tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ!

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ!


Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Τρίπολης χωρίς αντιπαραθέσεις και χωρίς εκατέρωθεν καταγγελίες, δεν υφίσταται. Και είναι λογικό, έως ένα σημείο, αφού δεν είναι δυνατόν να συμφωνούν όλοι για όλα. Τρεις διαφορετικές παρατάξεις και 21 σύμβουλοι υπάρχουν. Η διαφωνία είναι φυσιολογική, αρκεί να μην συνοδεύεται από ακρότητες και ύβρεις.
Προχθές, στην … καλοκαιρινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, υπήρξαν ενστάσεις από την πλευρά των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, για ένα θέμα που αφορούσε ένα σύστημα εποπτείας των μετακινήσεων που πραγματοποιούνται από το στόλο των οχημάτων του Δήμου. Τι είναι όμως αυτό το σύστημα;
Να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Το λεγόμενο «Power Fleet» -σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση που ήρθε στο Δημοτικό Συμβούλιο- αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης και εποπτείας των μετακινήσεων που πραγματοποιούνται από το στόλο των οχημάτων.
Διαθέτει πλήρεις ψηφιακούς χάρτες (99% κάλυψη Ελλάδας) πάνω στους οποίους απεικονίζεται σε πραγματικό χρόνο η θέση κάθε μετακινούμενου οχήματος.
Οι πληροφορίες που εξάγονται σε πραγματικό χρόνο είναι οι εξής:
„ Θέση
„ Ταχύτητα
„ Κατεύθυνση κίνησης
„ Ένδειξη κατάστασης (κίνηση ή στάση)
„ Οδός, περιοχή θέσης
„ Θερμοκρασία ψυγείου
Επίσης παρέχεται η δυνατότητα στον υπεύθυνο να ειδοποιείται όταν το όχημα:
„ Ξεπεράσει ανώτατα όρια ταχύτητας.
„ Ξεπεράσει ανώτατα ή κατώτατα διανυθέντα χιλιόμετρα ημερησίως.
„ Παραμείνει εν στάση για παραπάνω από έναν συγκεκριμένο αριθμό ωρών.
Το κόστος αγοράς των συσκευών και εγκατάστασης για 19 οχήματα ανέρχεται σε 9.975 ευρώ και το μηνιαίο συμβόλαιο συντήρησης σε 570 ευρώ.
Το Δημοτικό Συμβούλιο κλήθηκε λοιπόν να αποφασίσει για την τοποθέτηση ή μη του συστήματος.

ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Ο .. ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ

Οι αντιδράσεις και των δύο παρατάξεων της αντιπολίτευσης ήταν άμεσες. Ο Δημοσθένης είπε ότι είναι απαράδεκτο να ψηφίσουμε υπέρ της παρακολούθησης των αυτοκινήτων και των οδηγών του Δήμου και φυσικά ψήφισε αρνητικά.
Από την άλλη πλευρά, ο Κώστας Γεωργακόπουλος ανέφερε ότι πρόκειται για ένα μεγάλο έξοδο και προσέθεσε ότι δεν μπορεί να αποτελεί προτεραιότητα για το Δήμο Τρίπολης η παρακολούθηση του υπαλληλικού προσωπικού, για το οποίο υπογράμμισε ότι «πρέπει να του έχουμε εμπιστοσύνη».
Από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κώστας Τζιούμης –σε δηλώσεις του- εξέφρασε την απορία γιατί υπάρχουν αντιδράσεις, λέγοντας ότι αυτό το σύστημα μπορεί να συμβάλλει σε περιπτώσεις που ένας οδηγός χρειάζεται βοήθεια, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με το επιχειρησιακό κέντρο του Δήμου ή στην περίπτωση που πρέπει να υπάρξει άμεση ενημέρωση για μία φωτιά που εντοπίζεται από το προσωπικό του Δήμου.
Εν τέλει, το θέμα αυτό «πέρασε» ,αφού ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία. Ψήφισαν δηλαδή υπέρ οι δημοτικοί σύμβολου της πλειοψηφίας, «όχι» είπε η παράταξη του Δημοσθένη Σωτηρόπουλου και «παρών» ψήφισε ο Κώστας Γεωργακόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter