Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας υπο την προεδρία του Πέτρου Τατούλη και την συμμετοχή του αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Δέδε,των θεματικών αντιπεριφερειαρχών Ντίνας Νικολάκου και Αποστολου Παπαφωτίου, Περιφερειακών συμβούλων και των προισταμένων υπηρεσιών,με θέμα τα έργα διαπλάτυνσης της Εθνικής οδού Κορίνθου- Πατρών και ειδικότερα ...
της πρώτης εργολαβίας Κιάτο - Ξυλόκαστρο. Εργα που εαν κι εφόσον γίνουν θα δώσουν ανάσα στον βορειοανατολικό άξονα της Πελοποννήσου.
Την εισήγηση την έκανε ο περιφερειακός σύμβουλος της πλειοψηφίας Άγγελος Παπαγγελόπουλος και μέσα στις προτάσεις που τέθηκαν προς συζήτηση και έγιναν αποδεκτές είναι η κατασκευή παράπλευρου δρόμου απο την Αρχαία Κορινθο μέχρι το Κιάτο τουλάχιστον κατά τα πρότυπα του αντίστοιχου παράπλευρου προς βορρά δρόμου Κορίνθου - Αρχαίας Κορινθου ..
Σχετικά με τα διόδια εισόδου στον Αυτοκινητόδρομο και της εξόδου προς Κιάτο στην περιοχή Αρκούδα θα πρέπει να κατασκευαστούν και να λειτουργήσουν ταυτόχρονα ώστε να αποτραπεί η χρήση της παλαιάς Εθνικής οδού απο βαρέα διερχόμενα οχήματα ..Προφανώς η χρέωση των τελών διελευσης θα πρέπει να υπολογίζονται σε χιλιομετρική βάση.
Ο Κόμβος του Κιάτου θα πρέπει να κατασκευαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε ο αυτοκινητοδρομος να συνδέεται με το παραπλευρο δίκτυο που προτείνεται να κατακευαστει,καθώς και με το υποτυπώδες παράπλευρο δίκτυο της ΕΡΓΟΣΕ,αλλά και με το νέο σταθμό του προαστιακού καθώς και με το νέο υπο κατασκευή δρόμο Κιάτο- Νεμέα ..
Για τις γέφυρες του Μουλκίου
Η χαμηλή γέφυρα πλησίον της ΒΕΚΚΟ σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να καταργηθεί ,αντιθέτωσ θα πρέπει να αναβαθμιστεί αφού βρίσκεται και πλησίον των υπο κατασκευή διοδίων και θα εξυπηρετεί ανάγκες άλλες.
Η γέφυρα της Τραγάνας είναι απαραίτητο να κατασκευαστεί εκ νέου στο ίχνος του υπάρχοντος δρόμου χωρίς αναίτιες καμπύλες.