Αντιδράσεις φαίνεται να προκαλεί η αναφορά του blog μας στις διαμαρτυρίες κατοίκων του Τυρού για αποκλεισμό της περιοχής από την προκήρυξη διαγωνισμού για την κάλυψη 24 επιδοτούμενων γραμμών στην ακτοπλοΐα που προχώρησε το υπουργείου Οικονομίας - Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Ένα σχόλιο που έγινε στο blog από αναγνώστη που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του αναφέρει:
«Ρε παιδιά, να μη τρελαθούμε κιόλας…Για ποιο πλήγμα στον τουρισμό της Αρκαδίας μιλάτε;
Από πού προκύπτει;
Μάλλον πλήγμα στο γόητρο κάποιων «υπερπατριωτών» θα το έλεγα.
Το ότι υπάρχει δυσαρέσκεια στον Τυρό που δεν περιλαμβάνεται το πρόσφατα κατασκευασμένο λιμάνι τους στο δρομολόγιο είναι εμφανές.
Σε λίγες μέρες αναμένεται η ανακοίνωση του Καλλικράτη, που θα ορίζει έδρα του νέου δήμου το Λεωνίδιο ή το Άστρος ανάλογα με τη νέα σύστασή του(ένας η δυο δήμοι στην Κυνουρία).
Το ΥΕΝ είναι φυσιολογικό να επιλέξει από τα λιμάνια της περιοχής, το πιο ιστορικό και σημαντικό λιμάνι του Λεωνιδίου(πιθανής έδρας του δήμου) και όχι κάποιο άλλο που μέχρι πρότινος δεν υπήρχε.
Λένε ότι σαν κεντρικό λιμάνι της Κυνουρίας, ο Τυρός μπορεί να εξυπηρετεί καλύτερα τις γύρω περιοχές.
Με αυτό το σκεπτικό, μπορούν και αυτοί να εξυπηρετηθούν από το λιμάνι του Λεωνιδίου που απέχει μόλις
Ας μη κοιτάμε το δέντρο αλλά το δάσος φίλοι πατριώτες από τον Τυρό.
Να λέμε πάλι καλά που επαναδρομολογείται η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κυνουρία μετά από τόσα χρόνια.
Ας αφήσουμε κατά μέρους τον ένθερμο τοπικισμό μας και να κοιτάξουμε μπροστά!»
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ
«Αγαπητέ φίλε που δεν λες το όνομα σου.. ούτε το γόητρο ούτε τίποτε άλλο μας έδωσε το ερέθισμα να διαμαρτυρηθούμε είναι δικαίωμα μας να το κάνουμε και είμαστε σίγουρη πως θα δικαιωθούμε.
Όταν λες για λιμάνι που δεν υπήρχε είσαι σίγουρος?
Το λιμάνι του Τυρού υπήρχε από το 1966 μάλλον δεν έχεις περάσει ποτέ να το δεις, πριν από το λιμάνι υπήρχε πλωτή σκάλα για τα εμπορικά μας καΐκια, το 2008 έγινε επέκταση του λιμένα κατά 100μ το σύνολο όλης της λιμενολεκάνης είναι 200μ
είναι το δεύτερο σε χωρητικότητα μετά του Άστρους και το πιο σύγχρονο στην επαρχία μας.
Όταν λες ιστορικό το λιμάνι του Λεωνιδίου θα πρέπει να γνωρίζεις πως τα εμπορικά του Τυρού και του Λειβαδίου ήταν αυτά που σας εξυπηρετούσαν και εσάς, αν θές πήγαινε μέχρι το Λιμεναρχείο Ναυπλίου και δες στα αρχεία τους αριθμούς του Τυρού σε ναυτικούς-αλιείς η και πόσα εμπορικά-αλιευτικά υπήρχαν και υπάρχουν.
Πιστεύω δε πως θα έπρεπε να κοιτάξετε τον δικό σας τοπικισμό που δίνει ερέθισμα σε εμάς.
Για εμάς δεν έχει καμία σημασία το ότι το Λεωνίδιο θα είναι έδρα του νέου δήμου ίσα ίσα το επικροτούμε και να ξέρεις πως το κάνουμε αυτό γιατί δεν είμαστε Μαρι η Πελετά αλλά ο Τυρός των 2000 κατοίκων.
Επίσης αγαπητέ να ξέρεις πως εμείς δεν εναντιωθήκαμε ποτέ στο να έρθει πάλι θαλλάσια σύνδεση στό Λεωνίδιο.
Θα έπρεπε να μας πείς τις δικές σας αντιδράσεις αν ερχόταν μόνο στον Τυρό η σύνδεση.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Δ. Κουνιάς Τυρός»
Όταν λες για λιμάνι που δεν υπήρχε είσαι σίγουρος?
Το λιμάνι του Τυρού υπήρχε από το 1966 μάλλον δεν έχεις περάσει ποτέ να το δεις, πριν από το λιμάνι υπήρχε πλωτή σκάλα για τα εμπορικά μας καΐκια, το 2008 έγινε επέκταση του λιμένα κατά 100μ το σύνολο όλης της λιμενολεκάνης είναι 200μ
είναι το δεύτερο σε χωρητικότητα μετά του Άστρους και το πιο σύγχρονο στην επαρχία μας.
Όταν λες ιστορικό το λιμάνι του Λεωνιδίου θα πρέπει να γνωρίζεις πως τα εμπορικά του Τυρού και του Λειβαδίου ήταν αυτά που σας εξυπηρετούσαν και εσάς, αν θές πήγαινε μέχρι το Λιμεναρχείο Ναυπλίου και δες στα αρχεία τους αριθμούς του Τυρού σε ναυτικούς-αλιείς η και πόσα εμπορικά-αλιευτικά υπήρχαν και υπάρχουν.
Πιστεύω δε πως θα έπρεπε να κοιτάξετε τον δικό σας τοπικισμό που δίνει ερέθισμα σε εμάς.
Για εμάς δεν έχει καμία σημασία το ότι το Λεωνίδιο θα είναι έδρα του νέου δήμου ίσα ίσα το επικροτούμε και να ξέρεις πως το κάνουμε αυτό γιατί δεν είμαστε Μαρι η Πελετά αλλά ο Τυρός των 2000 κατοίκων.
Επίσης αγαπητέ να ξέρεις πως εμείς δεν εναντιωθήκαμε ποτέ στο να έρθει πάλι θαλλάσια σύνδεση στό Λεωνίδιο.
Θα έπρεπε να μας πείς τις δικές σας αντιδράσεις αν ερχόταν μόνο στον Τυρό η σύνδεση.
Σε ευχαριστώ πολύ!
Δ. Κουνιάς Τυρός»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου