O Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Λακωνίας Λεωνίδας Γρηγοράκος είχε καταθέσει στη Βουλή μία επίκαιρη ερώτηση, σχετικά με φήμες για «πάγωμα» της κατασκευής του οδικού κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη. Στην ερώτηση του, επισήμαινε ότι «η κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Ανατολικής Πελοποννήσου (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) είναι αναμφισβήτητα ένα έργο πνοής για την Πελοπόννησο, με τεράστια οφέλη που συνδέονται άμεσα με τον χρόνο μετακίνησης, την οδική ασφάλεια και την ανάπτυξη».
Και προσέθετε ότι ...«ειδικότερα για τη Λακωνία, η οποία στερείται αξιόπιστων οδικών συνδέσεων, η κατασκευή του οδικού κλάδου Λεύκτρο - Σπάρτη θα συμβάλλει τα μέγιστα στην ταχύτερη και ασφαλέστερη οδική σύνδεση του νομού με την Αθήνα με ό,τι αυτή συνεπάγεται: ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, προσέλκυση επενδύσεων σε όλους τους τομείς της οικονομίας, προσέλκυση επισκεπτών και τουριστών και όλα αυτά μέσα στο πλαίσιο της μεγαλύτερης δυνατής οδικής ασφάλειας.
Το πολυδάπανο και μεγαλόπνοο έργο, μετά από αρκετούς κλυδωνισμούς, τροποποιήσεις και ελέγχους ώστε να εξασφαλιστεί η ορθή εκτέλεση του αρχικού προγραμματισμού και η εγγενής ασφάλεια του δρόμου, μπήκε σε μια ομαλή πορεία και προχωρά με γοργούς ρυθμούς. Η παράδοση του οδικού κλάδου Λεύκτρο Σπάρτη έχει οριστεί από την εταιρεία ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. για τις 31/08/2012.
Τον τελευταίο καιρό, όμως, με την δύσκολη από τη μια υφιστάμενη οικονομική κατάσταση της χώρας και τα ενδεχόμενα προβλήματα στη ροή χρηματοδότησης του έργου από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων καθώς και την ανάδυση από την άλλη κινημάτων πολιτών τύπου «Δεν πληρώνω» που προβληματίζουν τις κατασκευαστικές αναδόχους εταιρείες, έχει δοθεί χώρος για μια έντονη φημολογία περί πιθανού «παγώματος» των έργων κατασκευής.»
ρωτούσε λοιπόν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η κατασκευή του οδικού κλάδου Λεύκτρο Σπάρτη και ποιος θα είναι ο χρόνος παράδοσής του.
Τον τελευταίο καιρό, όμως, με την δύσκολη από τη μια υφιστάμενη οικονομική κατάσταση της χώρας και τα ενδεχόμενα προβλήματα στη ροή χρηματοδότησης του έργου από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων καθώς και την ανάδυση από την άλλη κινημάτων πολιτών τύπου «Δεν πληρώνω» που προβληματίζουν τις κατασκευαστικές αναδόχους εταιρείες, έχει δοθεί χώρος για μια έντονη φημολογία περί πιθανού «παγώματος» των έργων κατασκευής.»
ρωτούσε λοιπόν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η κατασκευή του οδικού κλάδου Λεύκτρο Σπάρτη και ποιος θα είναι ο χρόνος παράδοσής του.
Η απάντηση ήρθε από τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη, ο οποίος έκανε γνωστό ότι: «Στον κλάδο Λεύκτρο-Σπάρτη του Αυτοκινητόδρομου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα, που κατασκευάζεται με Σύμβαση Παραχώρησης έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες απαλλοτρίωσης σε βαθμό που ο ανάδοχος να έχει δυνατότητα εκτέλεσης εργασιών σε όλο το μήκος του κλάδου.
Σε όλο το μήκος tou κλάδου αυτού το ποσοστό ολοκλήρωσης των χωματουργικών εργασιών ανέρχεται στο 51% και των τεχνικών στο 45% με αποτέλεσμα το συνολικό ποσοστό ολοκλήρωσης στα τέλη Φεβρουαρίου του 2011 να ανέρχεται στο 35%.
Τέλος ο χρόνος περαίωσης του έργου εκτιμάται τον Οκτώβριο του 2013.»
