tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Οι αρμοδιότητες των τριών νέων Αντιδημάρχων Βόρειας Κυνουρίας

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Οι αρμοδιότητες των τριών νέων Αντιδημάρχων Βόρειας Κυνουρίας

Π. Μαντάς, Γ. Σαβούρδος, Δ. Γκαύρος
(φωτογραφίες από το astrosnews.gr)
Ο Δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας Μανόλης Σκαντζός, με απόφασή του, όρισε ως Αντιδημάρχους του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας, με θητεία δύο (2) ετών, τους:

Τον κ. Σαβούρδο Γεώργιο του Πέτρου, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την Προεδρεία της Οικονομικής Επιτροπής.
Την  εποπτεία της οικονομικής λειτουργίας του Δήμου, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, εκτός της διαδικασίας υπογραφής των Χρηματικών Ενταλμάτων Πληρωμής.
Την εισήγηση για τη διάθεση των πιστώσεων αρμοδιότητας Οικονομικής Επιτροπής.
Την ευθύνη της σύνταξης του ετήσιου προϋπολογισμού και του απολογισμού του Δήμου.
Την επιβολή προστίμων που απορρέουν από τη νομοθεσία περί είσπραξης των δημοτικών εσόδων και την κίνηση της διαδικασίας αναγκαστικής είσπραξης αυτών.
Τη διαδικασία σύνταξης και ψήφισης του προγράμματος προμηθειών του Δήμου, τον έλεγχο της διαδικασίας σύνταξης των τεχνικών προδιαγραφών, των διαγωνισμών, της ανάθεσης και της υλοποίησης των αντίστοιχων συμβάσεων.
Την τήρηση των κανόνων διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα ευθύνης του.
Την εποπτεία των τμημάτων: Διοίκησης και Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου και την έκδοση των σχετικών πράξεων.

Τον κ. Μαντά Παναγιώτη του Κωνσταντίνου, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και διοίκηση του Τμήματος Μελετών, Έργων και Πολεοδομικών Εφαρμογών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος.
Τη διαδικασία σύνταξης και ψήφισης του ετήσιου τεχνικού προγράμματος του Δήμου, τον έλεγχο της διαδικασίας μελέτης, δημοπράτησης, ανάθεσης και υλοποίησης των προβλεπόμενων έργων, των μελετών και της παροχής υπηρεσιών.
Την έκδοση και ανάκληση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, καθώς και των λοιπών επαγγελματικών αδειών που εμπίπτουν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Δήμου.
Την τήρηση των κανόνων διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα ευθύνης του.
Την εποπτεία και διοίκηση του γραφείου προγραμματισμού του Δήμου.

3. Τον κ. Γκαύρο Δημήτριο του Χρήστου, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία και διοίκηση του τμήματος Περιβάλλοντος και Η/Μ Εξοπλισμού του Δήμου μας.
Την ευθύνη φύλαξης, συντήρησης, λειτουργίας και κίνησης των οχημάτων και μηχανημάτων έργου του Δήμου.
Την ευθύνη φύλαξης, συντήρησης και λειτουργίας του εξοπλισμού του Δήμου.
Την ευθύνη της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου και της διαδικασίας αποκομιδής και διαχείρισης στερεών αποβλήτων.
Τον προγραμματισμό και τη λειτουργία των συνεργείων του Δήμου.
Την ευθύνη λειτουργίας του δικτύου ηλεκτροφωτισμού.
Την ευθύνη λειτουργίας της υπηρεσίας άρδευσης.
Την ευθύνη της Πολιτικής Προστασίας.
Τη λειτουργία της υπηρεσίας Νεκροταφείων.
Τον έγκαιρο προγραμματισμό των προμηθειών αρμοδιότητας του ανωτέρω τμήματος, τη συνεργασία με τα συναρμόδια γραφεία για την προώθηση της διαδικασίας προμήθειας και τη φύλαξη και διαχείριση των υλικών.
Την τήρηση των κανόνων διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα ευθύνης του.

Β. Οι ανωτέρω αντιδήμαρχοι είναι αποκλειστικά αρμόδιοι για την άσκηση των αρμοδιοτήτων που τους μεταβιβάζονται και για την έκδοση των αντίστοιχων διοικητικών πράξεων που προβλέπονται.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Μαντάς Παναγιώτης του Κων/νου που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.
Ε. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
ΣΤ. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
Ζ. Η παρούσα να δημοσιευθεί σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού με ευθύνη του γραφείου προμηθειών και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου με ευθύνη του γραφείου Δημάρχου.
blogger hit counter