tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Να «παγώσει» η απόφαση για την κατάργηση των δρομολογίων του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Να «παγώσει» η απόφαση για την κατάργηση των δρομολογίων του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο

Σύσκεψη – συγκέντρωση έγινε τη Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010 στην Καλαμάτα μετά από ομόφωνη απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Μεσσηνίας για το μέλλον του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο ...
Νομάρχης Μεσσηνίας κ. Δ. Δράκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας και επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Ν.Σ. κ. Χ. Μαλαπάνης, ο επικεφαλής της «Συνεργασίας για τη Μεσσηνία» κ. Θ. Πετράκος, ο Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Π. Νίκας, ο Δήμαρχος Θουρίας κ. Γ. Σκαλαίος, αντιπροσωπεία του Δήμου Μεσσήνης, η Διοικούσα Επιτροπή της Ν.Ε. του ΤΕΕ Μεσσηνίας, ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Καλαμάτας, το Δ.Σ. του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας, εκπρόσωποι του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου, Περιφερειακοί, Νομαρχιακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι και όλοι οι εργαζόμενοι σιδηροδρομικοί της Μεσσηνίας.
Η σύσκεψη – συγκέντρωση κατέληξε στις παρακάτω αποφάσεις:
1) Είμαστε αντίθετοι με τις αποφάσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων για κατάργηση των δρομολογίων Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα – Πάτρα, Τρίπολη – Κόρινθος, Καλαμάτα – ΤΕΙ –Καλαμάτα, Καλαμάτα – Μεσσήνη – Καλαμάτα. Θεωρούμε ότι μια τέτοια απόφαση, εκτός των άλλων, απαξιώνει και το σύνολο των υποδομών του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο, για τις οποίες πρόσφατα δαπανήθηκαν 70 εκ. € για την ανακαίνισή τους.
2) Ζητάμε:
α)         Να «παγώσει» η απόφαση για την κατάργηση των δρομολογίων που έχει αποφασιστεί να ισχύσει από 1/1/2011 κατ’ αρχήν και για ένα μήνα. Στο διάστημα αυτό να συνεχιστούν κανονικά τα δρομολόγια του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και να ξεκινήσει διάλογος του Υπουργείου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους φορείς της Πελοποννήσου, με στόχο την εξεύρεση αποδεκτής λύσης που θα προβλέπει τόσο τον εκσυγχρονισμό των προαστιακών γραμμών και παράλληλα την οικονομική συμμετοχή των φορέων.
β)         Να παραταθεί η καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων μετάταξης των εργαζομένων στον ΟΣΕ που λήγει την Τρίτη 28/12/2010 και να δοθεί τουλάχιστον ισόχρονη παράταση.
γ)         Να ολοκληρωθεί άμεσα η επισκευή – ανακατασκευή της γραμμής μέχρι το σταθμό της Καλαμάτας.
3) Διεκδικούμε:
α)         Να μην περικοπούν τα προαστιακά δρομολόγια του σιδηροδρόμου στη Μεσσηνία.
β)         Να προγραμματιστούν δρομολόγια μετά την ολοκλήρωση της ανακαίνισης της γραμμής Καλαμάτα – Τρίπολη – Άργος – Κόρινθος – Καλαμάτα στα πλαίσια της παροχής της καθολικής υπηρεσίας. Τονίζουμε για μία ακόμη φορά ότι η γραμμή ανακαινίστηκε με χρηματοδότηση της Ε.Ε. και αποτελεί συμβατική υποχρέωση της χώρας να υπάρχουν δρομολόγια στη συγκεκριμένη γραμμή.
γ)         Να μην περικοπούν τα δρομολόγια Καλαμάτα –Πύργος – Πάτρα – Καλαμάτα, αλλά να παραμείνουν στα πλαίσια της παροχής της καθολικής υπηρεσίας.
δ)         Να χρηματοδοτηθούν μελέτες για κανονικοποίηση της γραμμής στο τμήμα Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα.
4) Ζητάμε άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να θέσουμε τα αιτήματά μας και να συζητήσουμε για την ικανοποίησή τους.
Εκ μέρους όλων των φορέων
που συμμετείχαν στην σύσκεψη – συγκέντρωση της 27/12/2010

Ο Νομάρχης Μεσσηνίας
Δημήτρης Δράκος-
Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας
Χρήστος Μαλαπάνης
Ο επικεφαλής του συνδυασμού
«Συνεργασία για τη Μεσσηνία»
Θανάσης Πετράκος
blogger hit counter