
Την πρόσληψη τεσσάρων (4) ατόμων, κλάδου ΥΕ16 Εργατών Καθαριότητας.
Την πρόσληψη δυο (2) ατόμων, κλάδου ΔΕ30 Υδραυλικών.
Την πρόσληψη δυο (2) ατόμων, κλάδου ΔΕ24 Ηλεκτρολόγων.
Την πρόσληψη ενός (1) ατόμου, κλάδου ΔΕ28 Χειριστή.
Η πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού κρίνεται απαραίτητη για την αντιμετώπιση εποχικών - περιοδικών και πρόσκαιρων αναγκών των δημοτικών ανταποδοτικών υπηρεσιών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού του νέου Δήμου Μεγαλόπολης, κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/7.06.2010 τεύχος Α΄), ο οποίος αποτελείται από μια (1) Δημοτική Κοινότητα, εξήντα (60) Τοπικές Κοινότητες, και είκοσι έναν (21) Οικισμούς που απέχουν από την έδρα του Δήμου ικανή απόσταση με δύσκολο οδικό δίκτυο, γεγονός που δυσχεραίνει την αποτελεσματική αντιμετώπιση των αναγκών των υπηρεσιών καθαριότητας - ηλεκτροφωτισμού και ύδρευσης – αποχέτευσης.
Επιπρόσθετα, τους καλοκαιρινούς μήνες ο πληθυσμός του Δήμου υπερπολλαπλασιάζεται με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αυξημένες απαιτήσεις των ανωτέρω υπηρεσιών, οι οποίες αδυνατούν να αντιμετωπιστούν με το υπάρχον τακτικό προσωπικό, δεδομένου ότι στις συγκεκριμένες υπηρεσίες υπηρετούν τρεις (3) ΥΕ16 Εργάτες Καθαριότητας, ένας (1) ΔΕ24 Ηλεκτρολόγος, ένας (1) ΔΕ30 Υδραυλικός και τέσσερις (4) ΔΕ28 Χειριστές μηχανημάτων έργων.
Επιπλέον κρίνεται άκρως απαραίτητη η πρόσληψη εννέα (9) ατόμων, των παραπάνω ειδικοτήτων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας οκτώ (8) μηνών, λαμβάνοντας υπόψη τις προαναφερόμενες ανάγκες, το πραγματικό γεγονός ότι το υφιστάμενο μόνιμο προσωπικό που υπηρετεί δεν επαρκεί για να ανταποκριθεί άμεσα στην αντιμετώπιση τους, καθώς επίσης το γεγονός ότι σύμφωνα με το άρθρο 47 παρ. 18 του Ν.3848/2010 «αναστέλλονται οι προσλήψεις και διορισμοί τακτικού προσωπικού στους ΟΤΑ».
Η δαπάνη του συνολικού ποσού των 137.000,00 €, που απαιτείται για την καταβολή της μισθοδοσίας του προσωπικού αυτού, για το διάστημα των 8 μηνών, θα εξασφαλίζεται σε βάρος των εσόδων των αντιστοίχων ανταποδοτικών υπηρεσιών του Δήμου, όπως βεβαιώνεται και από την αριθμ. 5083/14-4-2011 Βεβαίωση του προϊσταμένου του τμήματος οικονομικών υπηρεσιών, και θα βαρύνει τους παρακάτω κωδικούς του υπό σύνταξη Π/σμού οικ. έτους 2011, ήτοι:
Τον Κ.Α 25-6041 «Αποδοχές εκτάκτων υπαλλήλων Υπηρεσίας Ύδρευσης Άρδευσης
Αποχέτευσης» των εξόδων οικ. έτους 2011, στον οποίο θα εγγραφεί το ποσό 25.000,00
€.
Τον Κ.Α. 25-6054 «Εργοδοτικές εισφορές έκτακτου προσωπικού» των εξόδων οικ. Έτους 2011, στον οποίο θα εγγραφεί το ποσό των 6.000,00 €.
Τον Κ.Α. 20-6041«Αποδοχές εκτάκτων υπαλλήλων Υπηρεσίας Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού» των εξόδων οικ. έτους 2011, στον οποίο θα εγγραφεί το ποσό 85.000,00 €.
Τον Κ.Α. 20-6054.001 «Εργοδοτικές εισφορές ΙΚΑ έκτακτου προσωπικού» των εξόδων οικ. Έτους 2011, στον οποίο θα εγγραφεί το ποσό 20.000,00 € και
Τον Κ.Α. 20-6054.002 «Εργοδοτικές εισφορές ΤΕΑΗΕ έκτακτου προσωπικού» των εξόδων οικ. Έτους 2011, στον οποίο θα εγγραφεί το ποσό 1.000,00 €.
Από τη λήψη της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
Μειοψηφούντος του Δημοτικού Συμβούλου (1) κ. Παγανού, επικεφαλής της πλέον ελάσσονος μειοψηφίας, ο οποίος καταψηφίζει την πρόταση του Δημάρχου γιατί, όπως δήλωσε, δεν συμφωνεί με την πρόσληψη προσωπικού με 8μηνη σύμβαση, αλλά πρέπει να προσληφθεί μόνιμο προσωπικό ώστε να ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες του Δήμου.
Η διαδικασία που ακολουθείται για την πρόσληψη του προσωπικού αυτού σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις είναι η ακόλουθη:
Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία θα περιγράφεται ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η πρόσληψη τέτοιου είδους προσωπικού, κατά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα.
Η απόφαση αποστέλλεται για έλεγχο νομιμότητας στο Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης , ο οποίος μετά οπό έλεγχο αφού διαπιστώσει ότι οι ανάγκες μπορούν να καλυφθούν με τη πρόσληψη τέτοιου προσωπικού προβαίνει στη σύνταξη εισηγητικής έκθεσης στην οποία αιτιολογείται πλήρως και με σαφήνεια η αναγκαιότητα χορήγησης της σχετικής έγκρισης.
Ο Δήμαρχος αφού λάβει την έγκριση της Τριμελούς εξ Υπουργών Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, τότε προβαίνει στη σύνταξη της προκήρυξης σύμφωνα με υπόδειγμα του ΑΣΕΠ όπως ισχύει κάθε φορά
Η ανακοίνωση κοινοποιείται στο Α.Σ.Ε.Π.
Περίληψη της ανακοίνωσης δημοσιεύεται μετά την έγκριση του ΑΣΕΠ σε δύο (2) τουλάχιστον ημερήσιες ή εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες του νομού, εφόσον εκδίδονται. (άρθρο 20, παρ. 8 του Ν 3051/02).