Σύμφωνα με τους αριθμούς, ο περυσινός στόχος να ...
μειωθούν κατά 100 σε σχέση με το 2009 (συνολικώς 1463) οι νεκροί σε τροχαία, επιτεύχθηκε και ξεπεράστηκε, αφού η μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ήταν κατά 183, πλην όμως ήσαν αυξημένα κατά 5% οι σοβαροί τραυματισμοί και κατά 2% οι ελαφροί. Το πρώτο δίμηνο του 2011 οι νεκροί είναι 119 έναντι 152 της περυσινής αντίστοιχης περιόδου.Για τα τροχαία οι καταγεγραμμένες αιτίες είναι η υπερβολική ταχύτητα, τα φθαρμένα ελαστικά, οι διαφημιστικές πινακίδες, η μη χρήση κράνους και ζώνης, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα και το αλκοόλ.
Πεζοί σε ποσοστό 15% και δικυκλιστές με 35% συνιστούν τα μισά θύματα τροχαίων, ενώ οι μισοί από τους νεκρούς δεν φορούσαν ζώνη ή κράνος.
Οι αλλοδαποί συμμετέχουν σε ποσοστό 14% σε τροχαία, από τους οποίους το 50% είναι Αλβανοί.
μειωθούν κατά 100 σε σχέση με το 2009 (συνολικώς 1463) οι νεκροί σε τροχαία, επιτεύχθηκε και ξεπεράστηκε, αφού η μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων ήταν κατά 183, πλην όμως ήσαν αυξημένα κατά 5% οι σοβαροί τραυματισμοί και κατά 2% οι ελαφροί. Το πρώτο δίμηνο του 2011 οι νεκροί είναι 119 έναντι 152 της περυσινής αντίστοιχης περιόδου.Για τα τροχαία οι καταγεγραμμένες αιτίες είναι η υπερβολική ταχύτητα, τα φθαρμένα ελαστικά, οι διαφημιστικές πινακίδες, η μη χρήση κράνους και ζώνης, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα και το αλκοόλ.
Πεζοί σε ποσοστό 15% και δικυκλιστές με 35% συνιστούν τα μισά θύματα τροχαίων, ενώ οι μισοί από τους νεκρούς δεν φορούσαν ζώνη ή κράνος.
Οι αλλοδαποί συμμετέχουν σε ποσοστό 14% σε τροχαία, από τους οποίους το 50% είναι Αλβανοί.