός δύο μηνών από την εγκατάσταση της δημοτικής αρχής).
11. Κατάρτιση Κανονισμού Λειτουργίας Δημοτικού Συμβουλίου (μέχρι 31-01-2011).
12. Κατάρτιση Κανονισμού Πληροφόρησης Πολιτών από το Δημοτικό Συμβούλιο (πριν την συγκρότηση της επιτροπής διαβούλευσης).
13. Κατάρτιση Κανονισμού Διαβούλευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο (προαιρετική ενέργεια).
ΙΙ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ.
1. Διευθέτηση θεμάτων άσκησης καθηκόντων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων με απόφαση Δημάρχου (02-01-2011).
2. ΄Εναρξη διαδικασιών κατάρτισης Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ) – (μέχρι 31-03-2011).
3. ΄Εκδοση απόφασης λειτουργίας υπηρεσιακών μονάδων στο επίπεδο των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων (μέχρι 15-01-2011).
4. ΄Εκδοση απόφασης Δημάρχου για τον ορισμό υπαλλήλου για την γραμματειακή υποστήριξη των Συμβουλίων των Τοπικών Κοινοτήτων (31-01-2011).
5. ΄Εκδοση απόφασης συγκρότησης Ομάδας Διοίκησης ΄Εργου «Διαύγεια» (ανάρτηση αποφάσεων – πράξεων – συμβάσεων κ.λ.π στο διαδίκτυο) – (μέχρι 15-02-2011).
6. Μέριμνα για την στέγαση των υπηρεσιών της έδρας του Δήμου, των ΚΕΠ και των ηλεκτρονικών ΚΕΠ και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών στις Τοπικές Κοινότητες (μέχρι 03-01-2011).
7. Μέριμνα για την διάθεση κατάλληλα εξοπλισμένου χώρου και για την γραμματειακή υποστήριξη των δημοτικών παρατάξεων (μέχρι 31-01-2011).
ΙΙΙ. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ.
1. ΄Εναρξη τήρησης αρχείων και βιβλίων Δήμου (μέχρι 03-01-2011).
2. ΄Εναρξη κεντρικού πρωτοκόλλου Δήμου (μέχρι 03-01-2011)..
3. Ανάπτυξη ιστοσελίδας Δήμου (μέχρι 30-01-2011)..
4. Ενημέρωση εκλογικών καταλόγων (μέχρι 28-02-2011).
ΙV. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
1. Κατάρτιση πίνακα δαπανών προμηθειών – έργων – μελετών και υπηρεσιών σε ηλεκτρονική μορφή (μέχρι 31-12-2010).
2. Συγκέντρωση μητρώων οικονομικής και λογιστικής διαχείρισης (μέχρι 31-12-2010).
3. Απογραφή των πάσης φύσεως περουσιακών στοιχείων, απαιτήσεων, υποχρεώσεων του Δήμου καθώς και των διαθέσιμων χρηματικών μέσων (μέχρι 28-02-2011).
4. ΄Εναρξη διαδικασίας κατάρτισης απολογισμού και ισολογισμού συνενούμενων ο.τ.α (μέχρι 31-03-2011).
5. Ομογενοποίηση διαδικασιών οικονομικής διαχείρισης (λογιστικοποίηση εσόδων – εξόδων, βεβαιώσεις οφειλών, εισπράξεις και πληρωμές) – (μέχρι 03-01-2011).
6. Κατάρτιση Προϋπολογισμού και ετήσιου Προγράμματος Δράσης (μέχρι 31-01-2011).
7. Ψήφιση Τεχνικού Προγράμματος – Ετήσιου Προγράμματος Δράσης και Προϋπολογισμού οικον. έτους 2011 (μέχρι 31-03-2011).
8. Κατάρτιση 1ης τριμηνιαίας έκθεσης εσόδων – εξόδων 2011 (μέχρι 20-04-2011).
9. ΄Εναρξη διαδικασιών πενταετούς Επιχειρησιακού Προγράμματος (μέχρι 31-03-2011).
10. ΄Εναρξη διαδικασιών κατάρτισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Οικονομικής Εξυγίανσης (αν απαιτηθεί) - (μέχρι 31-01-2011).
IV. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ.
1. ΄Εναρξη άσκησης των νέων αρμοδιοτήτων που μεταβιβάζονται στον Δήμο (μέχρι 01-01-2011).
2. Κατάρτιση καταλόγου στελεχών, αρμοδιοτήτων και στοιχείων επικοινωνίας τους (μέχρι 03-01-2011).
3. ΄Εγκριση Χάρτας Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Δημοτών και κατοίκων (μέχρι 31-03-2011)
4. ΄Εκδοση, ενημέρωση και διακίνηση του Οδηγού του Δημότη, σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή (μέχρι 31-03-2011).
V. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
1. Συνένωση των βάσεων δεδομένων για το Δημοτολόγιο και το Μητρώο Αρρένων (μέχρι 03-01-2011).
2. Συνένωση των βάσεων δεδομένων για το Ληξιαρχείο (μέχρι 03-01-2011).
3. Ενημέρωση βάσεων δεδομένων «Ηλεκτρονικού Μητρώου Εργαζομένων» και «Οικονομικών Στοιχείων Δήμου» (αμέσως μετά την λήξη της απογραφής).
4. ΄Εναρξη λειτουργίαας συστημάτων διοικητικής υποστήριξης (μέχρι 03-01-2011).
5. ΄Εναρξη διαδικασιών βεβαίωσης και είσπραξης εσόδων (μέχρι 03-01-2011).
6. ΄Εναρξη διαδικασιών έκδοσης πιστοποιητικών και βεβαιώσεων (μέχρι 03-01-2011).
VI. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.
1. Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τον ορισμό του ονόματος, του σκοπού, της διοίκησης, της περιουσίας και των πόρων καθώς και ορισμός του Διοικητικού Συμβουλίου του νέου Ν.Π.Δ.Δ που προκύπτει από την συγχώνευση των υφιστάμενων Ν.Π.Δ.Δ (εντός δύο μηνών από την εγκατάσταση της δημοτικής αρχής).
2. Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τον ορισμό της επωνυμίας, της έδρας, του σκοπού, της διοίκησης, του μετοχικού κεφαλαίου, των πόρων, της διάρκειας κ.λ.π των συγχωνευόμενων κοινωφελών επιχειρήσεων και των δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης – αποχέτευσης (εντός δύο μηνών από την εγκατάσταση της δημοτικής αρχής).
VIΙ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΩΝ – ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΜΕΝΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΗΜΟΥ.
1. Πράξη Προέδρου Διοικητικού Συμβουλίου, για την διαπίστωση του προσωπικού των Ν.Π.Δ.Δ - των Κοινωφελών Επιχειρήσεων και των Αναπτυξιακών Εταιρειών που περιέρχονται αυτοδίκαια στον Δήμο (άμεσα από 01-01-2011).
2. Απόφαση του αρμόδιου για τον διορισμό οργάνου για την κατάταξη του προσωπικού των καταργούμενων Ν.Π.Δ.Δ - των Κοινωφελών Επιχειρήσεων και των Αναπτυξιακών Εταιρειών στους νέους Δήμους (άμεσα από 01-01-2011).
3. Μεταφορά και κατάταξη προσωπικού καθώς και δικηγόρων με σχέση έμμισθης εντολής συνενούμενων Δήμων και Κοινοτήτων στους νεοσύστατους Δήμους και σε αντίστοιχες προσωποπαγείς θέσεις (εντός ενός μηνός από την ανάληψη των καθηκόντων του Δημάρχου).
4. Μετατάξεις μόνιμου και με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου προσωπικού υπηρεσιών Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (εθελούσια διαδικασία) – (μέχρι 03-01-2011).
5. Υποβολή αιτήματος του Δήμου, μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για την μετάταξη πρόσθετου προσωπικού των καταργούμενων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (εντός ενός μηνός από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας δημοτικής αρχής).
6. Μετάταξη του μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικού των καταργούμενων ΤΥΔΚ (μέχρι 03-01-2011).
7. Διευθέτηση θεμάτων ρύθμισης καταβολής αποδοχών υπαλλήλων (μέχρι 10-12-2010).
VIIΙ. ΛΟΙΠΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.
Ψήφιση ρυθμίσεων κανονιστικού περιεχομένου για την καθαριότητα, την ύδρευση, την άρδευση, τη χρήση του αιγιαλού, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, τα κοιμητήρια, την κυκλοφορία πεζών και οχημάτων, την σήμανση των οδών κ.λ.π.
26-11-2010
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΝΕΡΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ.