Σε πολιτική «κωλοτούμπα» της τελευταίας στιγμής προέβη ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, καθώς προχώρησε σε αναδιατύπωση της σχετικής τροπολογίας που αφορούσε στην ποινή φυλάκισης για όσους αρνούνται να πληρώσουν το αντίτιμο του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες.
Επί της ουσίας, οι αποκαλούμενοι από κυβερνητικά στελέχη ως «τζαμπατζήδες» ή αλλιώς τα μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω» θα αντιμετωπίζουν την κατηγορία του ...πταίσματος και όχι του πλημμελήματος σε περίπτωση μη καταβολής του εισιτηρίου.
Ως εκ τούτου, δεν τίθεται θέμα φυλάκισης όσων δεν πληρώνουν και το αδίκημα θα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο, ενώ η ποινική δίωξη θα ασκείται μετά από έγκληση.
Ο κ. Ρέππας έκανε δεκτή σχετική πρόταση που είχαν υποβάλει βουλευτές της Ν.Δ. και του ΛΑ.Ο.Σ. και τελικά το απόγευμα της Τρίτης αναδιατύπωσε τη σχετική τροπολογία. Ακόμη, σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσει τη βούληση της κυβέρνησης για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, ο κ. Ρέππας αναδιατύπωσε σχετικό άρθρο, έτσι ώστε να ορίζεται σαφώς ότι όλες οι εταιρείες του Ο.Α.Σ.Α. διέπονται από το ίδιο καθεστώς του δημοσίου και των Ν.Π.Δ.Δ. σε ό,τι αφορά αναθέσεις και συμπράξεις για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας τους.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής κράτησε μέχρι τα ξημερώματα. Τελικά, ψηφίστηκε με τη στήριξη των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη.
Επί της ουσίας, οι αποκαλούμενοι από κυβερνητικά στελέχη ως «τζαμπατζήδες» ή αλλιώς τα μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω» θα αντιμετωπίζουν την κατηγορία του ...πταίσματος και όχι του πλημμελήματος σε περίπτωση μη καταβολής του εισιτηρίου.
Ως εκ τούτου, δεν τίθεται θέμα φυλάκισης όσων δεν πληρώνουν και το αδίκημα θα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο, ενώ η ποινική δίωξη θα ασκείται μετά από έγκληση.
Ο κ. Ρέππας έκανε δεκτή σχετική πρόταση που είχαν υποβάλει βουλευτές της Ν.Δ. και του ΛΑ.Ο.Σ. και τελικά το απόγευμα της Τρίτης αναδιατύπωσε τη σχετική τροπολογία. Ακόμη, σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσει τη βούληση της κυβέρνησης για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, ο κ. Ρέππας αναδιατύπωσε σχετικό άρθρο, έτσι ώστε να ορίζεται σαφώς ότι όλες οι εταιρείες του Ο.Α.Σ.Α. διέπονται από το ίδιο καθεστώς του δημοσίου και των Ν.Π.Δ.Δ. σε ό,τι αφορά αναθέσεις και συμπράξεις για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας τους.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής κράτησε μέχρι τα ξημερώματα. Τελικά, ψηφίστηκε με τη στήριξη των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη.