tEFa7rqPp-c7UtSlqZ3pgypkFZI kalimera-arkadia.gr

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007


ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ…

«ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ - Η ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ»!


Νέο κρούσμα «ανταρσίας» από τον Πέτρο Τατούλη. Ύστερα από λίγες ημέρες .. ηρεμίας, ο Πέτρος … ξαναχτύπησε και πλέον όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι η κατάσταση είναι οριακή και το μέλλον του μέσα στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ κρίνεται επισφαλές. Ας αφήσουμε όμως τους προλόγους.
Ο Πέτρος μίλησε στο ραδιόφωνο του Alpha και στην εκπομπή «Οι Αντίθετοι» με τους Δήμο Βερύκιο και Δημήτρη Σταυρόπουλο. Τη συνέντευξη αυτή εξασφάλισε η στήλη «Καλημέρα Αρκαδία» και σήμερα σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα αποσπάσματά της:

Για τα σενάρια περί εκλογών«Θα ήμουν ο τελευταίος που θα μπορούσα να μπω σε μια τέτοια λογική. Όλα αυτά τα χρόνια που πολιτεύομαι με τη ΝΔ, η ΝΔ είναι πανίσχυρη στην Αρκαδία και αυτό οφείλεται στη δική μου παρουσία».
Έχετε χίλιους λόγους να είστε στενοχωρημένος όμως«Κανένα λόγο δεν έχω να είμαι στενοχωρημένος. Δεν έχω στενοχωρηθεί ποτέ στη ζωή μου. Σε πολύ νεαρή ηλικία ήμουν ένας φτασμένος χειρουργός, άριστος επαγγελματίας και πολύ καλός επιστήμονας και δεν έχω ανάγκη καμιάς τέτοιας δημόσιας προβολής. Δεν ασχολήθηκα με τα πολιτικά για να έχω ίδιον όφελος. Φτωχός μπήκα, φτωχότερος είμαι στην πολιτική. Αυτός ο προφασιστικός λόγος ότι υπάρχουν αντάρτικα, υπάρχουν αυτά τα πράγματα, αυτά κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτα σε μια σύγχρονη δημοκρατία. Υπάρχουν διαφοροποιήσεις, διαφορετικές πολιτικές, αντιλήψεις και προτάσεις σε έναν πολιτικό διάλογο ο οποίος χρειάζεται και επείγει να γίνει στην χώρα μας».
Για το ΣκοπιανόΑν έρθει στη βουλή ψηφοφορία για σύνθετη ονομασία, θα την ψηφίσετε;«…Διαβάζω τελευταία τις απόψεις κάποιων κομματικοδίαιτων, κάποιων γραμματέων πολιτικού σχεδιασμού που λένε ότι θα τιμωρηθεί ο ένας βουλευτής και ο άλλος. Μέχρι εδώ. Δεν μπορεί να πάει παραπέρα. Οι κομματικοδίαιτοι και οι κρατικοδίαιτοι σε αυτόν τον τόπο το μόνο που κάνουν είναι μεγάλο πολιτικό κακό».
Ο κ. Καραχάλιος δηλαδή πρέπει να αποσυρθεί;«Είμαι ξεκάθαρος, δεν αναφέρομαι σε πρόσωπα αλλά σε λογικές και πρακτικές».
Για το πολιτικό χρήμα και τη διαφθορά :«… Η Δημοκρατία υποφέρει όταν υπάρχουν λογικές που ουσιαστικά δεν επιτρέπουν τον έλεγχο και την δημοσιοποίηση όλου του ελέγχου. Εγώ στο Υπ. Πολιτισμού είχα διατάξει τον έλεγχο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Θεσσαλονίκης. Ο έλεγχος έχει ολοκληρωθεί και δεν έχω δει καμία κίνηση σε αυτή την κατεύθυνση
Φαγώθηκαν χρήματα στη Θεσσαλονίκη;«Σαφέστατα υπάρχουν προβλήματα που τα καταλογίζουν οι ελεγκτές. Το δεύτερο σημαντικό είναι το θέμα με τις ευθύνες με το συμβάν στην Σαντορίνη στο Ακρωτήρι και εκεί έχει αποσιωποιηθεί το θέμα».
Ποιος αποσιώπησε το θέμα;«Εγώ δεν το ξέρω αυτό. Ξέρω μόνο τι έκανα εγώ για να υπάρχει πλήρης διαφάνεια σε όλα αυτά τα μεγάλα ζητήματα».
Δεν φοβάστε διαγραφή από τη ΝΔ;«Δεν φοβάμαι . Ασφαλώς. Δεν πιστεύω ότι η λογική των διαγραφών μπορεί να βοηθήσει ένα πολιτικό κόμμα και ένα πολιτικό σύστημα για να μπορέσει να επιλύσει τα προβλήματα που το απασχολούν. Οι διαγραφές και τα διοικητικά μέτρα ουσιαστικά βοηθούν στο να έχουμε πολιτικό σύστημα που να μην ορθώνει λόγο, άποψη, να μη δείχνει κατευθύνσεις. Εγώ θα υπερασπίζομαι το δικαίωμα μου να έχω τα η δική μου άποψη, να την διατυπώνω ελεύθερα και να είμαι πάντα απέναντι σε αυτά τα παπαγαλάκια τα δημοσιογραφικά, τους δημοσιογραφικούς οργανισμούς που αλλάζουν στάση ζωής εν μια νυχτί. Αυτό αποτελεί και την μεγάλη πληγή του πολιτικού συστήματος στη χώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

blogger hit counter