Συνάντηση εκπροσώπων των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων αλλά και δασκάλων των σχολείων Δολιανών και Μελιγούς, έγινε χθες το βράδυ, με θέμα τα όσα ακούγονται για την κατάργηση αυτών των σχολικών μονάδων. Στη συνάντηση, επίσης, παραβρέθηκε και ο νεοεκλεγείς δημοτικός σύμβουλος και δάσκαλος κ. Κ Σίδερης, του οποίου η παρουσία είχε καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα.
Οι δύο πλευρές συζήτησαν τις ενέργειες στις οποίες ήδη έχουν προχωρήσει και συμφώνησαν πως μπορεί να είναι μεν κακό να κλείνει ένα σχολείο, αλλά, αν είναι δυνατό, να σωθεί κάποιο από τα δύο.
Οι δύο πλευρές συζήτησαν τις ενέργειες στις οποίες ήδη έχουν προχωρήσει και συμφώνησαν πως μπορεί να είναι μεν κακό να κλείνει ένα σχολείο, αλλά, αν είναι δυνατό, να σωθεί κάποιο από τα δύο.
Το μεν σχολείο της Μελιγούς έχει 37 παιδιά, ενώ πάνω από 20 παιδιά του χωριού πηγαίνουν σε άλλα σχολεία. Το εν λόγω σχολείο, μάλιστα, από την αρχή της φετινής χρονιάς έχει γίνει 2θέσιο με αποτέλεσμα τα μαθήματα γυμναστικής, αγγλικών και μουσικής να είναι… πολυτέλεια. Σε σχετικό έγγραφο του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Πελοποννήσου η απάντηση ήταν αόριστη, τόσο για τα παραπάνω μαθήματα όσο και στο αίτημα για συγχώνευση με το Δημοτικό Σχολείο των Δολιανών.
Το δε σχολείο των Δολιανών, το οποίο έχει 33 μαθητές, αντιμετωπίζει επίσης τα ίδια προβλήματα στα μαθήματα Γυμναστικής. Μουσικής και Αγγλικών. Σε επιστολή μάλιστα του συλλόγου γονέων, από τον περασμένο Ιούλιο, προς όλους τους υπεύθυνους, επισημαίνονται όλα αυτά και αναζητούνται λύσεις.Δείτε την επιστολή.
Το δε σχολείο των Δολιανών, το οποίο έχει 33 μαθητές, αντιμετωπίζει επίσης τα ίδια προβλήματα στα μαθήματα Γυμναστικής. Μουσικής και Αγγλικών. Σε επιστολή μάλιστα του συλλόγου γονέων, από τον περασμένο Ιούλιο, προς όλους τους υπεύθυνους, επισημαίνονται όλα αυτά και αναζητούνται λύσεις.Δείτε την επιστολή.
Το ερώτημα που προέκυψε από την κουβέντα είναι κατά πόσο μπορούν τα δύο σχολεία να συνεχίσουν να λειτουργούν πια όπως σήμερα. Με πιθανότερο, λοιπόν, τα παιδιά των δύο αυτών σχολείων να οδηγηθούν σε Αστρος ή Βέρβενα, οι δύο πλευρές βρίσκονται πολύ κοντά στο να συμφωνήσουν να καταθέσουν πρόταση συγχώνευσης των σχολικών τους μονάδων και δημιουργία ενός νέου 6θέσιου σχολείου, σύγχρονου, σύμφωνα με τα διδακτικά πρότυπα και τις απαιτήσεις της εποχής.
Επίσης, ένα σημαντικό θέμα που τέθηκε στη συζήτηση ήταν να ισχύσει πια η σχολική περιφέρεια που έχει κάθε σχολείο και που καθορίζει με γεωγραφικά κριτήρια σε ποιο από αυτά θα φοιτήσει κάθε παιδί. Οπως, μάλιστα, αναφέρεται και στο Προεδρικό Διάταγμα 201/1998, εξαιρέσεις για εγγραφή μαθητή που δεν ανήκει στη σχολική περιφέρεια προβλέπονται μόνο για λόγους υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς και σε περιπτώσεις αλλαγής περιβάλλοντος μαθητού.
Επίσης, ένα σημαντικό θέμα που τέθηκε στη συζήτηση ήταν να ισχύσει πια η σχολική περιφέρεια που έχει κάθε σχολείο και που καθορίζει με γεωγραφικά κριτήρια σε ποιο από αυτά θα φοιτήσει κάθε παιδί. Οπως, μάλιστα, αναφέρεται και στο Προεδρικό Διάταγμα 201/1998, εξαιρέσεις για εγγραφή μαθητή που δεν ανήκει στη σχολική περιφέρεια προβλέπονται μόνο για λόγους υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς και σε περιπτώσεις αλλαγής περιβάλλοντος μαθητού.