tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Στην Δικαιοσύνη δηλώνει ότι θα προσφύγει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γορτυνίας Π. Ζούνης

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Στην Δικαιοσύνη δηλώνει ότι θα προσφύγει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γορτυνίας Π. Ζούνης

Με σημερινή, γραπτή δήλωσή του, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γορτυνίας, Πέτρος Ζούνης, τονίζει τα εξής: «Το τελευταίο τρίμηνο έχουν ενταθεί επιθέσεις εναντίον μου όχι μόνο ...
σε πολιτικό επίπεδο,  αλλά αμφισβητούν ευθέως   το ήθος μου και την αξιοπρέπειά μου. Πολιτικά αντιλαμβάνομαι  τους λόγους. Αντί για Πρόεδρος τροχονόμος που ήθελαν  και μου συνιστούσαν διάφοροι  με διακριτικό τρόπο εγώ παρέμεινα πιστός  στις διακηρύξεις που έκανα με την ανάληψη  των καθηκόντων μου ως Πρόεδρος Δ.Σ  Δήμου Γορτυνίας.
Η επίθεση  σε προσωπικό επίπεδο  νόμιζα ότι είχε να κάνει με ένα πρόσωπο (υποψήφιο  στις  εκλογές με την παράταξη του Ηλία Αποσκίτη),  που αφού ήρθε στο Δήμο κλάφτηκε και ζήτησε εργασία, όταν  ο Δήμος του ανέθεσε συγκεκριμένη εργασία την αποποιήθηκε γιατί ήταν  εργασία  και όχι «αρπαχτή».  Επίσης μου προκαλεί εντύπωση  η φιλοξενία αυτού του προσώπου  σε μέσα μαζικής  ενημέρωσης   χωρίς να εκπροσωπεί  κανέναν πέραν του  εαυτού του και μάλιστα χωρίς αντίλογο. Η πρόσφατη δήλωση του Ηλία  Αποσκίτη   όπου με  καταγγέλλει ευθέως ως κοινό καταπατητή δημοσίου  χώρου ρίχνει  τις μάσκες και αποκαλύπτει οργανωμένο σχέδιο.
   Η αλήθεια είναι η παρακάτω: Η οικογένειά μου παραχωρεί στην κάτω Αράχωβα  στο Δήμο Γορτυνίας πάνω από 200 m2 για να μετατραπεί  ένα μονοπάτι  60 cm σε δρόμο  4 μέτρων. Ζητά να της δοθεί άδεια να διαμορφώσει  το δρόμο  και να τον τσιμεντοστρώσει. Εκείνη  τη στιγμή  γίνεται  καταγγελία για καταπάτηση δημοσίου χώρου. Με απόφαση  του Δ.Σ. συγκροτείται   πενταμελής επιτροπή  με πλειοψηφία της αντιπολίτευσης. Η επιτροπή κατόπιν  επιτόπιου διερεύνησης αποφαίνεται ότι  δεν υπάρχει  καταπάτηση  απεναντίας  έχουν γίνει εργασίες προς όφελος του Δήμου κάνει αποδεκτή τη δωρεά και ευχαριστεί την οικογένεια.
  Στη συνέχεια το Δ.Σ. με ψήφους δέκα έξι υπέρ  και ένα κατά (για διαδικαστικούς λόγους) κάνει αποδεκτή   την εισήγηση  της επιτροπής.
  Με δεδομένο ότι όλοι  οι κάτοικοι  της περιοχής, πλην  των κατηγόρων  μου,  με επιστολές τους προς  το Δ.Σ.  δηλώνουν  πως καμιά καταπάτηση δεν είχε γίνει  αλλά έχει παραχωρηθεί  χώρος παντού  γύρω  από το  κτήμα  μου  όπου  συνορεύει  με δρόμο  (διακόσια περίπου μέτρα). Με δεδομένη  την εισήγηση  της επιτροπής του Δημοτικού Συμβουλίου  και την απόφαση  του Δ.Σ. που διαπιστώνουν ότι δεν έχει γίνει καταπάτηση.   Με δεδομένο ότι και ο κ. Αποσκίτης και οι κατήγοροί μου γνωρίζουν  τα παραπάνω. Με δεδομένο ότι  μέσα  στο Δ.Σ. προπηλακίστηκα από το ίδιο πρόσωπο αποκαλώντας με «μεγάλο λαμόγιο», ενώ ταυτόχρονα  στο διαδίκτυο αποκαλεί τους κατοίκους  του χωριού  «μισθοφόρους κομουνιστές του Ζούνη» και το Δημοτικό Συμβούλιο «Τρούμπα», όλα  αυτά μάλιστα  τη στιγμή  που σε συνεργασία  με τον έτερο  κατήγορό μου καταπατούν δημόσιο χώρο κλείνοντας το δρόμο που παραχώρησε η οικογένειά μου, δεν έχω άλλο δρόμο να υπερασπιστώ  την ηθική και προσωπική  μου υπόληψη  και αξιοπρέπεια  παρά μόνο την προσφυγή, για πρώτη φορά στη ζωή μου, στη δικαιοσύνη.»
blogger hit counter