tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007


Είναι πλέον πασιφανές- ακόμα και στους άσχετους- ότι ο Τατούλης έχει βγει .. στο «αντάρτικο». Αν και ίδιος υποστηρίζει ότι η λογική αυτή δεν τον συγκινεί… « εγώ έρχομαι από τον χώρο της αριστεράς , η λογική των ανταρτών δεν με συγκινεί ιδιαίτερα , όλα αυτά τα σενάρια τα καχύποπτα δεν με αγγίζουν καθόλου , εγώ έχω και λέω την άποψη μου. Σε καμία περίπτωση δεν υιοθετώ πολιτικές σε αυτήν την περίοδο που θα θέλουν να παίξουν με το ΦΠΑ με την πιο άδικη φορολόγηση των χαμηλών κοινωνικών ομάδων. » είπε χαρακτηριστικά στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ.
Και τι θα γίνει, αν –για παράδειγμα- περάσει η αύξηση το ΦΠΑ; Θα παραιτηθεί; Έδωσε και γι’ αυτό απάντηση. «Μάχιμος πολιτικός είμαι δεν παραιτούμαι θα παλέψω για την άποψη μου όπως το έχω κάνει πολλές φορές μέχρι τώρα. Άλλωστε εγώ ως υπουργός πολιτισμού ευθαρσώς βγήκα και είπα την άποψη μου , μια κεντρική άποψη της κυβέρνησης η οποία πολύ γρήγορα εγκαταλείφθηκε».
Σε μία τέτοια περίπτωση, που δεν θεωρούμε ως πιθανή, φαίνεται ότι δημιουργούνται προσδοκίες Γιώργο Καρατζαφέρη! Είναι άραγε τυχαίο ότι ο Αρκάς Πρόεδρος του ΛΑΟΣ δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9,84 για το ενδεχόμενο ανεξαρτητοποίησης των διαφωνούντων της ΝΔ: «Είμαστε ανοιχτοί εάν και εφόσον δεν χρησιμοποιηθούμε»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter