tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Αθανασόπουλος, Δολιανίτης, Ξερακιάς και Τριανταφύλλου οι Αντιδήμαρχοι Νότιας Κυνουρίας

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Αθανασόπουλος, Δολιανίτης, Ξερακιάς και Τριανταφύλλου οι Αντιδήμαρχοι Νότιας Κυνουρίας

Απόφαση για τον ορισμό Αντιδημάρχων, τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων Δημάρχου σε αυτούς και την εξουσιοδότησή τους για την υπογραφή σχετικών με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες διοικητικών εγγράφων υπέγραψε ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας Γιάννης Μαρνέρης.
Η απόφαση αυτή δόθηκε στη δημοσιότητα και προβλέπει:
«Ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας
αφού έλαβε υπόψη,
   α) τα άρθρα 58 «Αρμοδιότητες Δημάρχου», 59 «Αντιδήμαρχοι», 61 «Υποχρεώσεις Δημάρχου - Αντιδημάρχων και Μελών Επιτροπών» και 72 «Οικονομική Επιτροπή - Αρμοδιότητες»  του Ν.3852 (ΦΕΚ 87 Α΄/07-06-2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως ισχύει,
   β) τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2001 της Ε.Σ.Υ.Ε για τον Δήμο Νότιας Κυνουρίας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 9.001 κατοίκους,
   γ) το γεγονός ότι ο Δήμος Νότιας Κυνουρίας έχει τρεις (03) Δημοτικές Κοινότητες,

Αποφασίζει:

   Ι. Ορίζει Αντιδημάρχους στον Δήμο Νότιας Κυνουρίας, με θητεία 2,5 ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τα έτη 2011 – 2014 (Ιούνιος), τους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας α) Αθανασόπουλο Δημήτριο του Παναγιώτη, β) Δολιανίτη Εμμανουήλ του Δημητρίου, γ) Ξερακιά Χρήστο του Γεωργίου και δ) Τριανταφύλλου Ιωάννη του Θεοδώρου.
   ΙΙ. Μεταβιβάζει σε αυτούς τις παρακάτω αρμοδιότητες.

   1. Αθανασόπουλος Δημήτριος του Παναγιώτη.

   α). Την προεδρεία της Οικονομικής Επιτροπής.
   β). Την διοίκηση – την παρακολούθηση και τον έλεγχο της οικονομικής λειτουργίας του Δήμου, την εισήγηση για την έγκριση των δαπανών και την διάθεση των πιστώσεων (εκτός από εκείνες που σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις αποφασίζει το Δημοτικό Συμβούλιο), για τις περιπτώσεις απευθείας ανάθεσης προμηθειών, παροχής υπηρεσιών, εκπόνησης μελετών και εκτέλεσης έργων (σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις), για την κατάρτιση των όρων των διακηρύξεων, την προώθηση της διεξαγωγής και της κατακύρωσης των δημοπρασιών, την μελέτη για την ανάγκη συνάψεως δανείων (κατάρτιση των όρους τους), για την επιβολή τελών - δικαιωμάτων και εισφορών, για την αποδοχή κληρονομιών - κληροδοσιών και δωρεών, για το ετήσιο σχέδιο διαχείρισης και αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας, για την παρακολούθηση της υλοποίησης του εν λόγω σχεδίου και την ενημέρωση του δημοτικού συμβουλίου, για τα ζητήματα διαφάνειας, για τα σχέδια των κανονιστικών αποφάσεων και την υλοποίησή τους, για την υποβολή προσφυγών στις διοικητικές αρχές, για την άσκηση όλων των ενδίκων βοηθημάτων και των ενδίκων μέσων, για τον δικαστικό και τον εξώδικο συμβιβασμό ή την κατάργηση δίκης που έχουν αντικείμενο μέχρι ποσού τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ, για την πρόσληψη πληρεξουσίου δικηγόρου και για την ανάκληση της πληρεξουσιότητάς του, για την αποδοχή κληροδοτήματος - κληρονομιάς ή δωρεάς (η οποία διατίθεται ρητά και αποκλειστικά για τοπική κοινότητα), για την εξέταση αν οι συνολικές δαπάνες που αναγράφονται στο σχέδιο του προϋπολογισμού εξόδων των τοπικών κοινοτήτων υπερβαίνουν το ανώτατο ποσό που έχει καθοριστεί από το δημοτικό συμβούλιο για κάθε δημοτική ή τοπική κοινότητα, αν οι δαπάνες αφορούν τις αρμοδιότητες που έχουν μεταβιβαστεί από το δημοτικό συμβούλιο στο συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας και αν οι δαπάνες είναι νόμιμες, για την διαγραφή κάθε δαπάνης που δεν συγκεντρώνει τις πιο πάνω προϋποθέσεις και σε περίπτωση υπέρβασης του πιο πάνω ανώτατου ποσού, για την παρακολούθηση του σχεδίου του προϋπολογισμού εξόδων των δημοτικών κοινοτήτων, όπως τελικά διαμορφώνεται από την οικονομική επιτροπή και εντάσσεται στο σχέδιο προϋπολογισμού του Δήμου και αν περιλαμβάνονται στον προϋπολογισμό του Δήμου ιδιαίτερα κεφάλαια για κάθε δημοτική κοινότητα.
   γ). Την ευθύνη για την δημόσια συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής, για την κατάρτιση της ημερήσιας διάταξης, για την πρόσκληση των μελών της σε συνεδρίαση με γραπτή πρόσκληση και την δημοσίευση της πρόσκλησης και των αποφάσεων της οικονομικής επιτροπής στην ιστοσελίδα του Δήμου.
   δ). Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων.
   ε). Τον σχεδιασμό - την εφαρμογή και την εποπτεία των δράσεων του Δήμου για τον Πρωτογενή Τομέα σε όλη την περιοχή του Δήμου.
   στ). Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση - την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών Σχεδιασμού - Προγραμματισμού και Υποστήριξη της Ανάπτυξης, Τεχνική και Μελετών - Παραγωγής ΄Εργων, Οικονομική - Προμηθειών - Εργασιών και Λοιπών Υπηρεσιών, Δημοτικής Περιουσίας, Διοίκησης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Γεωργίας - Κτηνοτροφίας - Αλιείας – Μελισσοκομίας.

   2. Δολιανίτης Εμμανουήλ του Δημητρίου.

   1. Καθ΄ύλην αρμοδιότητες:
   α). Σχεδιασμός - εφαρμογή και εποπτεία της Πολιτικής Προστασίας σε όλη την περιοχή του Δήμου.
   β). Σχεδιασμός – εφαρμογή και εποπτεία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε όλη την περιοχή του Δήμου.
   γ). Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση - την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών Τεχνολογίας - Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Διαφάνειας, Πολιτικής Προστασίας, Χωροταξίας και Πολεοδομικών Εφαρμογών.
   2. Κατά τόπο αρμοδιότητες: Δημοτική Κοινότητα Λεωνιδίου και Τοπικές Κοινότητες Αγίου Βασιλείου - Κοσμά - Παλαιοχωρίου - Πλατανακίου - Πραγματευτής.
•    Εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
•    Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
•    ΄Εχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εξελίσσονται στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Υπογράφει, εξουσιοδοτούμενος γι’ αυτό με την παρούσα, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

   3. Ξερακιάς Χρήστος του Γεωργίου.

   1. Καθ΄ύλην αρμοδιότητες:
   α). Σχεδιασμός - εφαρμογή και εποπτεία των θεμάτων για το Περιβάλλον και την Ποιότητα Ζωής σε όλη την περιοχή του Δήμου.
   β). Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση - την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών Υπηρεσιών Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής.
   2. Κατά τόπο αρμοδιότητες: Τοπικές Κοινότητες Βλησιδιάς - Κουνουπιάς - Μαρίου - Πελετών - Πηγαδίου  - Πουλίθρων – Τσιταλίων.
•    Εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
•    Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
•    ΄Εχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εξελίσσονται στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Υπογράφει, εξουσιοδοτούμενος γι’ αυτό, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

   4. Τριανταφύλλου Ιωάννης του Θεοδώρου.

   1. Καθ΄ύλην αρμοδιότητες:
   α). Σχεδιασμός - εφαρμογή και εποπτεία των θεμάτων για τον Τουρισμό και την Προβολή των Συγκριτικών Πλεονεκτημάτων σε όλη την περιοχή του Δήμου.
   β). Σχεδιασμός – εφαρμογή και εποπτεία των θεμάτων Κοινωνικής Πολιτικής σε όλη την περιοχή του Δήμου.
   γ). Συνεπικούριση Δημάρχου στην οργάνωση - την διοίκηση και την εύρυθμη λειτουργία της δημοτικής Υπηρεσίας Τουρισμού και Συγκριτικών Πλεονεκτημάτων.
2. Κατά τόπο αρμοδιότητες: Τοπικές Κοινότητες Πέρα Μελάνων - Σαπουνακαίικων και Τυρού.
•    Εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του Δήμου.
•    Εκδίδει πιστοποιητικά προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών και βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
•    ΄Εχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εξελίσσονται στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Υπογράφει, εξουσιοδοτούμενος γι’ αυτό, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις διοικητικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην δημοτική κοινότητα και τις τοπικές κοινότητες.
•    Συνεργάζεται με τους προέδρους της δημοτικής κοινότητας και των τοπικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.     
Σημειώνεται ότι:
   Οι παραπάνω Αντιδήμαρχοι οφείλουν να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοτικού και δημοσίου συμφέροντος.
   Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα συμφέροντα των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς τον Δήμο χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος.
   Να δηλώνουν κάθε προσωπικό συμφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχει σχέση με θέματα του Δήμου.
   Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει την διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων τους και λειτουργίας του Δήμου.
   Β. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
   Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
   Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.
   Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δημήτριος Π. Αθανασόπουλος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.  

   Ε. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του Νομού Αρκαδίας και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας.

ΓΙΑΝΝΗΣ Η. ΜΑΡΝΕΡΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ»
blogger hit counter