
Εξήγησε ότι όσον αφορά τη Διοίκηση, ο Δήμος Τρίπολης βρίσκεται σε φάση οργάνωσης, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα οι διαδικασίες που προβλέπονται να γίνουν μέχρι ...
τις 28/2 (απογραφή, μεταφορά υπαλλήλων κλπ.). "Χρειάζεται πολλή δουλειά για να οργανωθεί ο Δήμος, ο Δήμαρχος δουλεύει 18 ώρες την ημέρα", πρόσθεσε ο κ. Ταλούμης, ο οποίος και υπολόγισε τον αριθμό των υπαλλήλων του νέου Δήμου Τρίπολης σε πάνω από 400, αριθμός που είναι, όπως είπε, πρωτόγνωρος για τα νέα δεδομένα της Τρίπολης. Επίσης, χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο πρόβλημα του Δήμου την καθαριότητα, λέγοντας ότι "προσπαθούμε να βρούμε λύσεις, καθώς ο Δήμος Τρίπολης διαθέτει 5 απορριμματοφόρα που δεν επαρκούν πλέον για να καλύψουν τις ανάγκες του, αφού και το εργατικό δυναμικό του πρώην Καποδιστριακού Δήμου Τρίπολης δεν είναι αρκετό". Ως καλύτερη λύση για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση στην παρούσα φάση, θεωρεί ότι είναι να δοθεί παράταση στους εργολάβους ώστε να υπάρξει χρόνος να προσληφθεί προσωπικό καθαριότητας και παράλληλα ο Δήμος να εξοπλιστεί με νέα οχήματα.