tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr: Μας «δουλεύουν»; Για ποια έργα ανακαίνισης της γραμμής μιλάνε;

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Μας «δουλεύουν»; Για ποια έργα ανακαίνισης της γραμμής μιλάνε;


«ΤΡΙΠΟΛΗ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ» ΣΕ 2 ΩΡΕΣ ΚΑΙ 20 ΛΕΠΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ!!!

Για το ίδιο δρομολόγιο –αλλά μέσω Ναυπλίου- ο χρόνος ξεπερνά τις 3 ώρες!!!
Παρέμβαση Εισαγγελέα ζητά ο Τατούλης για να διερευνηθεί η χρήση των κονδυλίων του έργου

Η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής «Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου – Τρίπολης» που ανακοίνωσε ο ΟΣΕ και θα ξεκινήσει από το Σάββατο 1η Αυγούστου 2009, όχι μόνο δεν προκάλεσε θετικά σχόλια, αλλά φαίνεται ότι δημιουργεί μεγαλύτερους «πονοκεφάλους» στην Κυβέρνηση. Αν υποτεθεί ότι στο κυβερνών κόμμα σχεδίαζαν να χρησιμοποιήσουν στα «υπέρ» τους την επαναλειτουργία της γραμμής, ενόψει των επικείμενων βουλευτικών εκλογών, κάνουν τεράστιο λάθος. Και αν δεν το έχουν καταλάβει, θα το αντιληφθούν πολύ σύντομα..
Όπως ήταν φυσικό, η επαναλειτουργία της γραμμής δεν μπορεί να προκαλέσει … χαρές και πανηγύρια, όταν όλοι ξέρουν ότι πρόκειται για ένα έργο το οποίο θα έπρεπε να τελειώσει το 2006 και τελικά ολοκληρώθηκε με τρία χρόνια καθυστέρηση. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, αυτό είναι το λιγότερο. Η καθυστέρηση παράδοσης του έργου θα μπορούσε να παραβλεφθεί, αν όλα τα άλλα ήταν καλά.
Εδώ όμως συμβαίνουν απίστευτα πράγματα. Η γραμμή δίνεται στην κυκλοφορία (για πρώτη φορά μετά το 2004) και η απόσταση ανάμεσα σε Τρίπολη, Άργος, Ναύπλιο και Κόρινθο είναι στα ίδια επίπεδα με όσα ίσχυαν πριν γίνουν τα έργα ανακαίνισης!
Όταν θέλεις από την Τρίπολη μέχρι την Κόρινθο δύο ώρες και είκοσι λεπτά, για ποια ανακαίνιση και για ποια αναβάθμιση της γραμμής μιλάμε; Θεωρεί έστω και ένας ότι το τρένο μπορεί να γίνει ανταγωνιστικό απέναντι σε άλλα μέσα μεταφοράς, υπό αυτές τις συνθήκες; Υπάρχει έστω κι ένας που να πιστεύει πραγματικά ότι κάποιος θα προτιμήσει το τρένο, όταν με το λεωφορείο ή το αυτοκίνητο μπορεί να πηγαίνει στην Κόρινθο σε λιγότερη από μία ώρα;
Επομένως, δεν υπάρχει καμία αναβάθμιση της γραμμής, στην πράξη. Αν αύριο αλλάξουν τα δεδομένα και αυξηθούν οι ταχύτητες των τρένων (όπως ανεπίσημα υπόσχεται ο ΟΣΕ) αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Μέχρι να γίνει αυτό (αν γίνει…), τα τρένα στην Πελοπόννησο θα κυκλοφορούν άδεια.

ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ «ΓΑΛΑΖΙΑ» ΣΤΕΛΕΧΗ!!!

Για όλα αυτά τα ζητήματα τα οποία έχουν ανακύψει, σχετικά με την υπόθεση αυτή, υπάρχουν αντιδράσεις, σε καθημερινή βάση. «Είναι απαράδεκτος αυτός ο χρόνος διαδρομής» δήλωσε χθες στη Δημοτική Ραδιοφωνία ο Πρόεδρος των Φίλων του Σιδηροδρόμου κ. Κώστας Μπρούσαλης, ο οποίος μίλησε στον συνάδελφο δημοσιογράφο Γιώργο Μουστόγιαννη.
Στο ίδιο ραδιόφωνο μίλησε και ο Νομάρχης Μεσσηνίας και Πρόεδρος της ΕΝΑΕ Δημήτρης Δράκος, ο οποίος την προηγούμενη ημέρα είχε συνάντηση με τον Υπουργό Μεταφορών. Αν και πρωτοκλασάτο στέλεχος της ΝΔ, δεν δίστασε να μιλήσει για «θρυλούμενο εκσυγχρονισμό», ενώ τόνισε ότι επικρατεί σκότος, γύρω από το αν και πότε θα φτάσει η γραμμή μέχρι την Καλαμάτα. Μεταξύ σοβαρού και αστείου είπε κάποια στιγμή ότι αν ισχύουν αυτοί οι χρόνοι διαδρομής από την Τρίπολη στην Κόρινθο, τότε είναι προτιμότερο κάποιος να πάει με τα πόδια!!!
Επικριτικός απέναντι στην Κυβέρνηση και τη διοίκησης του ΟΣΕ εμφανίστηκε και ο ανεξάρτητος βουλευτής Αρκαδίας Πέτρος Τατούλης ο οποίος είπε ότι τα έργα δεν απαντούν στα δύο βασικά ζητήματα τα οποία αφορούν την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και τη μείωση του ταξιδιωτικού χρόνου. Χαρακτήρισε πενιχρό το αποτέλεσμα, ενώ αναρωτήθηκε για ποιο λόγο να δαπανηθούν τόσα χρήματα από τη στιγμή που δεν βελτιώθηκε ο βαθμός ασφαλείας και δεν επιτεύχθηκε σμίκρυνση του χρόνου.. Τέλος, δεν δίστασε να ζητήσει την παρέμβαση της Εισαγγελικής Αρχής, προκειμένου να διερευνηθεί ο τρόπος χρήσης των κονδυλίων του έργου και που αυτά δαπανήθηκαν…

ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΙΠΟΛΗ – ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΙΝΘΟ

Αν κάποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα του ΟΣΕ, μπορεί να διαπιστώσει πότε ξεκινά το κάθε δρομολόγιο και πότε είναι η άφιξη του στον τόπο προορισμού.
Από μία πρόχειρη έρευνα της στήλης «Καλημέρα Αρκαδία» προκύπτει:
„ Με την ταχεία αμαξοστοιχία, το τρένο ξεκινά στις 7.24 το πρωί από την Τρίπολη, φτάνει στο Άργος στις 08.41 ενώ καταλήγει στην Κόρινθο στις 9.46.
„ Με την κοινή αμαξοστοιχία, ξεκινά το δρομολόγιο στις 05.30 από την Τρίπολη και φτάνει στο Ναύπλιο στις 07.07, ενώ στην Κόρινθο καταλήγει στις 08.40!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter