tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: «Δεν έχω πρόβλημα να ελέγξουν το όνομα μου σε ΟΛΕΣ τις τράπεζες της υφηλίου»!

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

«Δεν έχω πρόβλημα να ελέγξουν το όνομα μου σε ΟΛΕΣ τις τράπεζες της υφηλίου»!

Σε σχόλιο που ανάρτησε, στην προσωπικό του προφίλ, σε γνωστό δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης (facebook), ο γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Αρκαδίας, Ανδρέας Λυκουρέντζος δηλώνει πρόθυμος να γίνει έλεγχος στο όνομά του σε όλες τις χώρες και σε όλες τις τράπεζες της υφηλίου, προσθέτοντας ότι «δεν έχει καταθέσει στο εξωτερικό».

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ

«Βεβαιώνω ότι προσωπικά είμαι πρόθυμος να ελέγξουν το όνομα μου σε ΟΛΕΣ τις χώρες και τις τράπεζες της υφηλίου, γιατί δεν έχω ούτε ένα Ευρώ η οποιοδήποτε άλλο νόμισμα, σε καταθέσεις στο εξωτερικό. Συμφωνώ πάντως με την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας ότι αποτελεί έκφραση υποκρισίας να αναζητούμε λογαριασμούς μόνο στην Ελβετία, ενώ υπάρχουν διάφοροι ανά τον κόσμο "παράδεισοι", διαφύλαξης μαύρου χρήματος...Η Λύση είναι κατά τη γνώμη μου ο απόλυτος έλεγχος του "πόθεν έσχες" τόσο από το Προεδρείο και τις υπηρεσίες της Βουλής όσο και από ειδικούς αναλυτές επί των περιουσιακών στοιχείων. Η παράβαση του νόμου από οποιοδήποτε Βουλευτή, να συνεπάγεται έκπτωση της Βουλευτικής ιδιότητος. Ήδη αυτή τη χρονιά έχουν ξεκινήσει ουσιαστικές έρευνες, για ορισμένες περιπτώσεις οι οποίες χρήζουν εξηγήσεων...Είναι ένα ουσιαστικό βήμα και από εμένα καλοδεχούμενο...»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΑΝΤΡΕΑ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΝΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΕΝΤΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΓΗΣ.........ΚΙ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ...........

blogger hit counter