tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Προτάσεις για την τουριστική προβολή της Γορτυνίας

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Προτάσεις για την τουριστική προβολή της Γορτυνίας

Γράφει ο Βασίλης Στασινόπουλος Οικονομολόγος-MBA

Η "βαριά" βιομηχανία της Γορτυνίας είναι ο Τουρισμός και ειδικότερα ο χειμερινός. Η ολοκληρωμένη προβολή του "Γορτυνιακού Τουριστικού Προϊόντος" μπορεί να προσφέρει ...
σημαντικά οφέλη -οικονομικών και μη- για την ορεινή αυτή περιοχή.
Δυστυχώς ως σήμερα οι ενέργειες του Δήμου δεν δίδουν βαρύτητα στην "Τουριστική Προβολή της Γορτυνίας". Δράσεις εύκολα υλοποιήσιμες και χωρίς υψηλό κόστος που θα μπορούσαν να υλοποιηθούν άμεσα απο το Δήμο Γορτυνίας είναι:

1) Η Δημιουργία "Ιστοσελίδας Προβολής της Γορτυνίας" (λ.χ. www.visitgortynia www.gortynia-tourism.gr) με την προβολή των αξιοθέατων της Γορτυνίας καθώς και των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στο τομέα του Τουρισμού. (Το κόστος φυσικά της ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι μικρότερο των 22.500 ευρώ που προβλέπεται στο προϋπολογισμό του 2012. Το ποσό των 22.500 ευρώ είναι υπερβολικό).

2) Η Αξιοποίηση των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube) με σκοπό την προβολή της Γορτυνίας ενώ θα πρέπει μελλοντικά να χρησιμοποιηθούν εργαλεία e-tourism (π.χ. εφαρμογές για smartphones). Προβολή της Γορτυνίας μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων σε κεντρικά ιστολόγια blogs (μηδενικό κόστος) κυρίως λίγο πριν την έναρξη της χειμερινής τουριστικής περιόδου. Τη σημερινή εποχή όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι που επιλέγουν ως τρόπο ενημέρωσης τα διάφορα ιστολόγια και ιστοσελίδες παρά τις διάφορες εφημερίδες.

3) Η Δημιουργία σχετικού ταξιδιωτικού εντύπου (αξιοθέατα,χρήσιμες πληροφορίες, επαγγελματίες κτλ). Το έντυπο αυτό θα πρέπει να διανεμηθεί σε επιμελητήρια, κλαδικά περιοδικά, τουριστικά πρακτορεία & γραφεία, κλαδικές ενώσεις, πρεσβείες καθώς και σε Δήμους της ελληνικής επικράτειας όπου κυριαρχεί έντονα το Αρκαδικό στοιχείο.

4) Η Συμμετοχή του Δήμου Γορτυνίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, τους λοιπούς δήμους Αρκαδίας, την Ένωση Ξενοδόχων Αρκαδίας σε (κλαδικές) εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα Δήμου στη Στερεά Ελλάδα όπου συμμετείχε με περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονικής χωρίς κόστος. Επίσης στη Δ.Ε. ΙΜΤΜ (14-15/2) που διεξήχθη στο Ισραήλ  και που συμμετείχε ο Δήμος Βόλου πλήθος επισκεπτών εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το χειμερινό τουρισμό της περιοχής.

5) Η Συνεργασία με τη Μητρόπολη Γόρτυνος & Μεγαλουπόλεως προκειμένου να αναζητηθούν τρόποι προβολής του θρησκευτικού τουρισμού μια και στη Γορτυνία βρίσκονται πολλοί θρησκευτικοί τόποι λατρείας. Δεν είναι τυχαίος άλλωστε ο χαρακτηρισμός της Αρκαδίας ως το "μικρό Άγιο Όρος". Προβολή του σύγχρονου συνεδριακού κέντρου Δημητσάνας (Συνεδριακός Τουρισμός) με αποστολή πληροφοριακού εντύπου σ΄ όλες τις επαγγελματικές ενώσεις και συλλόγους της χώρας. Ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού στο Μαίναλο.

6) Η Αναζήτηση πηγών χρηματοδότησης από επιφανείς Γορτύνιους επιχειρηματίες και ομογενείς για τη κατασκευή ΓΟΡΤΥΝΙΑΚΟΥ  ΧΩΡΙΟΥ κατά τα πρότυπα του ΑΡΚΑΔΙΚΟΎ ΧΩΡΙΟΎ.(Το Αρκαδικό Χωριό δημιουργήθηκε στο πλαίσιο ενός σημαντικού προγράμματος παραθεριστικών οικισμών που ιδρύονται με στόχο την επανασύνδεση ομογενών με τους τόπους καταγωγής τους).

7) Στα πλαίσια των αθλητικών εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια στη Γορτυνία πρέπει να επιδιωχθεί η συνεργασία του Δήμου με την Ελληνική Κωπηλατική Ομοσπονδία ώστε να διοργανωθούν κωπηλατικοί αγώνες στη Λίμνη Λάδωνα. Επίσης θα μπορούσε να αναπτυχθεί και συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Κανόε-Καγιάκ με σκοπό να πραγματοποιηθούν αγώνες επίδειξης στο Λούσιο ποταμό.

8) Η Πιστοποιήση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους Γορτύνιους επιχειρηματίες του κλάδου. Ο Δήμος πρέπει να υλοποιήσει -αλλά και να προτρέπει να συμμετέχουν οι επαγγελματίες της περιοχής- σε σεμινάρια κατάρτισης και επιμόρφωσης σε θέματα τουρισμού.

9) Η Δημιουργία Γραφείου Τουρισμού στο Δήμο στο χώρο των ΚΕΠ για ενημέρωση των ενδιαφερομένων (άμεσα και τηλεφωνικά). 

10) Ενέργειες για τη Βελτίωση του Οδικού Άξονα: Η Αξιοποίηση της Λίμνης Λάδωνα δεν πρόκειται να επιτευχθεί ποτέ αν πρώτα δεν βελτιωθεί το οδικό δίκτυο του Δήμου Γορτυνίας καθώς και η Εθνική Οδός 111. Μάλιστα βελτιωτικά έργα στην Εθνική Οδό 111 θα λειτουργήσουν ευεργετικά για το Δήμο Γορτυνίας αφού θα διευκολυνθεί σημαντικά η δυνατότητα μετακίνησης (ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες) από περιοχές της Βόρειας Πελοποννήσου αλλά και της Στερεάς Ελλάδος.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΣΑΙΝΑ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ?

ΚΙΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τις προτάσεις του Βασίλη Στασινόπουλου .Επειδή είμαι ο ιδιοκτήτης του ονόματος www.visitgortynia.gr είμαι πρόθυμος να το παραχωρήσω για χρήση στο Δήμο Γορτυνίας και να καλύψω με προσωπικά μου έξοδα το κόστος του domain name και του server φιλοξενίας .Με την προϋπόθεση ότι δεν θα δώσω το χρηματικό ποσό στον Δήμο αλλά θα φιλοξενηθεί η σελίδα σε server της επιλογής μου που θα πληρώνετε απευθείας από εμένα.

Κιντής Χρήστος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Γορτυνίας
Με τον συνδυασμό του DR.Μιλτιάδη Λύτρα.
‘Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΟΡΤΥΝΙΑ’

Ανώνυμος είπε...

Δεν μας είπες για τη "φιλοξενία" των ντόπιων και πως αυτή επηρεάζει τον τουρισμό.

blogger hit counter