Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009
ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ «ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΤΡΙΠΟΛΗΣ – ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ»!
Μπορεί στην Αρκαδία οι αντιδράσεις να είναι μεμονωμένες και χλιαρές, για το γεγονός ότι παραμένουμε χωρίς τρένο από το … 2004 (!!!), όμως ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι αν και δεν ζουν εδώ, νοιάζονται περισσότερο από εμάς για το μέλλον του σιδηροδρόμου!
Η Ένωση Πολιτών για την Ισχυροποίηση Βελτίωση Αναβάθμιση ΤΗς Συγκοινωνίας (ΕΠΙΒΑΤΗΣ) έστειλε μία ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη. Τίτλος της επιστολής αυτής: «Μην δολοφονείτε τον Ελληνικό σιδηρόδρομο και μην υποτιμάτε την Ελληνική Περιφέρεια».
Μέσα από το περιεχόμενο αυτής της επιστολής, προκύπτει μία πολύ σημαντική είδηση. Μία είδηση που μας αφορά άμεσα. Αφορά δηλαδή τη σιδηροδρομική γραμμή «Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας».
Γράφει η «ΕΠΙΒΑΤΗΣ» προς τον Υπουργό Μεταφορών: «…Πολλές από τις ανωτέρω γραμμές που απομένουν με συχνότητα τραίνων του Φαρ Ουέστ τον 19ο αιώνα, έχουν εκσυγχρονιστεί πρόσφατα με κονδύλια της ΕΕ, κάτι που έχει συμβεί και με την γραμμή Κορίνθου-Ναυπλίου/Τρίπολης, στην οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείται μέχρι στιγμής να βάλει δρομολόγια.
Εφόσον υλοποιηθούν οι ανωτέρω περικοπές και παράλληλα δεν δρομολογηθούν άμεσα τραίνα στην ανακαινισθείσα γραμμή Τριπόλεως / Ναυπλίου, θα μας αναγκάσετε μετά λύπης μας να προσφύγουμε, μαζί με την Ευρωπαική Ομοσπονδία Επιβατών της οποίας είμαστε μέλη, στα αρμόδια όργανα της ΕΕ (ΓΔ Περιφερειακής Πολιτικής και ΓΔ Μεταφορών και Ενέργειας) και να καταγγείλουμε την υπολειτουργία ή μη λειτουργία γραμμών για τον εκσυγχρονισμό των οποίων δαπανήθηκαν κονδύλια της ΕΕ (Α΄-Β΄-Γ΄ ΚΠΣ, Εθνικό σκέλος και ΠΕΠ), με βάση μελέτες σκοπιμότητας που υποδείκνυαν πολύ διαφορετικούς δείκτες αξιοποίησης των έργων από τους πενιχρούς έως μηδενικούς που τους επιφυλάξατε με αυτήν την πολιτική σας».
Φαίνεται λοιπόν ξεκάθαρα ότι ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι! Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος από την προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση , για να πιεστεί η Κυβέρνηση να θέσει σε λειτουργία τη γραμμή αυτή. Με αυτό τον τρόπο θα πληροφορηθούν στις Βρυξέλλες ότι έδωσαν χρήματα για ένα έργο το οποίο ολοκληρώθηκε ποτέ όμως δεν δόθηκε στην κυκλοφορία.
Πρόκειται για μία σημαντική είδηση η οποία είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει ραγδαίες εξελίξεις σε αυτή την υπόθεση. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι η Κυβέρνηση θέλει να διατηρήσει άριστες σχέσεις με τις Βρυξέλλες και σε καμία περίπτωση δεν θέλει να εκτεθεί στα «μάτια» της Κομισιόν. Ούτε βέβαια θέλει να «φάει» κανένα … ευρώ - πρόστιμο.
ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ
Δεν γράφει μόνο αυτά η επιστολή. Υπάρχουν κι άλλα στοιχεία για τον σιδηρόδρομο της Πελοποννήσου, για τον οποίοι επισημαίνεται: «…Εκμηδενίζεται η πετυχημένη προαστιακή υπηρεσία Καλαμάτας-Μεσσήνης / ΤΕΙ Καλαμάτας / Κυπαρισσίας (2000 επιβάτες την ημέρα), παρά την γενική τοπική λαική κατακραυγή και τις οργισμένες αντιδράσεις των τοπικών δημάρχων και του νομάρχη Μεσσηνίας και προέδρου της ΕΝΑΕ κ. Δράκου. Περιορίζεται στον γελοίο αριθμό των 2 δρομολογίων την ημέρα (αντί των 5 σήμερα) η παραδοσιακά δημοφιλής σύνδεση Πύργου-Πάτρας-Αθήνας, η πυρόπληκτη περιοχή της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου μένει με 2 μόλις δρομολόγια αντί των 7 σημερινών»..
«ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ»
Με αυτή τη φράση η Ένωση Πολιτών για την Ισχυροποίηση Βελτίωση Αναβάθμιση ΤΗς Συγκοινωνίας επιτίθεται στον Υπουργό Μεταφορών, στο οποίο επισημαίνει ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, γράφοντας του: «…τιμωρείτε όλους όσους αντιστέκονται στην κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά επώδυνη έξη της αυτοκίνησης και επιλέγουν ως κοινωνικά ώριμοι πολίτες το τραίνο, για να προσπελάσουν στις πόλεις και τις πρωτεύουσες των νομών τους. Προσβάλετε τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού που ζεί στην Περιφέρεια της χώρας και του βαφτίζετε «καθολική υπηρεσία» τα 2 ή 3 δρομολόγια-χαπάκια την ημέρα ανά γραμμή, που του αφήνετε, την ώρα που στην Αθήνα επιδοτείτε παχυλά άδεια και μισοάδεια πολλές φορές λεωφορεία να πηγαινοέρχονται σε κάθε άκρο του λεκανοπεδίου. Αυτή είναι η ίση μεταχείριση που επιφυλάσσετε στους πολίτες αυτής της χώρας ? Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και μεταφορές δεν είναι μόνο το αυτοκινητιστικό κεφάλαιο και το οδικό λόμπυ κύριε Υπουργέ».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου