Στο ιστολόγιο της δημοτικής τοπικής οργάνωσης Λεωνιδίου της ΝΔ, δημοσιεύεται ένα κείμενο το οποίο αποτελεί απάντηση του πρώην δημάρχου Λεωνιδίου Δημητρίου Τσιγκούνη προς τον νυν Δήμαρχο Νότιας Κυνουρίας Γιάννη Μαρνέρη, για τον δρόμο ανατολικής Πελοποννήσου.
Στην απάντηση αυτή, επισημαίνονται μία σειρά από στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα…
«Ο κύριος Ιωάννης Μαρνέρης, δήμαρχος του Δήμου Νότιας Κυνουρίας, θέλοντας να κατηγορήσει τον τελευταίο δήμαρχο Λεωνιδίου, κύριο Δημήτριο Τσιγκούνη, παρασύρθηκε αποδίδοντας του ευθύνες γιατί δεν είχε ενεργήσει έγκαιρα για την κατασκευή του δρόμου Άργους – Άστρους – Τυρού – Λεωνιδίου – Κυπαρισσίου – Μονεμβασίας ώστε να υπάρξει ένας οδικός άξονας όπως υφίσταται στη Δυτική Πελοπόννησο.
Τίθεται το ερώτημα: Στη Δυτική Πελοπόννησο ενήργησαν οι δήμαρχοι από την Καλαμάτα, την Κυπαρισσία, τον Πύργο και την Πάτρα ή οι εκλεγμένοι βουλευτές και υπουργοί;
Δεν γνωρίζει ότι ο δρόμος Πατρών – Καλαμάτας έχει χαρακτηριστεί Εθνικός και είναι υπό την ευθύνη του άλλοτε ΥΠΕΧΩΔΕ;
Τον δρόμο Κυβερίου – Λεωνιδίου – Μονεμβάσιας ποιος τον υποβάθμισε από Εθνικό σε Περιφερειακό; Μήπως θυμάται;
Στην Ανατολική Πελοπόννησο ευθύνεται μόνο ο πρώην Δήμαρχος Λεωνιδίου (οι Δήμαρχοι των υπολοίπων Δήμων της Ανατολικής Πελοποννήσου γιατί δεν κατηγορούνται;) και όχι οι εκλεγμένοι και παντοδύναμοι Βουλευτές και Υπουργοί του ΠΑΣΟΚ που εκπροσωπούν την περιοχή μας; Να τους ονομάσουμε;
Πώς δαπάνησαν 180 εκατομμύρια δραχμές για να διανοίξουν ένα «δρόμο» χωρίς αρχή και διέξοδο νότια των Πουλίθρων;
Επιπλέον πρέπει να τονιστεί ότι ο πρώην Δήμαρχος Λεωνιδίου, εκτός του ότι είχε συγκαλέσει τους Δημάρχους της ανατολικής και παραλιακής Πελοποννήσου (από το Άργος μέχρι την Μονεμβάσια) το Νοέμβριο του 1994, πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η πρώτη ασφαλτόστρωση επισκευής έγινε μετά από 20 χρόνια και συγκεκριμένα το 1991 αφού είχε ολοκληρωθεί ο δρόμος Κυβερίου – Άστρους – Λεωνιδίου, με ενέργειες του τότε Νομάρχη Γρηγόριου Αποστολάκου. Η εν λόγω δαπάνη ανήλθε στο ποσό των 70 εκατομμύριων δραχμών και μετά τμηματικά μέχρι το Λεωνίδιο όλες οι ασφαλτοστρώσεις έγιναν από Νομάρχες εκλεγμένους από τον χώρο της Νέας Δημοκρατίας.
Όπως και επί Κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας τον Μάρτιο του 2009 είχε προκηρυχθεί η μόνη ορθή διαδικασία εκπονήσεως μελετών για τον δρόμο αυτό. Στην περιοχή μας έχουν τοποθετηθεί και πάσσαλοι για τη νέα διάνοιξη, γιατί είχε αποφασισθεί να γίνει πρώτα το τμήμα Τσιτάλια – Πηγάδι – Φωκιανός – Κυπαρίσσι.
Η μομφή του κ. Μαρνέρη ουσιαστικά στρέφεται κατά των παραγόντων του ΠΑΣΟΚ, όπως και εκείνη του κ. Νικολάου Βρεττάκη χωρίς να το καταλάβει. Για να το καταλάβει ας θυμηθεί ημερομηνίες και καταστάσεις. Πότε ήταν καλύτερα στα Πελετά, σήμερα ή πριν το 1998;»
http://www.ndleonidio.gr/2011/05/blog-post_24.html