tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: 100 ευρώ "έφαγε" Α.Τ.Μ. σε τράπεζα της Μεγαλόπολης!

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

100 ευρώ "έφαγε" Α.Τ.Μ. σε τράπεζα της Μεγαλόπολης!

Υποκατάστημα Εθνικής Τράπεζας Μεγαλόπολης, ώρα 10.30 περίπου το πρωί, σήμερα Παρασκευή.
Βάζω την κάρτα μου στο Α.Τ.Μ.  και κοιτάω πόσα χρήματα μου έχουν βάλει από την μισθοδοσία μου.
Μετά ...
επιλέγω και ζητάω να κάνω ανάληψη 720 ευρώ.
Η κάρτα μου βγαίνει , τα χρήματα βγαίνουν και παρατηρώ ότι δεν υπάρχει χαρτονόμισμα των 20 ευρώ από πάνω όπως θα έπρεπε να είναι. Παίρνω τα χρήματα στα χέρια μου και ψάχνοντας βρίσκω το χαρτονόμισμα των 20 ευρώ ανάμεσα σε αυτά των 50!  Την ίδια στιγμή μετράω τα χρήματα και διαπιστώνω ότι είναι 620 ευρώ, 100 ευρώ λιγότερα από αυτά που είχα επιλέξει.

Κοιτάζω πάλι με την κάρτα και βλέπω ότι έχει καταγραφεί συναλλαγή για ανάληψη 720 ευρώ. Περιμένω τον επόμενο πελάτη να δώ μήπως τα χρήματα έχουν μαγκώσει κάπου και βγούν στον επόμενο...τίποτα!

Μπαίνω μέσα στο κατάστημα και απευθυνόμενος στον διευθυντή του αναφέρω όλο το ιστορικό.

Κοιτάει και αυτός στον λογαριασμό μου και όντως βλέπει  ότι η συναλλαγή είναι 720 ευρώ, μόνο που εγώ στα χέρια μου έχω 620!
Τα 100 ευρώ τα έφαγε το μηχάνημα και σύμφωνα με τον διευθυντή του καταστήματος  θα πρέπει να περιμένω 3-4 μέρες να γίνει έλεγχος και μετά θα μου απαντήσουν τι θα γίνει με τα χρήματα μου!

Αυτά συμβαίνουν στο σωτήριο έτος 2012 με την τεχνολογία να είναι και αυτή ευθυγραμισμένη με τους κυβερνώντες μας που μας κλέβουν μπροστά στα μάτια μας! 


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εσύ φίλε μου φταίς....Που κάνεις τόσα μεγάλα ποσά συναλλαγές στην φθαρμένη εθνική τράπεζα. Σε οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική τράπεζα που ψάχνουν πελάτες και δεν είναι κρατικοδίαιτες και δημοσιουπαλληλικές σε 30 λεπτά θα σε είχαν εξυπηρετήσει καθώς ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ...τα ταμεία είναι on-line συνδεδεμένα....Το έχω πάθει στην Πειραιώς και σε 30 λεπτά είχα τα λεφτά μου + Συγνώμη.

blogger hit counter