Η χρονική διάρκεια υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου της πράξης είναι 24 μήνες.
Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη για τον υπολογισμό της κοινοτικής συνδρομής ανέρχεται σε 1,200,000.00 Ευρώ.
Πρόκειται για μια σειρά δράσεων που ...
θα υλοποιηθούν στην τριετία 2011-2013 μεστόχο την κατά το δυνατόν αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή της Περιφέρειας
Πελοποννήσου.
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 1.200.000 € , αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια του
έργου ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΙΙ, που υλοποιήθηκε
κατά το διάστημα 2005-2009, προϋπολογισμού 1.000.000 €.
Σκοπός του έργου είναι ο σχεδιασμός, η οργανωμένη και αποτελεσματική προβολή
της τουριστικής υποδομής, των πόρων και του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας
Πελοποννήσου. Το έργο θα καλύψει ενέργειες τουριστικής προβολής κατά την
προγραμματική περίοδο. Τα αποτελέσματα της προηγούμενης και της τρέχουσας
εμπειρίας είναι πολύ θετικά, αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις και τα ευμενή σχόλια
των επιχειρηματιών του κλάδου.
Η ολοκληρωμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου,
ως συνόλου προορισμών, που δικτυώνονται θεματικά και αποτελούν αλληλοσυμπληρούμενα στοιχεία ενός συνεκτικού συνόλου. Η διεύρυνση του
τουριστικού προϊόντος και η άμβλυνση της εποχικότητας, η δημιουργία δικτύων
εναλλακτικού τουρισμού, η επέκταση του τουριστικού ρεύματος και η αναβάθμιση -
ενίσχυση της θέσης της Πελοποννήσου ως ένα σύγχρονο αειφόρο προορισμό, με
στόχο την περαιτέρω αύξηση της ελκυστικότητας μέσω της ενίσχυσης του
περιφερειακού τουριστικού προϊόντος.
Το έργο θα περιλαμβάνει μια σειρά αλληλοσυμπληρούμενων δράσεων (υποέργα) για
την επιτυχία του ανωτέρω αναφερόμενου στόχου.
ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ ΠΡΑΞΗΣ
1) ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα προβεί στη δημιουργία μιας σειράς μελετών που θα
αποτελέσουν και τον οδηγό για την εφαρμογή μιας στοχευμένης και σύγχρονης
τουριστικής πολιτικής με μετρήσιμα αποτελέσματα. Η δημιουργία μελετών με σκοπό:
α)το σχεδιασμό της τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας Πελοποννήσου,
β) μελέτη Στρατηγικού Σχεδίου και σχεδίου Μάρκετινγκ, της διαφημιστικής-
διαδικτυακής προβολής (media plan) ανά αγορά - στόχο
γ) Μελέτη για τη δημιουργία εμπειρικών προϊόντων, δηλαδή ολοκληρωμένου οπτικού
και λεκτικού περιεχομένου για εμπειρίες που εκφράζουν την στρατηγική branding –
positioning του Πελοποννησιακού Τουρισμού.
δ) η Περιφέρεια θα προβεί και σε μελέτες που θα αφορούν τομείς συμπληρωματικούς
στο τουριστικό προϊόν όπως η μελέτη για τη δημιουργία Πελοποννησιακού Σύμφωνου
Ποιότητας .
2) ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Η Περιφέρεια θα συμμετέχει με εκπροσώπους της και διαφημιστικό υλικό σε εκθέσεις
του Εσωτερικού και του Εξωτερικού
Η Περιφέρεια θα προχωρήσει στον σχεδιασμό και την οργάνωση ολοκληρωμένων
προγραμμάτων φιλοξενίας διαμορφωτών της κοινής γνώμης, τουριστικών διάμεσων και
επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της ημεδαπής και αλλοδαπής
Η Περιφέρεια θα προβεί στη διοργάνωση και τη διενέργεια εκδηλώσεων που σκοπό
θα έχουν την καλύτερη προβολή του προορισμού, στη προσέλκυση και διοργάνωση
μεγάλων αθλητικών γεγονότων αλλά και συνεδρίων.
Αντίστοιχα θα προβεί στη διενέργεια εξειδικευμένων συνεδρίων, ημερίδων με σκοπό
την προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου και στην σεμιναριακή εκπαίδευση
τουριστικών επαγγελματιών της Πελοποννήσου.
3) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Η Περιφέρεια θα προχωρήσει στη δημιουργία και παραγωγή σύγχρονου
προωθητικού υλικού, όπως έντυπο υλικό, οπτικοακουστικό, είτε συνδυασμό…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου