Κλιμάκιο των «Οικολόγων Πράσινων» επισκέφθηκε σήμερα την γειτονική Κορινθία και στη συνέχεια βρέθηκε στον σταθμό διοδίων του Ζευγολατιού, όπου νωρίτερα μέλη του Κινήματος «Δεν πληρώνω» σήκωσαν τις μπάρες των διοδίων. Ουσιαστικά ,είπαν ότιο ο κόσμος είναι δικαιολογημένα οργισμένος για τα διόδια, ενώ τάχθηκαν υπέρ της λειτουργίας σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο.
Επικεφαλής του κλιμακίου ήταν ο εκπρόσωπος τύπου των Οικολόγων Πράσινων Γιάννης Παρασκευόπουλος, ο οποίος συνοδευόταν από τον περιφερειακό σύμβουλο και γραμματέα του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου Λάμπρο Μπούκλη.
Μετά την συνάντηση που είχε στα διόδια Ζευγολατιού ανέφερε, ο κ. Παρασκευόπουλος δήλωσε ότι «είναι αδιανόητο να υπάρχουν διόδια εκεί που ουσιαστικά δεν υπάρχουν δρόμοι, αλλά επικίνδυνα εργοτάξια. Αδιανόητη όμως είναι και όλη η σημερινή πολιτική μεταφορών όπου πίσω από τα διόδια βρίσκεται προσπάθεια εν μέσω κρίσης να φτιάξουμε ένα από τα πυκνότερα δίκτυα κλειστών αυτοκινητοδρόμων, στραγγαλίζοντας παράλληλα το σιδηρόδρομο και τις εναλλακτικές λύσεις». Στη συνέχεια, τόνισε πως, «η οργή των πολιτών έχει βάση. Οι εταιρείες διοδίων συμπεριφέρονται ως κυρίαρχες της χώρας και οι απλοί πολίτες συνθλίβονται από μια κρίση όπου την κύρια ευθύνη την έχουν άλλοι. Οι εναλλακτικές λύσεις όπως ο σιδηρόδρομος γίνονται ακριβότερες ή στραγγαλίζονται. Δεν έχει όμως κανένα νόημα να φτάσουμε σ’ ένα σημείο όπου θα υπάρχουν δωρεάν ίσως άνετοι και πολυτελείς δρόμοι , αλλά η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου δεν θα έχει χρήματα για να χρησιμοποιήσει το Ι.Χ. του και δεν θα έχει και συγκοινωνίες για να κινηθεί χωρίς κι αυτό».
Ο Λάμπρος Μπούκλης είπε ότι «χρειάζεται οπωσδήποτε να καταργηθούν τα διόδια στην Κορίνθου – Πατρών όσο τουλάχιστον είναι σ’ αυτή την κατάσταση. Χρειάζεται να ξαναλειτουργήσει το τραίνο. Χρειάζεται να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς υπονομεύσεις η καινούργια γραμμή Κορίνθου – Πατρών. Στους οικισμούς μέσα πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανθρώπινη μετακίνηση στις μικρές αποστάσεις με το ποδήλατο και το περπάτημα. Κι εντέλει όπου υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι και διόδια θα πρέπει τα έσοδα να υπηρετούν μια βιώσιμη πολιτική μεταφορών, όχι την κατασκευή καινούργιων αυτοκινητοδρόμων, όχι τα κέρδη κάποιων εταιρειών».
Στη σημερινή συγκυρία, υπογράμμισε ο εκπρόσωπος τύπου των Οικολόγων Πράσινων ‘’είναι παράλογο να θέλουμε έναν αυτοκινητόδρομο από την Κόρινθο μέχρι την Καλαμάτα. Δεν αμφιβάλει κανείς ότι το τμήμα μέχρι την Πάτρα που έχει μεγάλη κίνηση και είναι πολύ επικίνδυνη η κατάσταση πρέπει να ολοκληρωθεί. Μετά την Πάτρα όμως η κίνηση είναι πολύ λιγότερη και θα πρέπει να δώσουμε έμφαση κυρίως στην ασφάλεια. Και πιθανότατα να δούμε τον υπάρχοντα δρόμο πως θα γίνει πιο ασφαλής, με ανισόπεδες διασταυρώσεις και πιθανότατα διαχωριστικό και πέρα από τον Πύργο είναι πολύ αμφίβολο αν χρειάζεται να γίνει ένα τόσο φιλόδοξο οδικό έργο’’ και κατέληξε λέγοντας ότι, ‘’αναθεωρώντας το πρόγραμμα, μεταφέροντας τους πόρους αλλού και κυρίως εντάσσοντάς το σ’ ένα σχέδιο για να βγούμε ταυτόχρονα όχι μόνο από την οικονομική , αλλά και την κοινωνική κρίση, ένα σχέδιο πράσινης στροφής με θέσεις εργασίας σε καινούργιους και βιώσιμους τομείς βάζουμε τα βήματα για να ξεφύγουμε από το σημερινό αδιέξοδο’’.